#481 06.10.2009 17:01

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Sarjakuvat

Prakk wrote:

Ditkolle ja Kirbylle nyt ainakin iso peuk

Ditko on kyllä aika hämmentävä tyyppi... että miten voi ryssiä uransa niin pahasti. Jonkun vtun Ayn Randin takia.

Mulla on toi Fantagraphicsin Steve Ditko's Strange Avenging Tales #1 ja sekin on melkoista  017 -kamaa.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#482 11.10.2009 19:31

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Sarjakuvat

Eilen ostin Joakim Pirisen Kalmasen herrasväen aviopulmat. Onhan tää taas ihan mahtava. Hersyvää neroutta, hyviä huomioita ja lapsenomaista tajunnanvirtaa. Monessa jutussa on asiat niin uskomattoman nasevasti kohdallaan, että ei voi kuin ihmetellä että miten sillä saattoi tulla mieleen. "Kuinka saada herrasväki Kalmanen järjestykseen?" on yks parhaita häneltä lukemiani juttuja.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#483 12.10.2009 16:59

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Sarjakuvat

^Hyvä. En ole saanut luettua vaikka on festareilta saakka lojunut odottamassa...


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#484 12.10.2009 21:11

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Sarjakuvat

Yks tosikko ehti jo kommentoimaan, että on siellä vähän tyhjäkäyntiä joukossa, niin kuin kuulemma kaikissa J. Pirisen albumeissa. Emmä tiä, tuosta tai niistä muistakaan. Ei jokainen juttu ole sitä silkkaa neroutta, mutta jotain viehättävää niissä suuressa osassa on. Ja mä olen ihan aseeton sen piirustusjälken äärellä, jaksaa lumota kerta toisensa jälkeen.

Jos joku olisi valehdellut mulle, että tuo uusin on piirretty joskus 20 vuotta sitten niin olisi mennyt täydestä, sen verran kovatasosta jälkeä. Eikä tää ny tiäteskään tarkota etteikö siellä olis kehitystä.

Eli pistäppä lukien!


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#485 13.10.2009 09:57

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,452
Website

Re: Sarjakuvat

[quote:c55c935787="janne m."]Yks tosikko ehti jo kommentoimaan, että on siellä vähän tyhjäkäyntiä joukossa, niin kuin kuulemma kaikissa J. Pirisen albumeissa. Emmä tiä, tuosta tai niistä muistakaan. Ei jokainen juttu ole sitä silkkaa neroutta, mutta jotain viehättävää niissä suuressa osassa on. Ja mä olen ihan aseeton sen piirustusjälken äärellä, jaksaa lumota kerta toisensa jälkeen.

Jos joku olisi valehdellut mulle, että tuo uusin on piirretty joskus 20 vuotta sitten niin olisi mennyt täydestä, sen verran kovatasosta jälkeä. Eikä tää ny tiäteskään tarkota etteikö siellä olis kehitystä.

Eli pistäppä lukien![/quote:c55c935787]
tää on kyl pakko hankkia. enkä suoraan keksi mitään tyhjäkäyntiä sokeri-sakarista tai kaasua komisario likasesta, silkkaa neroutta alusta loppuun.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#486 13.10.2009 10:28

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Sarjakuvat

psykokarkki wrote:

enkä suoraan keksi mitään tyhjäkäyntiä sokeri-sakarista tai kaasua komisario likasesta, silkkaa neroutta alusta loppuun.

No en minäkään. En alkanut tenttaamaan mitä tarkalleen tarkoitti, mutta ehkä se niitä muita sitten. Hiekkalaatikon perillisiä ja Meitä kustaan silmään jne, ehkä ne ovat vähän hajanaisempia. Diggaan kyllä itse niitäkin ihan älyttömästi.

