You are not logged in.
Kyllä se on aika subjektiivista, kenen vittuilulle naureskellaan ihaillen ja kenen ei.
selvähän se.
Ja sit toisena tulee Loaded.
Joo, täysin eri suunnissa ollaan nyt Loadedin se b-puoli on melko lohduton. Oh Sweet Nuthin' ainoa poikkeus siellä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
niin no, white light/white heat on vaan ihan täydellinen levy, parasta ikinä. kakkosena banaanilevy, hieman hajanainen, pari ei-niin-täydellistäkin esitystä eksynyt mukaan mut silti kaikkien aikojen top-kympissä. nimetön kolmoslevykin kyllä iisisti kaikkien aikojen top-20 -listalla, mutta loaded on vain "ihan pl".
viime aikoina oon kuunnellu coney island babya, hyvä levy ja sehän tais olla -76. sallya en oo vuosiin kuunnellu, ehkä pitäis
Koetin Lou Reedin Berliniä sit kuunnella. Ei vaan mitään tarttumapintaa, kaks aivan mahtavaa biisiä (Caroline Says II, The Bed) ja loppu on aikamoista mössöä. Ei pääse vaan sisälle.
Eri. Kolme ekaa biisiähän on ns. parasta koskaan ja muutenkin toi levy on kokonaisuutena erinomainen. Reedin paras mun mielestä. Enpä kyllä oo läheskään kaikkia levyjään kuullut. Kaikki on ollut aika vaikeasti avautuvia ni ei oo jaksanut ottaa projektiksi kovin montaa vielä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
MMM on maailman paras mut Berlin on Reedin paras
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
MMM on maailman paras mut Berlin on Reedin paras
Ai niin, unohdin jo. Mutta ehkä noi ei sulje toisiaan pois
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:836b80e524="huïg"]MMM on maailman paras mut Berlin on Reedin paras [/quote:836b80e524]
Ai niin, unohdin jo. Mutta ehkä noi ei sulje toisiaan pois
Lou Reedin Berlin ei ole tästä maailmasta
Voit copypastee tosta jos tarttet
[quote:0b5c9ce579="psykokarkki"]niin no, white light/white heat on vaan ihan täydellinen levy, parasta ikinä. kakkosena banaanilevy, hieman hajanainen, pari ei-niin-täydellistäkin esitystä eksynyt mukaan mut silti kaikkien aikojen top-kympissä. nimetön kolmoslevykin kyllä iisisti kaikkien aikojen top-20 -listalla, mutta loaded on vain "ihan pl".
v[/quote:0b5c9ce579]
No näin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Blue Mask oli pitkästä aikaa kuunneltuna IVK. Ja New York, Magic & Loss myös. Ravenkin on ihan hyvä.
MMM fanit saavat varmaan hirveet kiksit kävellessään raksan ohi tai jos naapuri poraa kämpässään.
[quote:c8f26d400e="ginipoika"][quote:c8f26d400e="psykokarkki"]niin no, white light/white heat on vaan ihan täydellinen levy, parasta ikinä. kakkosena banaanilevy, hieman hajanainen, pari ei-niin-täydellistäkin esitystä eksynyt mukaan mut silti kaikkien aikojen top-kympissä. nimetön kolmoslevykin kyllä iisisti kaikkien aikojen top-20 -listalla, mutta loaded on vain "ihan pl".
v[/quote:c8f26d400e]
No näin [/quote:c8f26d400e]
White Light/White Heat oli mun eka VU-levy.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Eijjaksa plärätä kymmentä sivua ikivanhaa ketjua läpi, joten toiston vaara, mut so not:
- Markka-aikana MMM-tupla-LP oli kallein meitzin ostama levy ikinä: divarista käytettynä yheksällä kympillä. Mut eihän sitä tule kuunneltua kuin kerran viidessä vuodessa. Paremmin se palvelee olemalla näkyvällä paikalla levyhyllyssä
- Kovin VU-soolo on Music For A New Society hei!
Mun eka VU levy oli samantien se Banaani Boxi, mis on kaikki. Sitä kun sai aikoinaan Stupidosta pilkkahinnalla. Ehkä siksi ettei sen kirjasen liimaus oikein pidä sivuja yhdessä. Nyt se on näemmä Black & Deckerissä vitun kallillla.
