You are not logged in.
[quote:2b1fba66e6="Joe Caligula"][quote:2b1fba66e6="nordenstam"][quote:2b1fba66e6="Joe Caligula"]Ulvis! Joko on lippu Hjk-Jaroon...
Eiköhän se mene Turkuun.
edit: Eiku Hinterpinter ei pelaakaan siellä.[/quote:2b1fba66e6]
:x
No mulla olis yxsi tiketti tonne jonka voisin jollekin vipata..
Lähe faijas kanssa matsin jälkeis/eteis- brewskille![/quote:2b1fba66e6]
Meikää vois ehkåpä kiinnostaa.[/quote:2b1fba66e6]
Kuinka kiinnostunut oot?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:f9f934c7a3="hrmunoita"][quote:f9f934c7a3="Joe Caligula"][quote:f9f934c7a3="nordenstam"][quote:f9f934c7a3="Joe Caligula"]Ulvis! Joko on lippu Hjk-Jaroon...
Eiköhän se mene Turkuun.
edit: Eiku Hinterpinter ei pelaakaan siellä.[/quote:f9f934c7a3]
Lähe faijas kanssa matsin jälkeis/eteis- brewskille![/quote:f9f934c7a3]
Meikää vois ehkåpä kiinnostaa.[/quote:f9f934c7a3]
Kuinka kiinnostunut oot?[/quote:f9f934c7a3]
En kyl oikein tiiä. Riippuu libun hinnasta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kyllähän täällä huomenna mennään töpsi-honkaan. veritaksen puolelta melko alhaalta on paikat, oisko kolmas rivi mut näillä mennään. lyöttäydyn turkugaragerokkareiden tps-henkiseen seurueeseen, että saa nähä millanen ilta tulee. huivistani en luovu.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:dfdf17b65c="Joe Caligula"][quote:dfdf17b65c="hrmunoita"][quote:dfdf17b65c="Joe Caligula"][quote:dfdf17b65c="nordenstam"][quote:dfdf17b65c="Joe Caligula"]Ulvis! Joko on lippu Hjk-Jaroon...
Eiköhän se mene Turkuun.
edit: Eiku Hinterpinter ei pelaakaan siellä.[/quote:dfdf17b65c]
Lähe faijas kanssa matsin jälkeis/eteis- brewskille![/quote:dfdf17b65c]
Meikää vois ehkåpä kiinnostaa.[/quote:dfdf17b65c]
Kuinka kiinnostunut oot?[/quote:dfdf17b65c]
En kyl oikein tiiä. Riippuu libun hinnasta.[/quote:dfdf17b65c]
Saat ilmasexs!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:9a0d52066f="risto_m"]
. lyöttäydyn turkugaragerokkareiden tps-henkiseen seurueeseen, että saa nähä millanen ilta tulee. huivistani en luovu.[/quote:9a0d52066f]
[quote:ba2b30ed9e="hrmunoita"][quote:ba2b30ed9e="Joe Caligula"][quote:ba2b30ed9e="hrmunoita"][quote:ba2b30ed9e="Joe Caligula"][quote:ba2b30ed9e="nordenstam"][quote:ba2b30ed9e="Joe Caligula"]Ulvis! Joko on lippu Hjk-Jaroon...
Eiköhän se mene Turkuun.
edit: Eiku Hinterpinter ei pelaakaan siellä.[/quote:ba2b30ed9e]
Lähe faijas kanssa matsin jälkeis/eteis- brewskille![/quote:ba2b30ed9e]
Meikää vois ehkåpä kiinnostaa.[/quote:ba2b30ed9e]
Kuinka kiinnostunut oot?[/quote:ba2b30ed9e]
En kyl oikein tiiä. Riippuu libun hinnasta.[/quote:ba2b30ed9e]
Saat ilmasexs![/quote:ba2b30ed9e]
No nyt rupes kiinnostamaan aika paljon!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:84a66f22bb="Joe Caligula"][quote:84a66f22bb="hrmunoita"][quote:84a66f22bb="Joe Caligula"][quote:84a66f22bb="hrmunoita"][quote:84a66f22bb="Joe Caligula"][quote:84a66f22bb="nordenstam"][quote:84a66f22bb="Joe Caligula"]Ulvis! Joko on lippu Hjk-Jaroon...