Kaasua komisario Likanen on itelle järisyttävän tärkeä sarjisteos. Äiti osti sen mulle heti silloin kun suomennos ilmestyi, ihan kysymättä enkä edes tiedä miksi. Tai siis kun ei meillä kotona muita Pirisen sarjiksia silloin ollut, en tiedä mistä kekkas että saattaisin innostua. Sen tuttu Ruotsista oli ehkä hehkuttanut että tämmönen kansallisaarre on olemassa.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#487 13.10.2009 12:08

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,452
Website

Re: Sarjakuvat

janne m. wrote:

Kaasua komisario Likanen on itelle järisyttävän tärkeä sarjisteos. Äiti osti sen mulle heti silloin kun suomennos ilmestyi, ihan kysymättä enkä edes tiedä miksi. Tai siis kun ei meillä kotona muita Pirisen sarjiksia silloin ollut, en tiedä mistä kekkas että saattaisin innostua. Sen tuttu Ruotsista oli ehkä hehkuttanut että tämmönen kansallisaarre on olemassa.

joo, muistan että olin serkun kanssa akateemisessa ja se osti sen ihan vaan kannen perusteella joskus ehkä -89. sit mentiin kaljalle tuuliviiriin ja selailin sitä ja totesin et aika mielenkiintoinen. lainasin sen sit myöhemmin ja luin kunnolla ja totesin että ihan mieletön tapaus, pitää ostaa myös omaksi. toi ja sokeri-sakari on oikeastaan suunnilleen ainoat teokset jotka nostaisin maailman parhaiden levyjen (trout mask replica, white light/white heat, madcap laughs) rinnalle.

EDIT: hassua muuten että samainen serkkutyttö lainas mulle aikanaan white light/white heatin, samoja aikoja icon_surprised


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#488 13.10.2009 12:43

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Sarjakuvat

psykokarkki wrote:

joo, muistan että olin serkun kanssa akateemisessa ja se osti sen ihan vaan kannen perusteella joskus ehkä -89. sit mentiin kaljalle tuuliviiriin ja selailin sitä ja totesin et aika mielenkiintoinen. lainasin sen sit myöhemmin ja luin kunnolla ja totesin että ihan mieletön tapaus, pitää ostaa myös omaksi. toi ja sokeri-sakari on oikeastaan suunnilleen ainoat teokset jotka nostaisin maailman parhaiden levyjen (trout mask replica, white light/white heat, madcap laughs) rinnalle.

Trout Mask Replica on aika hyvä hengenheimolainen musapuolelta.

Kai oot nähny leffan? Tuli viikonloppuna taas Alholoita katsellessa hinku katsoa muutkin Pyhälät. Pitäs vaan ettiä noi jostain vhs-pinoista.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#489 13.10.2009 12:49

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Sarjakuvat

Ni onks kukaan teistä lukenut noita Zak Sallyn (Low) sarjixsia?

Ei ole vissiin tehnyt kuin neljä, mut esim. noi kaks ekaa osaa Sammy The Mousesta on ihan käsittämättömän hyviä ja samoin tuo Sarjisfestareilta ostamani Residivist. Kandee käydä hakees esim. Pitkämiehestä nuo.

Sammy The Mousea:
http://farm2.static.flickr.com/1143/571 … f3.jpg?v=0
http://www.mnartists.org/uploads/news/5 … ee6dda.jpg

Melkeinpä parasta sarjakuvaa ja tarinankerrontaa tällä hetkellä.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#490 13.10.2009 13:01

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,452
Website

Re: Sarjakuvat

janne m. wrote:

Kai oot nähny leffan? Tuli viikonloppuna taas Alholoita katsellessa hinku katsoa muutkin Pyhälät. Pitäs vaan ettiä noi jostain vhs-pinoista.

sokeri-sakari -leffan? enpä oo nähny icon_sad


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#491 13.10.2009 14:25

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Sarjakuvat

psykokarkki wrote:

[quote:1d357fab9c="janne m."]Kai oot nähny leffan? Tuli viikonloppuna taas Alholoita katsellessa hinku katsoa muutkin Pyhälät. Pitäs vaan ettiä noi jostain vhs-pinoista.[/quote:1d357fab9c]
sokeri-sakari -leffan? enpä oo nähny icon_sad

Juu, Markku Peltola Sokeri-Sakarina. Ihana leffa, yllättävänkin uskollinen sarjakuvalle, ihan siis kuvakulmia myöten. Mun kopsussa on aika karu kuvanlaatu, mutta voishan tuota lainailla joskus.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#492 13.10.2009 14:36

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,452
Website

Re: Sarjakuvat

janne m. wrote:

Juu, Markku Peltola Sokeri-Sakarina. Ihana leffa, yllättävänkin uskollinen sarjakuvalle, ihan siis kuvakulmia myöten. Mun kopsussa on aika karu kuvanlaatu, mutta voishan tuota lainailla joskus.

sehän sopis, meillä tosin on videot rikki mut landella pelaa.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#493 13.10.2009 14:38

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,452
Website

Re: Sarjakuvat

psykokarkki wrote:

sehän sopis, meillä tosin on videot rikki mut landola pelaa.

