You are not logged in.
Hollantilainen pitkän linjan melurock/taidepunk-bändi. Olen tehokuunnellut Starters Alternatorsia tässä parin viime päivän aikana (ensikosketukseni bändiin albumimitassa). Loistavaltahan tämä kuulostaa. Mitään syvällisempää en osaa tässä vaiheessa kirjoitella.
Hollantilainen pitkän linjan melurock/taidepunk-bändi. Olen tehokuunnellut Starters Alternatorsia tässä parin viime päivän aikana (ensikosketukseni bändiin albumimitassa). Loistavaltahan tämä kuulostaa. Mitään syvällisempää en osaa tässä vaiheessa kirjoitella.
Järkkäsin näille ja Shellacille keikan vuonna 1999 tai 1998. Olihan se.
Mitään syvällisempää en osaa tässä vaiheessa kirjoitella.
Paitti, että Starters Alternators on paras.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:2ed0da67c2="Larg"]Hollantilainen pitkän linjan melurock/taidepunk-bändi. Olen tehokuunnellut Starters Alternatorsia tässä parin viime päivän aikana (ensikosketukseni bändiin albumimitassa). Loistavaltahan tämä kuulostaa. Mitään syvällisempää en osaa tässä vaiheessa kirjoitella.[/quote:2ed0da67c2]
Järkkäsin näille ja Shellacille keikan vuonna 1999 tai 1998. Olihan se.
Mitään syvällisempää en osaa tässä vaiheessa kirjoitella.Paitti, että Starters Alternators on paras.
Ja sepä olikin semmonen teko, että vois melkein vieläkin tulla oikeen kädestä pitäen kiittämään. Oranssin keikka oli yks parhaista ikunakikuna...
Olin nuori ja tietämätön Exshellackin aikaan mutta vuosi tapahtuman jälkeen osasin jo harmitella missaamistani.
Starters Alternatorsista samaa mieltä, Exin paras kokonaisuus, mitä nyt käy vähän turhan seesteiseksi paikoitellen. Vaikka viime (toissa?) vuotinen Turn oli aivan turhaan venytetty tuplalevymittaan, Ex lienee osapuilleen ainoa kolmatta vuosikymmentä oman tasonsa säilyttänyt akti.
Steve Albinin sanoin: "Nothing lasts forever, except The Ex". Tai jotain sinnepäin.
Älä päästä painiks sitä
osapuilleen ainoa kolmatta vuosikymmentä oman tasonsa säilyttänyt akti.
fall-topicissa nämä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:d5f9411d55="ILR"]Olin nuori ja tietämätön Exshellackin aikaan mutta vuosi tapahtuman jälkeen osasin jo harmitella missaamistani.
Starters Alternatorsista samaa mieltä, Exin paras kokonaisuus, mitä nyt käy vähän turhan seesteiseksi paikoitellen. Vaikka viime (toissa?) vuotinen Turn oli aivan turhaan venytetty tuplalevymittaan, Ex lienee osapuilleen ainoa kolmatta vuosikymmentä oman tasonsa säilyttänyt akti.
Steve Albinin sanoin: "Nothing lasts forever, except The Ex". Tai jotain sinnepäin.[/quote:d5f9411d55]
Smaa kaikkiin kohtiin. Suosikkilevyni saattavat olla kuitenkin niitä vanhempia ja äkäisempiä kuten Pokkeherrie.
2003 vetivät pystybasson kanssa ihan helvetin lujan keikan Dourissa, skitarastakin tais lentää palasia, eikä harmittanut yhtään että missasi black dicen ennenkuin jälkeenpäin, oli se sillä hetkellä vaan just niin kovaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:22f5672bfb="ILR"]osapuilleen ainoa kolmatta vuosikymmentä oman tasonsa säilyttänyt akti.[/quote:22f5672bfb]
fall-topicissa nämä.
Eikös pitäisi olla neljättä vuosikymmentä, vai meinaatko ettei enää ole säilyttänyt?
[quote:8a073c465b="psychocandy"][quote:8a073c465b="ILR"]osapuilleen ainoa kolmatta vuosikymmentä oman tasonsa säilyttänyt akti.[/quote:8a073c465b]
fall-topicissa nämä.[/quote:8a073c465b]
Eikös pitäisi olla neljättä vuosikymmentä, vai meinaatko ettei enää ole säilyttänyt?
no sanotaan sit että new order -topicissa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
osapuilleen, beibet, osapuilleen.
Älä päästä painiks sitä
Olin nuori ja tietämätön Exshellackin aikaan mutta vuosi tapahtuman jälkeen osasin jo harmitella missaamistani.
Smaa, mutta omalla kohdallani kesti viitisen vuotta tajuta mitä menetin. Samalla tajusin kyllä senkin että synnyin n. saman vuosimäärän verran liian myöhään.
The Ex on kyllä vakuuttanut jokaisella kuulemallani biisillä, joten jotain on pitänyt hankkia bändiltä jo parin vuoden ajan, mutta en vain ole saanut aikaiseksi.
jos nyt jotain itse topicistakin, keikan missasin aikanaan, too many cowboys tuplavinyyli löytyy hyllystä ja muistaakseni oikein pätevää menoa, ei vaan ole tullut paljoa kuunneltua. näillä on niin paljon levyjä etten ole osaannut aloittaa järjestelmällisesti.
Järjestelmällinen aloitus: Starters Alternators.
Topikki tuli huonoon saumaan kun just myin vikan kopsun If Societyltä. Muuten olisi payday, kun kaikki ryntäisitte ostamaan sen multa.
[quote:9dc0a6e450="forssto"]Järjestelmällinen aloitus: Starters Alternators.
Topikki tuli huonoon saumaan kun just myin vikan kopsun If Societyltä. Muuten olisi payday, kun kaikki ryntäisitte ostamaan sen multa.[/quote:9dc0a6e450]
niinpä, hanki lisää niin saatan vaikka ostaa....
Kattelinkin että Stickfiguren distroon oli ilmestynyt kova nippu If Society-kamaa jossain vaiheessa. Näköjään tuo toimii molempiin suuntiin.
Älä päästä painiks sitä
Kattelinkin että Stickfiguren distroon oli ilmestynyt kova nippu If Society-kamaa jossain vaiheessa. Näköjään tuo toimii molempiin suuntiin.
Joo, johan ne ovat meitä pari vuotta siellä jaelleet.
...ja me ollaan tilailtu sieltä romua myös viimeiset pari vuotta.
Tsekatkaas tämä
Ainut havainto on Juutin ja I.C.P.:n kanssa rykäisty Fishtank -sessio. Se on ainaki kova. Keikkaa en luonnollisesti nähnyt, olin silloin vielä peruskoulussa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Ex taitaa olla ainoa bändi jolla on kaksi Fishtank-sessiota tehtynä. Ensimmäinen oli Tortoisen kanssa joskus 90-luvun lopulla ja on avausraitaa lukuunottamatta aika yhdentekevä esitys. Tortoisen avant-hissimusiikki-vibrafonit yhdistettynä Exin skronkkiin ei oikein toimi.
Älä päästä painiks sitä
Hollannin paras bändi! "Hieman" harmittaa kun keikat ajoittuivat aikoinaan juuri lakkiaisviikonlopulle - eipä sillä, en ollut siinä vaiheessa kuullut kuin joitain Shellac-irtobiisejä...
Suosikkilevyksi vastannen useimmiten joko History Is What's Happening tai Starters Alternators, mutta kyllähän nämä ovat tämänkin vuosituhannen puolella saaneet pari oikein mainiota levyä aikaiseksi, olkoonkin Turn hieman ylipitkä.
Niihin sellisti Tom Coran kanssa tehtyihin juttuihin pitäisi mitä ilmeisimmin tutustua.
This must be what jail / I will scratch
Roskilden keikka oli kova, kuten jo tuli muualle todettuakin. Yhtään biisiä en tosin tunnistanut, mutta olinkin kuullut etukäteen vain Soviet Threatin ja pari muuta, joiden nimiä en edes muista. Todella sympaattisilta vaikuttivat, tosin laulaja näytti olevan koko keikan ajan vähän se8. Ehkä se vaan kuulu sen imagoon tai jotain. Soittivat vissiin jonkun unkarilaisen protestibiisinkin. Välillä rumpali lauloi ja sillon tuotiin lavan eteen pikkurumpu, jota se hakkasi samalla. Loppukeikasta basisti tosiaan hylkäsi basssonsa ja alkoi soittaa toista kitaraa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Taide!!!!!111111111111111111111111111
(hyvä bändi toki)
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Hollannista tuli hankittua kokoelma Singles. Perioid. Tuo summaa yhteen bändin vinyylisingleajan ja vaikka aivan liian harvoin kokoelma soittimessa on soinut, löytyy siltä kuitenkin loistavia biisejä, kuten hollanniksi laulettu Rock 'n' roll-stoel, Weapons for El Salvador ja nimenä repsäyttävä Gonna rob the Spermbank. Pidemmän päälle vaan meinaa käydä vähän puuduttavaksi kun aika moni biisi kuulostaa melkein samalta.
<@DBGene> senkin karkki
10. Helmikuuta Dublinissa one-off keikalla
Tämä on kyllä sellainen bändi, jonka näkisi mielellään toistekin. Täytynee kaivaa se kokoelmakin esiin ja laittaa soittimeenkin. Alkaa noita levyjä jo olla niin paljon, ettei aina edes meinaa muistaa mitä kaikkea hienoa ja kivaa omistaa. The Exälle
<@DBGene> senkin karkki
Huomenna pitäs haastatella the EXiä, joten jos jollain on kysymystä heitettäväksi niin voisin ehkä rotsille omistaa kyssärin tai kaxi jos on hyvii.
Ps. tyhmii kysymyksii en sit ala kyseleen, paitsi omiani
[quote:bb149487dc="HUIG"]Huomenna pitäs haastatella the EXiä, joten jos jollain on kysymystä heitettäväksi niin voisin ehkä rotsille omistaa kyssärin tai kaxi jos on hyvii.
Ps. tyhmii kysymyksii en sit ala kyseleen, paitsi omiani[/quote:bb149487dc]
kysy tulisko ne taas suomeen?
[quote:2242fb303e="psykokarkki"][quote:2242fb303e="HUIG"]Huomenna pitäs haastatella the EXiä, joten jos jollain on kysymystä heitettäväksi niin voisin ehkä rotsille omistaa kyssärin tai kaxi jos on hyvii.
Ps. tyhmii kysymyksii en sit ala kyseleen, paitsi omiani[/quote:2242fb303e]
kysy tulisko ne taas suomeen?[/quote:2242fb303e]
Onks nä sitte ollu joskus?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!