You are not logged in.
bzort glorf bööth
[quote:32ddd6b168="simo_vaatehuoneelta"]Katsokaas muuten noita digityttöjen muitakin haastiksia. Aika koomista meininkiä. Toivottavasti tässä ei ole sentään journalismin tulevaisuus.
Luin jutun näistä Imagesta. Kuva jutun yhteydessä aiheutti huutonaurureaktion.[/quote:32ddd6b168]
yks mun kaveri tekee tuolla juttuja mut eipä se mikään journalistiikan ammattilainen oo. eipä taida kukaan niistä olla.
No voi vittu sentään. Tietenkin tämä nykyinen muotiblogiminäminäminä-kulttuurin edustajisto kuvaa itsensä kuvattavana.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Veitte jo maat ja veitte jo veet,
veitte jo ruskat ja keväät.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Joo, sinänsä on ihan jees, että tekevät itse haastiksia ja "ohjelmaa". Harmi vaan, että sisällöllisesti näillä ei tunnu olevan mitään annettavaa. Kun on kyse tällaisesta riippumattomasta tee-se-itse-meingistä, niin voisi kuvitella, että keksisi parempaakin kysyttävää kuin "mikä flowssa on parasta?" ja "miten toi teidän levyn nimi lausutaan".
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jii c'mon, Moontv & Wallu Walpio, bizniz.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
jos kiinnostaa niin Corpsulien myspacessa kuunneltava minuutinpätkä uudesta something golden-biisistä sekä joku remix siitä.
NO.NIINPÄ.TIETYSTI.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
mitäs uutta näille?
bzort glorf bööth
Ketaan ei kiinnostais jos ne ei ois lesboja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ketaan ei kiinnostais jos ne ei ois espoosta
Löytyykö sulta ihan jotain faktojakin tän väitteen tueks?
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:55013a92fd="huïg"]Ketaan ei kiinnostais jos ne ei ois espoosta
Löytyykö sulta ihan jotain faktojakin tän väitteen tueks?[/quote:55013a92fd]
Espoostakin vielä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Siis onks nää Espoosta?
Pitääki ruveta siis diggaamaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ketaan ei kiinnostais jos ne ei ois lesboja
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Mua kiinnostais huomattavasti enemmän jos nää ois hyvännäkösiä
en ole kolmekybänen emoboy
mua kiinnostais enemmän jos nää tekis parempaa musaa
Mua kyl kiinnostaisi vähemmän, jos musa olis ihan ookoo ja mimmit perushyvännäköisiä. Juuri kiinnostavaahan tässä on se, että musa on surkeaa, mutta ei mitenkään ulkonäöllä myyvää. Lavakarisma oli silloin kesällä ihan nollassa sekin, ja hype on ärsyttävää.
Kiehtova kokonaisuus.
Haluaisin vaan ajaa
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Haluaisin vaan ajaa
![]()
![]()
Jollain kierolla tavalla sama
sanokaa mitä sanotte mutta tuo laulaja
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Mua kiinnostais huomattavasti enemmän jos nää ois hyvännäkösiä
jaa-a, itse kun luulin että tän "juju" & kiinnostuksen herättävä seikka olikin juuri änkeä muutama lihava ja ruma tyttö makkarakuoriin heilumaan typerän näköisesti; muutenhan sitä saattais kiinnittää huomiota itse musiikkiin :?
makkarakuoritekno kuuminta kuumuutta 2010? :?
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
ja vielä toi kuva
Tulevaisuuden tusinan kärkisija
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
En kyllä äänestänyt niitä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
En kyllä äänestänyt niitä.
Mä äänestin.
[quote:32619113a0="Feggy"]En kyllä äänestänyt niitä.
[/quote:32619113a0]
Mä äänestin.
Natsitkin nousivat valtaan suuren ihmisjoukon tukemana. Historia opetti kuitenkin, ettei siitä hyvää seuraa.
Toivon että koko vitun kusihorokolmikko kuolee auto-onnettomuudessa ja toisin kuin yleensä, heitä ei nosteta jalustalle vaan heidät unohdetaan.