466picture1Upload.jpg
arvasub ff


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#494 14.10.2009 00:44

merrim
bimbotohtori
Registered: 29.06.2005
Posts: 1,242

Re: Sarjakuvat

Pääsin eilen tuonne : www.vaultofmidnight.com

sydan  sydan  sydan

Mukaan tarttui tällä kertaa "vain" 100 Bullets 3, The Invisibles 6, The Umbrella Academy 1 ja The Walking Dead 1 + vielä divarista halvalla The Death of Superman (kun en oo lukenu vieläkään...). Ja niin upeita isoja kalliita hienoja kirjoja oli, ja nörttikrääsää vaikka kuinka rakkaus

Vararikko tulis jos asuisin Ann Arborissa  nerd


hand I DONT NEED  A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME hand

Offline

#495 15.10.2009 18:05

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Sarjakuvat

Ostin just Mari Ahokoivun tosi mageen esikoisteoksen Löydä minut tästä kaupungista.

1759r.jpg

http://ahokoivu.sarjakuvablogit.com/200 … k-preview/


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#496 15.10.2009 21:08

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Sarjakuvat

Kirjastosta tarttui mukaan pitkästä aikaa parit Hernandezin veljekset.

Hopeylle ikuisesti sheeplove

maggie-mechanic-03.jpg


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#497 23.10.2009 22:10

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Sarjakuvat

Larcenetin Pieniä voittoja 4, eli kait viimeinen osa, luettu ja olipa hyvä. Tää on vähän tämmönen, että aina kun alkaa lukemaan, niin jotenkin väheksyy, että tämmöstä ihmissuhdemössöö, mut aina ne alpparit tekee kumminkin melkoisen vaikutuksen. Hieno sarja tää, täytyy sanoo kyllä.

Myös tuli luettua Henri Tervamäen Kätyrit 1-3. Kässärit aika kökköjä ja äidinkieli heikosti hallussa, mut jotenkin silti aika symppistä kamaa. Tervamäen piirrostyylistä tykkään kovasti, jossain Trondheimin ja Jarno Latva-Nikkolan välimaastossa. Jos joku tekis tälle tyypille kunnon kässärin, niin vois tulla tosi hyvää sarjista.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#498 26.10.2009 19:51

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Sarjakuvat

[quote:349ecbec0a="bernardblack"]Larcenetin Pieniä voittoja 4, eli kait viimeinen osa, luettu ja olipa hyvä. Tää on vähän tämmönen, että aina kun alkaa lukemaan, niin jotenkin väheksyy, että tämmöstä ihmissuhdemössöö, mut aina ne alpparit tekee kumminkin melkoisen vaikutuksen. Hieno sarja tää, täytyy sanoo kyllä.

.[/quote:349ecbec0a]

Musta ihan helvetin hyvä. Eri toten toka osa. Valitettavan likeltä liippaa osa tapahtumista  omia kuviota ja täytyy sanoa että taiten käsitellään vaikeita aihepiirejä.


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#499 26.10.2009 20:14

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Sarjakuvat

Jotain uutuuksia ja vähemmän-uutuuksia taas luettu...

Ahokoivun Löydä minut tästä kaupungista: no joo, kivannäkönen ja silleen, mut enpä hirveesti innostunut.

Tikkasen Eero: tykkään kyllä näistä Kanerva-jutuista, mut aina niissä jokin kanssa tökkii vastaan.

Javier de Isusin (tms) Marcosin piippu: tylsää. Tylsää. Joo, tylsää.

Joo ja lainasin kirjastosta myös ekan Achewood-kokoelman The Great Outdoor Fight, mut enpä tiiä, ei tää oikein saa mitään lisäarvoa paperille painettuna. Kyl mulle piisaa netistä lueskelu. Mahtava stoori kuitenkin, en siis mollaa millään muotoa.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#500 31.10.2009 23:19

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Sarjakuvat

Ei ketään kiinnosta, mut lisää uutuuskommentteja, kirjastosta taas kannettu kilokaupalla sarjiksia.

Kallion Sarjakuvanovellit oli kiva kokis, vois vaikka ostaa omaksi. Suurin osa toki jo tuttuja ja hyvässä muistissa, mut lukeehan niitä mielellään monastikin.