Erinomainen boxi kylläkin, bonusraidat on kyllä parsaa.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
sama q edelline. stupidoltakohan itekin ois sen tilannu padasjoelle vai oliko joku boxman. sivut pysy kondikses mut banaaninkuori kuivu
[quote:c65ec6f3e2="harry-irene"]
- Kovin VU-soolo on Music For A New Society hei![/quote:c65ec6f3e2]
[quote:7606244536="harry-irene"]
- Kovin VU-soolo on Music For A New Society hei![/quote:7606244536]
Tätä en oo muistaakseni vielä edes kuullut mutta kiinnostais paljon koska Sabotage ja Honi Soit on hyviä ehdokkaita parhaaks VU-sooloksi.
Mä taisin hankkia ekaks banskulevyn ja puol vuotta myöhemmin banskuboxin. Banaani meinaa vähän roikkua (;)) ja liimaukset on siitä vihkosta menneet myös. Melody Laughter, Guess I'm Falling in Love, Hey Mr. Rain ja muut
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:54a16921b9="Bricolage"][quote:54a16921b9="harry-irene"]
- Kovin VU-soolo on Music For A New Society hei![/quote:54a16921b9]
Tätä en oo muistaakseni vielä edes kuullut mutta kiinnostais paljon koska Sabotage ja Honi Soit on hyviä ehdokkaita parhaaks VU-sooloksi.
[/quote:54a16921b9]
kandee zekata -- kunhan ei odota juuri mitään sabotage- tai honisoit-maista...
Slow Dazzle kans!
sama q edelline. stupidoltakohan itekin ois sen tilannu padasjoelle vai oliko joku boxman. sivut pysy kondikses mut banaaninkuori kuivu
sorry jos on
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Mun eka VU levy oli samantien se Banaani Boxi, mis on kaikki.
ei oo kaikki
sorry jos on eiq
No sorry jos eiq on. Eiq mitä ei o? :?
No sorry jos eiq on. Eiq mitä ei o? :?
muistaakseni ei oo kaikkia another view:n piisejä ainakaan
[quote:4a7f12bf30]New York's Rizzoli have published a new book by Johan Kugelberg entitled The Velvet Underground: New York Art. Now comes news of a highly limited deluxe edition.
The 'deluxe edition' of the book is limited to 400 numbered copies. It's housed in a windowed clamshell box with type design from a rare VU gig poster. As well as the book, the package contains a special vinyl slipcase featuring an early version of the cover art for the band's second album, drawn by Steve Nelson, and a 7" 45rpm record signed by Lou Reed and Mo Tucker and boasting two "extremely rare" versions of Velvet Underground tracks 'If You Close The Door' and 'Real Good Time Together' (they're from the personal collection of Mo Tucker and have previously only released on a limited edition box set many years ago). [/quote:4a7f12bf30]
Slow Dazzle kans!
Hyvä Elvis-cover. Mutta mixsi Paris 1919 levyä ei ole mainittu :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:aaedd70998="Feggy"]Slow Dazzle kans![/quote:aaedd70998]
Hyvä Elvis-cover. Mutta mixsi Paris 1919 levyä ei ole mainittu :x
Paris 1919 on kyllä todella todella upea kokonaisuus!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:2b967700a3="Joe Caligula"][quote:2b967700a3="Feggy"]Slow Dazzle kans![/quote:2b967700a3]
Hyvä Elvis-cover. Mutta mixsi Paris 1919 levyä ei ole mainittu :x[/quote:2b967700a3]
Paris 1919 on kyllä todella todella upea kokonaisuus!
Toi onkin ainoo VU-soolo, jonka omistan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:ad97645843="psykokarkki"]
[quote:ad97645843]New York's Rizzoli have published a new book by Johan Kugelberg entitled The Velvet Underground: New York Art. Now comes news of a highly limited deluxe edition.
The 'deluxe edition' of the book is limited to 400 numbered copies. It's housed in a windowed clamshell box with type design from a rare VU gig poster. As well as the book, the package contains a special vinyl slipcase featuring an early version of the cover art for the band's second album, drawn by Steve Nelson, and a 7" 45rpm record signed by Lou Reed and Mo Tucker and boasting two "extremely rare" versions of Velvet Underground tracks 'If You Close The Door' and 'Real Good Time Together' (they're from the personal collection of Mo Tucker and have previously only released on a limited edition box set many years ago). [/quote:ad97645843]
linkki[/quote:ad97645843]
Vanhat paskat rahastaa taas. Vai oikein kaksi lähes aikaisemmin julkaisematonta versiota :x
Loun ahneudella ei ole mitään rajaa. Tulee mieleen nää muut pörssiherrat eli Sigur Ros ja Thom Yorke :x
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Näin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa koskaan Squeezen jossain myynnissä. Makso 40 e. En ostanut, vaikka ei se nyt mikään ihan umpipaska olekaan. Kauheasti sillä ei kyllä Velvet Undergroundin kanssa ehkä ole tekemistä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki