You are not logged in.
hoaah, meikä katso kaks päivää sitten psykedeelisen alan moore dokumentin, mindscape of alan moore! ja sitten oon edennyt #35 numeroon hellblazereita, joka on ollut aivan mieletöntä tykitystä!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Eipä iskeny iha yhtä salamana kuin eka kokis, ny alko jo vähän väsyttää toi juttujen hiilikopiomaisuus, mut on tässäkin silti aika tavalla hulvattomuuksia mukana.
[quote:3a17717869="bernardblack"]Rakastan sinua, Kate Beaton!
http://www.harkavagrant.com/[/quote:3a17717869]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Neron työtä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
onks kukaan hankkinu sitä uutta joakim pirisen kirjaa, kalmasen herrasväen aviopulmat?
Aika pal kaikkee taas tullu/tulossa ko syksy on koittanut. Nissistä kaksin kappalein, Rapin Naaburger-kokooma, uutta Piristä... Egmontin Shokki-kirjakin kiinnostais, mut on aika kallis. Sfarin Pascin vois olla hyvä, Pauli Kallion sarjisnovellikokoelma ehkä kans (sitä punkkimuistelmaa selailin kaupassa, ei oikeen innostanu) ja mitä ny vielä muuta... Taitaa mennä kirjastostalkkaamiseksi, ko ei ny kaikkia voi ostaakaan.
Antakaas ny vinkkejä mitä kannattais hankkia, täällä toisella mantereella on vallan edukasta ostella sarjakuvia
Hankinnassa on jo The Invisibles, Y- The Last Man ja 100 Bullets, mitäs muuta sitä nyt hyllyynsä haluais mitä jenkkilästä halvalla saa?
The Authority? Preacher? Fables? Mitäs näitä nyt on?
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
[quote:d09357384d="merrim"]Antakaas ny vinkkejä mitä kannattais hankkia, täällä toisella mantereella on vallan edukasta ostella sarjakuvia
Hankinnassa on jo The Invisibles, Y- The Last Man ja 100 Bullets, mitäs muuta sitä nyt hyllyynsä haluais mitä jenkkilästä halvalla saa?
The Authority? Preacher? Fables? Mitäs näitä nyt on?[/quote:d09357384d]
Suosittelen tätä:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aika pal kaikkee taas tullu/tulossa ko syksy on koittanut. Nissistä kaksin kappalein, Rapin Naaburger-kokooma, uutta Piristä... Egmontin Shokki-kirjakin kiinnostais, mut on aika kallis. Sfarin Pascin vois olla hyvä, Pauli Kallion sarjisnovellikokoelma ehkä kans (sitä punkkimuistelmaa selailin kaupassa, ei oikeen innostanu) ja mitä ny vielä muuta... Taitaa mennä kirjastostalkkaamiseksi, ko ei ny kaikkia voi ostaakaan.
Eri. Ostin noi kaikki ja pari päälle.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^^ Tota Merrimin osastoa voisi olla Planetary, Powers, Umbrella Academy noiden mainitsemiesi valossa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
^^Kandee muistaa Sethin vanhempi It´s good life if you don´t weaken kanssa.
tännekin tämä
The Authority? Preacher? Fables? Mitäs näitä nyt on?
Ostoslista on hyvä jo ny. Mä luen vaan kaikki sarjakuvat aina vuosien viiveellä kirjastosta, joten en tiedä mistään uusista julkaisuistai.
Just luen Fableseja läpi (mitä nyt olen käsiini saanut) enkä osaa päättää onko tämä nerokasta kamaa vaiko täysin sietämätöntä Vertigo-kliseiden kierrätystä ja Gaimanin rippausta. Oli mitä oli, helvetin viihdyttävää joka tapauksesa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:37df4bbf4d="merrim"]Antakaas ny vinkkejä mitä kannattais hankkia, täällä toisella mantereella on vallan edukasta ostella sarjakuvia
The Authority? Preacher? Fables? Mitäs näitä nyt on?[/quote:37df4bbf4d]
-Doom Patrol (Morrisonin tekemät julkaistu kokoelmina)
-Peter Milliganin Shade the Changing Man (näyttäisi olevan kaksi kokoelmaa vasta) tai oikeastaan mitä vaan Vertigoa Milliganilta - paitsi Human Target
-Lucifer
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9b8c830ecf="Pope"]
Just luen Fableseja läpi (mitä nyt olen käsiini saanut) enkä osaa päättää onko tämä nerokasta kamaa vaiko täysin sietämätöntä Vertigo-kliseiden kierrätystä ja Gaimanin rippausta. Oli mitä oli, helvetin viihdyttävää joka tapauksesa [/quote:9b8c830ecf]
just näin (Ei se nerokasta ole, just viihdyttävää.)
