You are not logged in.
[quote:cc3736b593="reiska"]tänään ja huomenna k-klubilla:
Perjantaina 31.7.
20 Seppo Boisman
21 Jaakko & Jay
22 Joensuu 1685
Lauantaina 1.8.
20 Nugget Nemesis
21 Osasto 11
22 FUN[/quote:cc3736b593]
Kunpa olisin Kuopiossa.
Lippujahan tohon varmaan ei enää ole, mutta käydään nyt kuiteskin kysymässä.
Hehe ite olin spämminy tästä, mutten muistanut ollenkaan. Paappa Phlegm viestiä, jos lippuja on jäljellä.
bzort glorf bööth
Olihan noita ainakin äxässä. facebookissa sanovat, että ovella saa, jos jää jäljelle.
Olihan kallista, mutta onhan siellä sentään bändejä. Vopite olla k-klubi melkoisen tukossa...
Muistin tämän vasta nyt. Katotaas huomenna uudelleen.
bzort glorf bööth
joensuu2431 olli kyllä pirun kova.
Varmaan paras Funin keikka jonka oon nähny. koopparilla saunalämpötilat ja bisset läikkyi ympäriinsä ja joku kaatuili bändin päälle. Sen jälkeen sitten ryypiskelyä samassa porukassa.
Henkassa To 24.9.2009
VIISIKKO
NUGGET NEMESIS
FLORIST
bzort glorf bööth
[quote:204a8274d1="hiirimattona"]Henkassa To 24.9.2009
VIISIKKO
NUGGET NEMESIS
FLORIST[/quote:204a8274d1]
Oho, tuolloin varmaan oon jo takaisin "siellä".
Homoviisikko on näköjään perunut, mutta olenpa silti tuonne menossa.
Florististista on näemmä vokalisti lähteny vittuun, joten bändi kuulostaa entistä enemmän mogwailta. ihan hyvää äänivallia kyl. Nugget nemesis on joku paikallinen hulinabändi, johon en ole pahemmin tutustunut, eikä noin musiikillisesti nytkään kauheasti sytyttänyt, mutta ihan hauskan shöyn pistivät.
Tänäänkin noita paikallisia suuruuksia henkassa, pitäisköhän katsastaa.
En lähtis.
bzort glorf bööth
harmi kyllä että viisikko oli perunut. jäljelle jääneet eivät nimittäin paljoa mieltä lämmittäneet.
lokakuussa torvisen mikko, moppi ja jaakko eino kalevi. samoin rakkaus, pro et contra ja ULTRA BREWTALITY.
Äsken Florist ja Mesmer. Floristi oli postrokkailua jne, mesmerissa välillä jopa circle- / loopmaista jumittamista. toimi paikoitellen jopa vitun hyvin.
Tänään olis noi torviset ym, mut saa nähä tuleeko mentyä. noi on nähty.
Hola Ghost (DK) + Black Magic Six
27.11.09 K-Klubi, Kuopio
http://www.myspace.com/holaghost
http://www.myspace.com/blackmagicsix
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Nyt kävi näin
Mutta tänään varmaan tsekkailemaan cleaning womenia. Kai.
Cleaning Womenista jäi vähän ristiriiitainen maku. Keikka oli kyllä mainio ja välillä tuli jopa duumahtavaa meininkiä ja välillä puolestaan ihan kunnon jumitusta. Tosta vaan tuli sellainen fiilis että mihin ne tarttee niitä itse tehtyjä soittimia, kun soundi kuulosti ihan normibassoilta/kitaroilta/rummuiltu/synilta efektien läpi vedettynä. vähän enemmän olis sitä kolinaa voinu olla.
Tänään pistepirkot. Vähän kahden vaiheilla olen vielä ton suhteen, kun on niin kallista. Toisaalta veronpalautuksia on vielä jöjellå ja hyvä showhan sieltä varmaan on tulossa, joten vois kai sitä.
Taitaa jäädä 22pp väliin. Show olisi varmasti hyvä, mutta eipä tänään kykene.
bzort glorf bööth
Tuli nähtyä. Melkein pari tuntia soittivat ja olihan siinä vähän tylsääkin välissä, mutta eihän noi tyypit huonoa keikkaa varmaan osaa edes tehdä. Ei ollut mikään hulina- tai irrottelukeikka tällä kertaa, vaikka rokkibiisejäkin tuli ihan mukavasti.
meitin pändiä pyydettiin äsken soittamaan perjantaina henry's pubiin pimeä pohjois-savo -tapahtumaan. ei vaan löydy netistä mitään tietoa kyseisistä bakkanaaleista, edes henkan sivuilta. onkohan tää nyt jotain kusetusta
Joo, oon ihmetelly tota. Viime vuosina ne on kyl hyvissä ajoin ilmoitelleet bändeistä. Saa nähä mitä tosta tulee.
sieltä on näköjään perunu jotain bändejä, huomenna pitäis tulla lineuppi julkisuuteen. mut me ollaan siellä ja toivottavasti soitetaan ajoissa niin kerkee vähe
meitin pändiä pyydettiin äsken soittamaan perjantaina henry's pubiin pimeä pohjois-savo -tapahtumaan. ei vaan löydy netistä mitään tietoa kyseisistä bakkanaaleista, edes henkan sivuilta. onkohan tää nyt jotain kusetusta
Meet ovesta sisään ja kohtaat holtittomat turpakäräjät
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Nyt perjantainako? Keitäs muita siellä soittaa? Toivottavasti ei liikaa paikallisia.
bzort glorf bööth
Nyt perjantainako? Keitäs muita siellä soittaa? Toivottavasti ei liikaa paikallisia.
ainakin lady escape. huomenna pitäis olla jossain paikallisessa lehdessä juttua
Tuun varmaankin hööjjittelemään.
bzort glorf bööth