Eiköhän se mene Turkuun.
edit: Eiku Hinterpinter ei pelaakaan siellä.[/quote:84a66f22bb]
Lähe faijas kanssa matsin jälkeis/eteis- brewskille![/quote:84a66f22bb]
Meikää vois ehkåpä kiinnostaa.[/quote:84a66f22bb]
Kuinka kiinnostunut oot?[/quote:84a66f22bb]
En kyl oikein tiiä. Riippuu libun hinnasta.[/quote:84a66f22bb]
Saat ilmasexs![/quote:84a66f22bb]
No nyt rupes kiinnostamaan aika paljon![/quote:84a66f22bb]
No sovitaan sit näin. Lippu on teidän!
Missasin piletin
Kai silti matziin
Ach, Spieltag sechsundzwanzig!
"A repo man's always intense"
Viikingit ovat jo neljättä kertaa tällä vuosikymmenellä puppeloimassa liiganousunsa viimeisillä kierroksilla, joskin peliä Atlantista vastaan on vielä runsaasti jäljellä. Täten liigan pohjasakan nykyvireen huomioiden KPV:lle on tarjoutumassa hyvä mahdollisuus palata liigakentille.
Niinhän siinä sitten kävi, että KPV selvisi karsintoihin. Muuten voisi käydä katsomassa täällä pelattavan karsintapelin, mutta taidan olla siihen aikaan Tampereella. Mikäli kakkasen spekulaatiot ensimmäisen osan ajankohdasta pitävät paikkansa, niin ei voi muuta sanoa kuin älytöntä perseilyä. Peli Kokkolassa pelataan keskiviikkona kello 15.
Mikäli kakkasen spekulaatiot ensimmäisen osan ajankohdasta pitävät paikkansa, niin ei voi muuta sanoa kuin älytöntä perseilyä. Peli Kokkolassa pelataan keskiviikkona kello 15.
No eipä näissä paljoa liikkumavaraa ole, sillä Harjun pelikunto olisi niin ja näin kahden viikon kuluttua, mikäli siis pelit haluttaisiin peräkkäisinä viikonloppuina pelata. Tokihan KPV olisi voinut viedä kotipelinsä Pietarsaaren iltavaloihin, mutta miksipä joustaisivat.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eipä tosin sekään ole kokkolalaisille optimitilanne, että joutuvat pelaamaan kotipelinsä huonona ajankohtana vastustajan olosuhteiden takia. Tämä siis, mikäli ottelupäivät on päätetty tuolla perusteella.
Perinteisesti on menty siten, että karsinnat pelataan sarjan päättymistä seuraavalla viikolla keskiviikkona ja lauantaina, ensimmäinen ottelu nimenomaan Ykkösen joukkueen kotikentällä. Toisinaan pelipäiviä on saatettu vaihtaa päittäin, mikäli järjestely on molemmille osapuolille sopinut.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jpp, RoPS:han taisi jokunen vuosi sitten ratkaista vastaavan ongelman siirtämällä karsintaottelunsa Vokaaleita vastaan halliin ja Jaro kai pelasi 2001 Jokereita vastaan Vaasassa. Toki Kokkolan keskiviikon aikainen peli on näitä molempia skenaarioita huomattavasti parempi ratkaisu.
HJK mestariks
Ei vittu, Mursu on mestari!!!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:da4570b4cd="Ulvis"]Taisin kertoa ennen kauden alkua töpsyköille, ettei mestaruutta tule. Pojat jaksoivat huudella, mutta mikä on lopputulos?
Olen sanojeni mittainen, miltä pronssi maistuu?[/quote:da4570b4cd]
Vitun pelle, vilkaisepa tuonne Veikkausliigaskaban puolelle. Itse en odottanut mestaruutta, realistinen minimitavoite eli pronssi tuli ja eurokentät kutsuvat.