Ps. Fables spinoffit on ollut ihan hirveää, ne mitä oon lukenu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jees, kiitti vinkeistä, mennäänpä tällä ostoslistalla seuraavan kerran sarjiskauppaan
Borgtronit on kyllä nerointa nerokkuutta. Lueskelin aamupaskalla tota seiskaosaa, ja tähänkin reiluun kolmeenkymmeneen sivuun mahtuu ihan kovimpia älynväläyksiä koskaan, esmes Borgtronin hieno idea rahastaa Pahat Pojat -tatuoinnilla ja repliikki "Tervetuloa taas! Kauhupanot alkakoot!".
"Kauhupanot"
Se oli myös nerokas numero, missä B rakastuu siihen hevoseen.
Inhalle Marjatalle
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:7d5690dfe0="Neuvostoliitto"]Borgtronit on kyllä nerointa nerokkuutta. Lueskelin aamupaskalla tota seiskaosaa, ja tähänkin reiluun kolmeenkymmeneen sivuun mahtuu ihan kovimpia älynväläyksiä koskaan, esmes Borgtronin hieno idea rahastaa Pahat Pojat -tatuoinnilla ja repliikki "Tervetuloa taas! Kauhupanot alkakoot!".
"Kauhupanot"
Se oli myös nerokas numero, missä B rakastuu siihen hevoseen.
Inhalle Marjatalle [/quote:7d5690dfe0]
Meikän suosikkihahmoja Borgtronissa on ehkä se Karvista katsova terapeutti vai oliko se lääkäri.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Chris Waren Jimmy Corrigan
tällä hetkellä sellaset fiilikset, että tämä on paras sarjakuva, jonka olen lukenut koskaan
[quote:69bca89829="harry-irene"]Chris Waren Jimmy Corrigan[/quote:69bca89829]
tällä hetkellä sellaset fiilikset, että tämä on paras sarjakuva, jonka olen lukenut koskaan
Tää on kyllä ihan törkeen hyvä.
Lueskellu pitkästää aikaa Anu&Antteja. On ne aika mainioita. Välillä ihan päätöntä touhua, paljon mistään logiikasta välitetä. Lienee kirjoitettu pitkälti "sitten ne vois tehdä tällain ja sit ne joutuis kiipeliin, mut se onkin vähän tylsää, keksitääs jotain uutta" -periaatteella. Varsinkin eka (?) albumi Vaarallinen säde on melkoista hihhuliheihulinaa, välillä käydään helvetissä ja taivaassa. Tekis mieli alkaa metsästää puuttuvia albumeita (ei mulla niin paljoa edes ole ennestäänkään), mut mites noita nykyään divareista löytyy? Huuto.nettiinkö pitää taas turvautua?
Nää haluaisin kyllä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=115487833
Kyl maistuis soppa ku soppa hyvältä!
^Anut ja Antin on melkoisen spykedeelisiä seikkailuja, varsinkin lasten sarjakuvksil Harmi vaan että albumit joita meillä oli on kadonnu jonnekkin muuttojen ja sen sellaisten kulueassa.
Tosin meillä on nyt kaksi kappaletta Anu ja Antti ruokalautasta jotka tyttöystävä löysi joltain kirppikseltä. On eri kuvat kuin noissa huuto.netin lautasissa. Hyviä lautasia ovat.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Näin eilen Neil Gaimanin -spåm.
On se vaan hauska mies
^ ois ollu hauskempi ilman ääkkösiä
sanoinko jo että ostin just teenage mutant hero turtles -lehden näytenumeron
Tossa kesän mittaan tuli hankittua aika läjä vallan hienoja sarjakuva-aiheisia opuksia, joita vois vähän suositella muillekin kiinnostuneille. Tämmösii: Supermen! (varhaisia supersankarisarjiksia, häröilyä, Eisner/Everett/Hanks/Wolverton/Cole jne.), Boody (Boody Rogersin sekoiluja), Secret Identity (Joe Shusterin anonyymejä sadomasopiirroksia), Strange and Stranger ("The World of Steve Ditko"), Kirby King of Comics (siis Jack K.) ja The Art of Harvey Kurtzman. Kolme viimeksimainittua on tommosia isoja coffeetable-tyyppisiä opuksia, hiton hienoja. Että jos vähänkään kiinnostaa, niin kyl ne hintansa väärttejä on.