Pirisen Kalmasen herrasväki oli kyllä hyvää, tänkin vois omaan hyllyyn kyllä. Oli siinä nyt joukossa jotain vähemmän kiinnostavaakin huttua, mut ei haitannut noin paksussa jötikässä.

Sfarin Pascinista tykkäsin, mut meikäläiselle aika kertakäyttökamaa. Ja hitto että mää ihailen näitä piirustajia jotka pystyy (ainakin näennäisesti) nopealla luonnostelulla luomaan niin elävää ja rikasta jälkeä. Ville Ranta on toinen samanmoinen, vaikken sen jutuista aina muuten niin kauheesti välttämättä pidäkään.

Ja onhan sitä pakko välillä jotain paskaakin selata, joten lainasin myös Moebiuksen ja Jodorowskyn Incalin. Joo, paskaahan se. Kuppanen tietokoneväritys ja "tarina" kyllä niin hirveetä tuubaa ettei mitään määrää. Runkkumatskua runkkareille.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#501 03.11.2009 14:43

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Sarjakuvat

[quote:b155655418="bernardblack"]Ei ketään kiinnosta,

* Eri kiinnostaa ja luin nää viestit!

Javier de Isusin (tms) Marcosin piippu: tylsää. Tylsää. Joo, tylsää.

*Sama. Corton manttelinperijä my ass..


Kallion Sarjakuvanovellit oli kiva kokis, vois vaikka ostaa omaksi. Suurin osa toki jo tuttuja ja hyvässä muistissa, mut lukeehan niitä mielellään monastikin.

* Okta. Ootko sen Punk-jutun lukenut? Jos Suomi-punk kiinnostaa niin siinä tapauksessa suosittelen..

Pirisen Kalmasen herrasväki oli kyllä hyvää, tänkin vois omaan hyllyyn kyllä. Oli siinä nyt joukossa jotain vähemmän kiinnostavaakin huttua, mut ei haitannut noin paksussa jötikässä.

* Tuhti jötikkä. Osa jutuista meni multakin ohi, mutta Maestro on kovassa kunnossa yhä..

Sfarin Pascinista tykkäsin, mut meikäläiselle aika kertakäyttökamaa. Ja hitto että mää ihailen näitä piirustajia jotka pystyy (ainakin näennäisesti) nopealla luonnostelulla luomaan niin elävää ja rikasta jälkeä.

*Ekaxs olin että plaah taas tätä taiteilijaelmää, mutta sujuvastihan tän lukee. Se Rabbin katti on musta tekijän ihan ykkösjuttu..

Ja onhan sitä pakko välillä jotain paskaakin selata, joten lainasin myös Moebiuksen ja Jodorowskyn Incalin. Joo, paskaahan se. Kuppanen tietokoneväritys ja "tarina" kyllä niin hirveetä tuubaa ettei mitään määrää. Runkkumatskua runkkareille.

* Noh, täytyy sanoa että pienenä runkkarina tää oli kova! Nyt kieltämättä ei iskenyt ja väritys otti silmille..

Itse en lainannut kirjastosta vaan ostin omaxsi.


[/quote:b155655418]


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#502 03.11.2009 14:44

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Sarjakuvat

^¨Voi video kun tuli selkeä viesti - mun kommentit tuolla välissä hei  icon_wink


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#503 03.11.2009 14:55

nordenstam
Member
Registered: 19.04.2006
Posts: 2,058

Re: Sarjakuvat

Joe Caligula wrote:

^¨Voi video kun tuli selkeä viesti - mun kommentit tuolla välissä hei  icon_wink

Kouttaatsä jossain jengissä?


"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."

Offline

#504 03.11.2009 18:17

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Sarjakuvat

nordenstam wrote:

[quote:d2185492e1="Joe Caligula"]^¨Voi video kun tuli selkeä viesti - mun kommentit tuolla välissä hei  icon_wink[/quote:d2185492e1]

Kouttaatsä jossain jengissä?

Tyttöfutisjengin couchixsi pyydettiin  icon_surprised


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#505 03.11.2009 23:14

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Sarjakuvat

[quote:130ed37e2f="Joe Caligula"]
Kallion Sarjakuvanovellit oli kiva kokis, vois vaikka ostaa omaksi. Suurin osa toki jo tuttuja ja hyvässä muistissa, mut lukeehan niitä mielellään monastikin.

