You are not logged in.

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni

Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

Valitettavasti on käynyt rosvo.

Itellä pitkästä aikaa tää:

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

outo typo tossa nimessä mut julkaisisivatpa ton ihan virallisesti levynä, videoita tulee katottua niin harvoin mut hieno keikka, tai "keikka".
ja feggyltä odotetaan jossain vaiheessa asiakirjoittelua floyd-topikkiin ![]()

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

VILLIKSI SYNTYNYT!

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ja listan kolmantena heti ysärin lopun kamaa 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:be6fa88361="Futre"]http://sharemyplaylists.com/hip-hop-luv … early-90s/
Ja listan kolmantena heti ysärin lopun kamaa
[/quote:be6fa88361]
En tiiä mitä tää on mutta jou mään tää on douppii shittii! Ja mä tuhlasin nämä vuodet Oasikseen ja grungeen.. ![]()

[quote:a614bc3c78="Feggy"]
outo typo tossa nimessä mut julkaisisivatpa ton ihan virallisesti levynä, videoita tulee katottua niin harvoin mut hieno keikka, tai "keikka".
ja feggyltä odotetaan jossain vaiheessa asiakirjoittelua floyd-topikkiin
[/quote:a614bc3c78]
No laitan jotain sitä mukaa kun homma etenee...

![]()

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

This must be what jail / I will scratch

kuuntelen actimel-mainosta telkkarista ![]()
Tampereen demoa.

Tää kuulostaa salkkareiden taustamusiikilta.