1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Animal Collective

#271 05.07.2006 10:26

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

Re: Animal Collective

otto talvio oli ihan pihalla aamun hesarissa.

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#272 05.07.2006 10:39

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

psychocandy wrote:

Mitäs siinä jutussa oli sitten? Pitää varmaan käydä kirjastossa lukemassa.

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#273 05.07.2006 10:51

psychocandy
streittari-jantta
Website

jookcha wrote:
psychocandy wrote:

Mitäs siinä jutussa oli sitten? Pitää varmaan käydä kirjastossa lukemassa.

jos joku neuvoo mihin voi heittää pari jpg:tä jotta voisin ne linkittää niin voin laittaa tänne, mutta suoraan tuolta näköishesarista ei voi tekstiä kopsaa.

päivän hesarissa oli muuten myös myös pikkujuttu niko-matti ahdista jos jotakuta kiinnostaa.

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#274 05.07.2006 11:06

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

psychocandy wrote:

jos joku neuvoo mihin voi heittää pari jpg:tä jotta voisin ne linkittää niin voin laittaa tänne, mutta suoraan tuolta näköishesarista ei voi tekstiä kopsaa.

paappa tonne http://imageshack.us/

onkin otto talvion asiantuntemusta ja mielipiteitä "ikävä"

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#275 05.07.2006 11:13

psychocandy
streittari-jantta
Website

babriga wrote:

onkin otto talvion asiantuntemusta ja mielipiteitä "ikävä"

ei tuo nyt niin huono sinänsä, ja yleisö oli turhan passiivista mut kuiteski:

hsac19xw.jpg
hsac29jt.jpg

unohti mainita että oli vuoden paras keikka tongue

FJs1lyz.gif

#276 05.07.2006 11:18

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005

Harvoinpa on diehard-fani ja kyyninen kriitikko samaa mieltä asioista...  icon_lol

tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

#277 05.07.2006 11:24

otto wrote:

tää oli tällast dynaamist progejälkipunkkii, iha hyvää rockii

kevätpörriäisessä nämä...

#278 05.07.2006 11:32

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

Tää valitus yleisön passiivisuudesta johtuu siitä, veikkaan, että paikalla oli liikaa trendipoppareita jotka eivät tienneet mistä on kyse eivätkä vaan osaa. icon_smile

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#279 05.07.2006 12:04

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

babriga wrote:

Ah, kuinka harvoin Travastialla lopulta onkaan yleisö ollut aktiivista muilla kuin kännisen ääliöimisen maneereilla...

Ulkomailla kaikki on paremmin -topikkiin tämä.

Kertokaas superkoleat avantgardehemmot, että miten keikoilla pitää oikeaoppisesti käyttäytyä?

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#280 05.07.2006 12:09

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

No mä oon ehkä vähäsen Oton kanssa samoilla linjoilla  icon_redface. Ei vaan kolahtanu, ihan kiva jne.

Mutta aika hyviä latteuksia tossa jutussa

Otto wrote:

Maalaili soundtrackmaisesti

Otto wrote:

kappaleiden orgaanista kehittymistä kohti shamanistista huipennusta

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#281 05.07.2006 12:09

noiseidea wrote:

no ei kaikki tietenkään ole...tämäkin epäkohta vaivaa lähinnä skandinavian imagotiedostavuuden kyllästämää musiikkipopulaa...

#282 05.07.2006 12:12

psychocandy
streittari-jantta
Website

noiseidea wrote:

Kertokaas superkoleat avantgardehemmot, että miten keikoilla pitää oikeaoppisesti käyttäytyä?

seisoa tuoppi kädessä ja vaihtaa paino jalalta toiselle aina vähän svengaavammassa kohdassa. omaa hulinointia ainakin vähän häiritsi kun oli hupparia, t-paitaa ja joululevyä(!) kädessä... ja vain yksi kalja juotuna.

FJs1lyz.gif

#283 05.07.2006 14:05

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

babriga wrote:
noiseidea wrote:

no ei kaikki tietenkään ole...tämäkin epäkohta vaivaa lähinnä skandinavian imagotiedostavuuden kyllästämää musiikkipopulaa...