* Okta. Ootko sen Punk-jutun lukenut? Jos Suomi-punk kiinnostaa niin siinä tapauksessa suosittelen..[/quote:130ed37e2f]

Oon selaillu kaupassa, mut oottelenpa että tulee kirjastossa vastaan. Ei oo mikään mahdottoman kiinnostava aihe ja (nyt joku saattaa älähtää) mä en ihan hirveen kauheesti tykkää Ahosen kynänjäljestä...

[quote:130ed37e2f]Ja onhan sitä pakko välillä jotain paskaakin selata, joten lainasin myös Moebiuksen ja Jodorowskyn Incalin. Joo, paskaahan se. Kuppanen tietokoneväritys ja "tarina" kyllä niin hirveetä tuubaa ettei mitään määrää. Runkkumatskua runkkareille.

* Noh, täytyy sanoa että pienenä runkkarina tää oli kova! Nyt kieltämättä ei iskenyt ja väritys otti silmille.. [/quote:130ed37e2f]

Joo, mullakin oli joskus tää Jalavan julkasema ykkösalbumi ja siitä kyllä hiukan diggailin. Olenko nyt ihan erehtynyt, vai oliko tätä uudelleenvärittämisen lisäksi myös jotenkin editoitu muutoinkin? Jotenkin just toi alkuosa ei yhtään vastannut meikän muistikuvia.


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

#506 04.11.2009 10:57

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Sarjakuvat

^ Jos jaksan niin tsekkaan. Tosiaan väritys ja sivukoko nyt ainakin..


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#507 04.11.2009 16:05

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009
Posts: 5,227

Re: Sarjakuvat

Hankinpa hyllyyni tuon paljon puhutun R. Crumbin The Book of Genesis Illustratedin. Kuten jo varmasti kaikkien tiedossa, teos on kovin uskollinen mooseksen ensimmäisen kirjan tekstille. Parhaimmillaan hämmentävän omituista ja pahimmillaan kuolettavan tylsää, kuten mytologiset tekstit noin yleensä. Crumbin kädenjälki nyt on sitä taattua itseään. Viihdyttävää luettavaa toki, mutta luen mieluummin taiteilijoiden itsensä kirjoittamia teoksia.
Parhaat tänä syksynä ovatkin olleet jo aiemmin hehkutettu Pirisen Kalmasen Herrasväki ja Kim Deitchin Alias the Cat, joka kyllä revittelee pakkomielteillä ja sekopäisyydellä erittäin herkullisesti. Myös uusi El Esteban-lehti toimii kuin tauti vieläkin noin viidennellä lukukerralla. Taikina Jim ja Muffinssimies taitavatkin olla uudet lempihahmoni.


Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

Offline

#508 06.12.2009 00:03

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Sarjakuvat

janne m. wrote:

[quote:8800411fb6="psykokarkki"][quote:8800411fb6="janne m."]Kai oot nähny leffan? Tuli viikonloppuna taas Alholoita katsellessa hinku katsoa muutkin Pyhälät. Pitäs vaan ettiä noi jostain vhs-pinoista.[/quote:8800411fb6]
sokeri-sakari -leffan? enpä oo nähny icon_sad[/quote:8800411fb6]

Juu, Markku Peltola Sokeri-Sakarina. Ihana leffa, yllättävänkin uskollinen sarjakuvalle, ihan siis kuvakulmia myöten. Mun kopsussa on aika karu kuvanlaatu, mutta voishan tuota lainailla joskus.

Kappas! Arvaa unohtunukko tämä. Voisin huomenna arvailla nauhoja läpi, hotsittais itteäkin kattella uudelleen.

Piti tulla kirjottamaan sitä ku hajin pitkiksestä viimein tuon Lilli Carrén Korpi-Peten Kootut kirjasen - onpa ihana! Semmosta ihmisen kokoista kerrontaa. Ei o aiheetta kehuttu.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#509 16.12.2009 19:05

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,142

Re: Sarjakuvat

35_tappelu.jpg

HYVÄÄ JOULUVA!


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#510 17.12.2009 22:57

bernardblack
herra ihanainen
From: reijomäkilä
Registered: 22.08.2009
Posts: 27,182
Website

Re: Sarjakuvat

Mitäs mitäs, Zum Teufelilta tulossa keväällä Palsa-kokoelma "Heittäytyminen - Kalervo Palsan sarjakuvia"!!!  dance


tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Offline

Board footer

Powered by FluxBB