Mutta hyvä uho "miehellä" päällä, nyt kun Mursun selkä on pesty ja on taas hypätty Interin wagonista Klubin rekeen. ":peuk:"
Eilinen matsi Kupittaalla oli todellinen antikliimaksi. Tepsillä ei montaa paikkaa ja Honka vetäytyi syvälle omalle puolustusalueelle heti kun tieto Klubin tasoituksesta kantautui Turkuun. Ihmeellistä hakea tasapeliä ja hopeaa, sillä Jaro olisi hyvin voinut voittaakin Helsingissä. Tepsin lopun "kiri" ei auttanut ja yleisö sai poistua paikalta lämmitelemään kendobusseihin tai kaupungille kylmään naisseuraan.
Huvitti eilen kun kuuntelin YLE Suomen futiskierroksen lopun ja vikaa kertaa Rovaniemelle käännettäessä paikallinen selostaja totesi:
"No niin, tulos oli tässä - RoPS voitti mutta tulee silti tippumaan Veikkausliigasta tänä vuonna. Kiitos kaikille, Rovaniemi vaikenee taas pariksi kaudeksi, palataan sitten parin kauden jälkeen seitsemän valmentajaa ja 126 Sambialais-pelaajaa myöhemmin ääneen!"
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Eilinen matsi oli kyllä hemmetin kiimainen ekan jakson ajan, mutta peli lässähti kuin meikäläisen eilinen aamiaslätty heittokääntöyrityksen jälkeen, kun tieto Klubin tasoituksesta tuli. En kertakaikkiaan ymmärrä tätä:
Kun tieto 1-1-tasoituksesta tuli, ei enää ollut tarvetta avata peliä. Jos Jaron vierasjohto olisi kestänyt, olisimme nostaneet keskikenttäpelaajia ja laitapakkeja ylemmäs ja hyökänneet enemmän. Teimme 100-prosenttisesti sen, mitä tänään pitikin tehdä.
Vaikka Klubin puppelointi äärimmäisen epätodennäköistä olisi ollutkin, niin silti mitä helvettiä. Kuten koosteestakin näkyy, niin Jaro olisi ihan hyvin saattanut tuikata vielä yhden. Ja sitten juhlivat hopeaa paskan esityksen jälkeen kuin mestaruutta. Jotenkin niin... honkalaista.
Täydellisesti jäätyi kyllä myös Rautiainen tokalla jaksolla. Miksi mitään ei tapahtunut? Ei yritystä, ei draivia. Nyberg nostettiin kärkeen Wusun avuksi, mutta samalla Tepsin paketti venähti aivan liian pitkäksi ja keskikenttä luovutettiin Hongalle kuin suosiolla. Surullisesti kauden ratkaisuhetkillä Pasi oli yksinkertaisesti aseeton.
Pistetään varmuuden vuoksi molemmille jengeille :center:
Helvetin vaikean kauden jälkeen pakko olla ihan tyytyväinen Interin viidenteen sijaan liigassa. Ensi kautta ajatellen homma näyttää varsin lupaavalta, ja eiköhän tuo cuppikin vielä hoideta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
stana
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Töpsi hävisi pronssin.
Totta. Pettymys loppukauden esitysten valossa. Europaikka silti hieno juttu.
Pasi on luuseri.
Toivon silti että jatkaa. Ei kovin pitkäkantoista, että valmentajaa vaihdetaan joka kausi. Sitä paitsi studiovalmentajat alkavat olla loppu Toisaalta, luuserille voi myös toivottaa tervemenoa Klubiin, kun sinne niin kikkeli ojossa tuntuu haluavan.
Young Boys on häpeäksi koko kaupungille.
Ehkä on, ehkä ei. Itse en ryhmittymään kuulu.