Imagotiedostavuutta ilmenee kaikissa piireissä. Joissain jopa enemmän kuin toisissa.

Sanoisin, että AC-keikalla oli mun havaintojen mukaan helvetin vähän avomielisten avantgardistien suosikki-inhokkeja, "lippatukkia" ja muita. Siellä oli normaaleja ihmisiä. Vittumaista meininkiä.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#284 05.07.2006 14:43

noiseidea wrote:

Imagotiedostavuutta ilmenee kaikissa piireissä. Joissain jopa enemmän kuin toisissa.

Mallasta ilmenee kaikissa oluissa. Joissain jopa enemmän kuin toisissa.

noiseidea wrote:

Sanoisin, että AC-keikalla oli mun havaintojen mukaan helvetin vähän avomielisten avantgardistien suosikki-inhokkeja, "lippatukkia" ja muita. Siellä oli normaaleja ihmisiä. Vittumaista meininkiä.

Aika kehnoo provoo, 5/10. Parhaat shkeikkameiningit tulee just siitä että on "normaaleja" ihmisiä, sellasia jotka innostuu erilaisista mielenkiintoisista asioista ja riemuitsevat, osoittavat tämän tavalla tai toisella. Aina ei oikein tiedä, onko se jäykkyys kiinni:
a) siitä että kuvitellaan esiintyjä jonain jumalallisena olentona, pelko suolapatsaaksi muuttumisesta
b) ollaan itse niin paskantärkeitä, imago voi järkkyä, tai houkesit voi mennä vinoon

mutta kyllähän se on enemmän "ilmapiirin" vika, vaikka ilmapiiri saa sitten juuri tuon b-mäisen tunnelman. Kauhun tasapainoo, sano

avantgardisteista en kyl tiä, keitä ne o?

#285 05.07.2006 15:08

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

babriga wrote:

Parhaat shkeikkameiningit tulee just siitä että on "normaaleja" ihmisiä, sellasia jotka innostuu erilaisista mielenkiintoisista asioista ja riemuitsevat, osoittavat tämän tavalla tai toisella.

Päästään asian ytimeen. Oliko Tavastian AC-keikalla huomattavasti ei-innostuneita ihmisiä, jotka ei riemuinneet? Noin yleisesti kysyttynä.

kraakku wrote:

#286 05.07.2006 15:22

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

Tavastia on vain niin vitun paska paikka, ettei siellä ole ikinä kummoisen jännää ja kivaa. Yritän vältellä jne.

#287 05.07.2006 15:49

Moronica
electric barbarella

Ulvilan pikkunatsi wrote:

Alku oli tahmeaa perseilyä

roll

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#288 05.07.2006 15:51

Moronica
electric barbarella

psychocandy wrote:
noiseidea wrote:

Silviisiin kun Kidus ja minä: miksauskopin vieressä suureen ääneen lämppäriä arvostellen. Ihan epähuomiossa  icon_redface

#289 05.07.2006 16:05

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Mä tykkään Tavastiasta.

Tero saatana, s'olet gay!

#290 05.07.2006 16:08

ILR
matlök
From: täällä sitten taas

psychocandy wrote:

aina kun katsoin ILR:ia niin se haukotteli... vähän kumman hyytynyttä tosiaan yleisö mut kyllä jengi näytti kuitenki tykkäävän.

redface_new

Tykkäsin mut vähän pulputtelukshan tuo jäi.

Älä päästä painiks sitä

#291 05.07.2006 16:08

ILR
matlök
From: täällä sitten taas

leposi wrote:

Tavastia on vain niin vitun paska paikka, ettei siellä ole ikinä kummoisen jännää ja kivaa. Yritän vältellä jne.

Mastodon ja SFA on saanu ihan kunnon rähinän päälle.

