You are not logged in.
This time baby, I'll be bülleeeetpryyuuf
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ulvis hei, tää on paskaa, vaikka kuinka sanat koskettais :x
en ole kolmekybänen emoboy
aiim koing foor the kill aim doiiiing it for thriilllllll!
nordestam :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
tää on kyllä yks suurimmista kusetuksista vähään aikaan..
Menetetty peli
Mä tykkään jostain kolmesta biisistä.
Mä tykkään jostain kolmesta biisistä.
Muutamasta enemmän. Alkukesästä tuli kuunneltua aika paljon.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hyi vittu mitä paskaa
Tää pyletpryyf soi duunipaikan radiossa pari-kolme kertaa päivässä. Tän topikin ansiosta myös päässä koko viikonlopun.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Go fuck yourself.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Bülleeeeeetpryyuuuuf
JEP! :pyllyheiluuWOUWOUWOU:
PASKAA
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
PASKAA
persuksiin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hei mäkin kävin kuuntelemassa ja yllättäen...
Sent from my iPhone 16
arvasub
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Luulisi nordenstaminkin vanhana muotiblogirunkkarina syttyvän, kun tuo tsubu kiljuu hetkittäin kuin sitä naitaisiin seuraaville olemisen tasoille.
Hienoa, että naisen paikka musiikkibisneksessä tehdään tässäkin topikissa aivan yhtä selväksi kuin LCMDF:lle omistetussa. Etteivät vaan ala luulla itsestään liikoja.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:dae70414ff="Ulvis"]Luulisi nordenstaminkin vanhana muotiblogirunkkarina syttyvän, kun tuo tsubu kiljuu hetkittäin kuin sitä naitaisiin seuraaville olemisen tasoille.
Hienoa, että naisen paikka musiikkibisneksessä tehdään tässäkin topikissa aivan yhtä selväksi kuin LCMDF:lle omistetussa. Etteivät vaan ala luulla itsestään liikoja.[/quote:dae70414ff]
Nekrofiili!
[quote:f5444ae07a="Ulvis"]
Katkerille ja rumille ihmisille, jotka eivät kuulu La Rouxin maailmaan [/quote:f5444ae07a]
Sama.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
PASKAA
Sama.
Tai aika turhanpäiväistä vaan. En ylipäätään ole oikein saanut mistään Kitsunén artistista yhtään mitään irti.
Pitäisikö siirtyä "happamat papat"-osastolle alle kolmikymppisenä?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:7036b9f3d1="börjeslandet"]Ulvis hei, tää on paskaa, vaikka kuinka sanat koskettais :x
Kovasti tykkäsit eilen laulaa mun ja Bricon kanssa [/quote:7036b9f3d1]
Noku ei sua muuten saanu hiljaseks
börje ei tykkää, eix tää ookkaan hipsterimusaa? :x
[quote:fea601d503="Joe Caligula"]:lol:
aiim koing foor the kill aim doiiiing it for thriilllllll!
nordestam :x[/quote:fea601d503]
Ainakin noi pari videobiisiä on ihan vittu mitä paskaa -tasoa.
Eihän tässä ole yhtään mitään. Ylipäätään ton kasariysäriretroilun vois jo pistää jäihin ja sillä casiolla voi kyllä tehdä muutakin kuin ton ajan humppaa.
Olis kyllä kiva kuunnella tää koko levy. Tykkään tosi paljon tosta Quicksand-kappaleesta.
Viehättävää
Kiinnostais nähdä keikkakunto. Viime vuonna oli vielä aika haparoivaa paskaa (luokkaa Crystal Castles - Elly laulaa kai vähän teknisesti "väärin", eikä sen ääni oikein taipunut levyn muotoihin ja sävyihin) livenä, mutta levy oli kyl viime vuoden parhaita.
Tässä olis Lazer Major & La Roux -kombo muuten...
Hemmetti, vieläkin kuulostaa vähän kehnolta toi laulu. Tokaa lättyä odotellessa. Nihkeetä, kuinka monet artistit nyt puskee hyviä julkaisuja ulos, mutta joiden livet ei nouse samalle tasolle.