[quote:141fb428cb="aqzu"]Huvitti eilen kun kuuntelin YLE Suomen futiskierroksen lopun ja vikaa kertaa Rovaniemelle käännettäessä paikallinen selostaja totesi:
"No niin, tulos oli tässä - RoPS voitti mutta tulee silti tippumaan Veikkausliigasta tänä vuonna. Kiitos kaikille, Rovaniemi vaikenee taas pariksi kaudeksi, palataan sitten parin kauden jälkeen seitsemän valmentajaa ja 126 Sambialais-pelaajaa myöhemmin ääneen!"[/quote:141fb428cb]
Kun ei muutakaan keksinyt?
Paska maku jäi loppukaudesta. Homma oli kuitenkin ihan Töpsin omissa käsissä. Lauantain peli oli tosiaan aikamoinen antikliimaksi, varsinkin lopun suhteen. Ei voi käsittää, mitä Rautiaisen ja eritoten Lehkosuon päässä liikkui.
[quote:5d3b925b7c="Leif Erikson"]
Pasi on luuseri.
Toivon silti että jatkaa. Ei kovin pitkäkantoista, että valmentajaa vaihdetaan joka kausi. Sitä paitsi studiovalmentajat alkavat olla loppu Toisaalta, luuserille voi myös toivottaa tervemenoa Klubiin, kun sinne niin kikkeli ojossa tuntuu haluavan.
[/quote:5d3b925b7c]
Sama. Alkanut vituttaa tuo venkoilu, mutta olisi se kiva, jos samalla valmentajalla mentäisiin ainakin kaksi kautta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mistä tämä vatvominen on taas lähtenyt, että Pasi ei jatkaisi? Tepsihän tuossa jo aiemmin tiedotti, että Rautiainen jatkaa myös ensi kaudella.
Ihailen myös Zicon meininkiä. Viime kaudella pelasivat hirveällä latauksella Honkaa vastaan, jotta Inter voittaisi mestaruuden ja tämän kauden lopetuksessa lepsuilivat JJK:ta vastaan, jotta lapin sutkit häipyvät ainakin vuodeksi.
Kyllä mä väitän että tulevasta cupin matsista huolimatta hakivat tosissaan voittoa, joka ei hirveän kauaksi jäänytkään JJK:n odoteltua tasoituksen jälkeen paskat huosussa loppuvihellystä.
---
Ilman muuta näillä näkymin ois Töpsin tappio, jos Rautiainen ei jatkais. Jos endi kaudella nappaavat pari voittoa enemmän, eiköhän mestaruus ole tosiasia. Rautiainen nosti joukkueen alisuorittajasta mitalipeleihin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Meni vähän pitkäxsi mestaruusjuhlat...
[quote:8fb462adaa="Jean-Babtiste"]Ilman muuta näillä näkymin ois Töpsin tappio, jos Rautiainen ei jatkais. Jos endi kaudella nappaavat pari voittoa enemmän, eiköhän mestaruus ole tosiasia. Rautiainen nosti joukkueen alisuorittajasta mitalipeleihin.
Vielä enemmän mielestäni Tepsissä arveluttaa se miten pystyvät pitämään runkomiehensä. Kappe ja Lehtovaara ainakin varmasti ovat mielenkiinnon kohteina ulkomailla ja Brownin lähtö tulee myös näkymään, vaikka nyt onkin koko pitkä talvi aikaa tuohon totutella.[/quote:8fb462adaa]
Lehtovaara lähtee varmasti. Se on ollut tiedossa jo pitkään. Evertonia veikattu miehen uutena seurana, mutta saa nähdä. Hämäläisellä on virityksiä useampaankin seuraan. Itse toivoisin, että Kappe lähtisi johonkin Hollannin keskikastin seuraan dominoimaan keskikentän keskustaa.
Brown toki lähtee, mutta korvaaja löytyy omasta takaa. Riku Riski. Kujalalle olisi tärkeää sorvata useampi vuotinen jatkosopimus. Nuorempia kirittäjiä sitten löytyy Juho Lähteen ja vaikkapa Santeri Mäkisen muodossa.