You are not logged in.
Pages: 1
Mitäs kaikkea ETVI-kamaa teillä on levyhyllyssä. Ittelläni tuo osasto keskittyy vanhempaan jatsiin, jota en ole pahemmin kuunnellut ja new waveen. Noi NW-tuotannot ja vanhempi eurooppa-disco kiinnostavat paljolti tuotannon vuoksi, ku nykyään noita apinabändejä riittää. Ehkä mä haaveilen tuottajan urasta...
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Ei ilmeisesti saa oikein kannatusta tämä aihe? Kamoon levyhamsterit!
ehkä tästäkin topikista vois innostua, kattellaan
Mulle ei tule mieleen mitään genreä jota olis paljon hyllyssä tämmösistä syistä, enempi yksittäisiä bändejä. Ehkä jotain avantgarde-osastoa. Ne on vähän sellasta mielialamusaa, joskus menee, joskus ei, odottelen sitä päivää. Korostan kyllä tosi paljon, että kaikista löytyy jotain millä perustelen levyn pitämisen.
Mitähä muita. Mogwain levyt pidin hyllyssä (tai, no, kolme niitä vaan on) koska ajattelin että joskus pappana saatan jaksaa taas kuunnella niitä. Sama Sigur Rosin kanssa. Nyt ei vaan jaksa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Niin joo, kerrotaas ny vielä onnistumistarina:
Cardiacs.
Tota bändiä yrittäny viimeset 10 vuotta. En. Vaan. Vittu. Ole. Tajunnut. Liian vaikee musaa. No, ny pistin Seasiden ja Heaven Bornin suunnilleen kuuntelematta myyntipinoon. Vinyyleissä tuli vastaan sit toi Songs of ships and irons, jota aattelin pyöräyttää, ekaa kertaa varmaan neljään vuoteen: jukoliste. Ihan mahtavaa. Omituista, mutta tarttuvaa musaa. En muista koskaan välittäneeni tuosta levystä, en ole tosin yrittänytkään niin paljon kuin Heaven bornia. No, kuuntelin levyn kokonaan ja pistin tyytyväisenä takas hyllyyn. Seuraavaks noi kaks CD:tä kuunteluun ja ekaa kertaa alko tuntumaan, että niistä tajuaa jotain. Olemmä molemmat vähintään 10 kertaa vuosien aikana pyöräyttänyt eri fiiliksissä, ehkä niiden vaan piti muhia pääkopassa. Edelleen niissä tapahtuu vähän liikaa, mutta ehkä tää tästä. Ny ollaan jo aika pitkällä. Nerokas bändihä toi. Pitänee ostaa pari levyä lisää!
Snapcasen kohdalla kävi taannoin sama homma. Progression through unlearning alko viimeinkin kolahtamaan. Pitäny aina End transmissionia parempana, ehkä se on vähän suoraviivasempi, mut ny näkee miten nerokkaita juttuja tuolla Progresionilla on.
Että 'ETVI' ajattelu voi kannattaa!!
vanhempaan jatsiin, jota en ole pahemmin kuunnellut
Jos sun tarttee päästä taas vanhemmasta jatsista eroon ni....
Toi on mulle semmosta ikuista musaa, ihan verrattavissa johkin vanhaan bluesiin ja etnomusaan, musan juurilla ollaan ja siellä on hyvä olla. Löytyy aika paljon hyllystä ja sopii hetkeen ku hetkeen. Tarkotan nyt 20-50-lukujen jaskaa; swing, kaiken maailman big band meno, bebop jne. Tuon jälkeinen kama sit asia ihan erikseen.
Jazz on paskaa.
Jazz on paskaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d8087cde2c="Rukoile kuolemaa"]vanhempaan jatsiin, jota en ole pahemmin kuunnellut
Jos sun tarttee päästä taas vanhemmasta jatsista eroon ni....
Toi on mulle semmosta ikuista musaa, ihan verrattavissa johkin vanhaan bluesiin ja etnomusaan, musan juurilla ollaan ja siellä on hyvä olla. Löytyy aika paljon hyllystä ja sopii hetkeen ku hetkeen. Tarkotan nyt 20-50-lukujen jaskaa; swing, kaiken maailman big band meno, bebop jne. Tuon jälkeinen kama sit asia ihan erikseen.[/quote:d8087cde2c]
Flemarin Venlalle oon aika paljon noita swing etc. levyjä vienyt. Hinnat 2-3e/kpl. Tsek it out!
Tää menee vähän aiheen vierestä, mut ei liene kovin vakavaa...
Steely Danin levyjä on tullut kirjastosta lainailtua sillointällöin, koska olen lehdistä ja netistä lukenut, että hyvä bändi, hyvät biisit ja sanoituksetkin hyviä.
Muutamia huippubiisejä (Do It Again ) lukuunottamatta ei kuitenkaan ole toistaiseksi lähtenyt. Gaucho kuulostaa aivan liian sliipatulta ja Ajaa en ole edes jaksanut loppuun. Can´t Buy A Thrill on kai ihan ok. Spotify kutsun saatuani olen silti kuunnellut bändiä jonkinverran, eli ilmeisesti sitten ajattelen että ehkä tässä onkin jotain, joka vain odottaa löytämistään...tai sitten en vaan opi, että paskaa paskaa.
AJA SITÄ
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ETVI-kamat löydän kirjastosta. Jos innostun, ostan omaksi. Ei niin päin, että ensin ostetaan ja sitten vasta mietitään notta innostaako. Kyllähän joskus tulee ostettua sikoja säkissä, mutta harkiten.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Trendi - ja blogimusa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pages: 1