Älä päästä painiks sitä

#292 05.07.2006 16:13

psychocandy
streittari-jantta
Website

forssto wrote:

Mä tykkään Tavastiasta.

siellä oli niin kivaa viime tv-respa  -keikalla etten taida uskaltaa tulla tänään... vai onx hippo taas lavalla?

palatakseni topicciin, meitsin grass cd-sinkku taitaa olla viimeinkin matkalla kohti suomea... varasin sen n. kolme kk sitten... ja joku mystinen varhainen ac-albumi nimeltä hollindagain ilmestyy kohta  uudelleen, jos ei asiaa vielä ole täällä mainittu.

ac-spåm

mistä tuli mieleen, vois perustaa pändin joka versiois animal collectivea ja dead c:tä, nimex vois tulla vaik ac/dc... eiq onks sellanen jo?

spöm

FJs1lyz.gif

#293 05.07.2006 16:16

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

psychocandy wrote:

siellä oli niin kivaa viime tv-respa  -keikalla etten taida uskaltaa tulla tänään... vai onx hippo taas lavalla?

Ei ole hippo lavalla, ikävä kyllä.
Ollaan kuitenkin siirrytty jo ns. "virtahepo olohuoneessa" -vaiheeseen. Heh heh.

Tero saatana, s'olet gay!

#294 05.07.2006 16:33

lejoncio
eraserhead
From: tku
Registered: 14.06.2005

Paska bändi, paskat biisit, ei kaupallista potentiaalia.

#295 05.07.2006 18:42

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

Kuten lähes aina, petyin keikkaan jota odotin innolla/jännittäen. Joka biisi ei räjäyttänyt päätä, mutta koskas noin tapahtuukaan. Pidin alusta, nimenomaan ensimmäisestä kappaleesta kovin paljon, ja Grasskin oli kivaa. Banshee Beat meni valitettavasti hiukan ohi... Äh. Liika jännitys pilasi paljon.

Pohdin kuitenkin jälkeenpäin, että noin viisi tai kuusi kappaletta räjäytti pään, joten taisi sittenkin olla yksi parhaista keikoista ikinä. Mitään en oikein muista, vaikka olin ns. selvin päin. Muistan DBGenen peuk un ja erään herran J Dilla -paidan, jota taisin kommentoidakin.

Keikan jälkeen piti keräillä muutama minuutti. Taisi se sittenkin olla jotain ihan muuta. Geologist on mun lemppari, sanottakoon se täälläkin, keikan keskipiste, sekä kirjaimellisesti että...

Yllätyin, että bändi oli livenä niin indierokahtava, ja ettei Panda Bear oikein lauleskellut.

Emmä tiedä. Loistava keikka.

Ps. Mikä se biisi oli joka alkoi sellaisena puhebiisinä, ja johon yhtäkkiä tuli päälle kivat perkussiot ja Pandan huutelu? I'm allright if you are, siinä huudettiin ennen rytmien mukaantuloa.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#296 05.07.2006 18:47

ex-kolja
Sexy MF Doom

Pps. Odotin huomattavasti enemmän hulinointia.

#297 05.07.2006 19:55

ex-kolja
Sexy MF Doom

Ppps. Kertoisiko joku minulle, millä tavalla Suen keikka-arvostelu on minkään keikan arvostelu.

#298 06.07.2006 10:11

psychocandy
streittari-jantta
Website

ex-kolja wrote:

Ppps. Kertoisiko joku minulle, millä tavalla Suen keikka-arvostelu on minkään keikan arvostelu.

tämäkö?

ihan hyvä arvostelu mun mielestä vaikka aika eri linjoilla itse olenkin. siis silleen että tuo on vähän erilainen kun joku perinteinen keikka-arvio, siinä mielessä piristävä, vaihtelua.

FJs1lyz.gif

#299 06.07.2006 10:20

psychocandy wrote:

snore

#300 06.07.2006 10:50

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU

Olis pitänyt ilmeisesti juoda enemmän, koska multa jäi uuspunkkarit ja muut näkemättä. Drat! Media-assareista en tiedä, en kysellyt ihmisten päivätöistä. Tekeekö ihmiset sitä paljonkin keikoilla? Poll?

Siis toihan oli tarina, ei arvostelu. Se kertoi kyseisen herrasmiehen illanvietosta. Ei kauhean hyvä tai kiinnostava, tarina saatika illanvietto. Mutta ilmeisesti kaupallista potentiaalia löytyy, koska joku Sue (kuulostaa vaihto-oppilasvuoden jälkeen Suomeen jääneeltä trendihipiltä) on sen julkaissut.

kraakku wrote:

1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » Animal Collective

Board footer