You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Näyttää mielenkiintoiselta!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^ hienohan se on, vinyyli löytyy kyllä, pitäis taas kuunnella ku ehtis
Ei ole tullut oikein ostettuakaan vähään aikaan mitään muuta ku Masadan levyjä. Parasta ja merkittävintä Zornia ikinä tää Book Of Angelsin kama. Naked Cityt ja sooloprojektit ja muut kuulostaa vaan kovin laimeilta ja välillä vähän lapsellisiltakin verrattuna näihin uusimpiin Masada-hässäköihin. Angelsin osat 6,7,8 ja 10 on vaan niin älyttömän hyvää musiikkia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tykkään kyllä älyttömästi myös siitä Pussycat Dollsien uudesta biisistä. Oisko kyseessä kenties parhaita mtv-bändejä mitä nykyään on? Se eka hitti oli vaan niin kamala, mutta viimeistään I Hate This Part avasi kaikkien silmät.
Ei ole tullut oikein ostettuakaan vähään aikaan mitään muuta ku Masadan levyjä. Parasta ja merkittävintä Zornia ikinä tää Book Of Angelsin kama. Naked Cityt ja sooloprojektit ja muut kuulostaa vaan kovin laimeilta ja välillä vähän lapsellisiltakin verrattuna näihin uusimpiin Masada-hässäköihin. Angelsin osat 6,7,8 ja 10 on vaan niin älyttömän hyvää musiikkia.
Book of Angels 1-10 täyttä tulta paitsi 7 taitaa olla kuulematta vielä ainakin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Menetetty peli
Hawkingilla on aika hyvä flow...
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Moody Blues: Nights in White Satin
[quote:417b82e807="Neuvostoliitto"]Ei ole tullut oikein ostettuakaan vähään aikaan mitään muuta ku Masadan levyjä. Parasta ja merkittävintä Zornia ikinä tää Book Of Angelsin kama. Naked Cityt ja sooloprojektit ja muut kuulostaa vaan kovin laimeilta ja välillä vähän lapsellisiltakin verrattuna näihin uusimpiin Masada-hässäköihin. Angelsin osat 6,7,8 ja 10 on vaan niin älyttömän hyvää musiikkia.
Book of Angels 1-10 täyttä tulta paitsi 7 taitaa olla kuulematta vielä ainakin.[/quote:417b82e807]
En nyt muista numeroa, mutta se Marc Ribotin ja Trevor Dunnin levy oli ihan hirveetä skeidaa. Sinänsä paradoksaalista, kun Ribot kumminkin on tyylikkäimpiä skebanskulaajia koskaan.
Parasta just nyt:
Nick Perito - Green Leaves of Summer
Tom Waits - Martha
Monarch - I Got Erection
Neil Young - Eldorado EP
Moody Blues: Nights in White Satin
Parasta juuri koskaan -topikissa tämä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:d52b3f018d="Feggy"]Knights in White Satin
[/quote:d52b3f018d]
Korjasub
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:16288df281="Feggy"]Moody Blues: Nights in White Satin
*[/quote:16288df281]
Tykkään vaan leikatusta versiosta, albumilla tuppaa häiritsemään se runonlausunta. Mellotronia on käytetty maailmassa kovin vähän niin hienosti kuin tuossa biisissä.
Tämähän oli yhä todella kova kiekko.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Japandroids
sama
jontti ja shaka edelleen, rataäänitteestä on tullu ihan mun virallinen viikonloppusoundtrack.
[quote:93656024d7="Pilke"][quote:93656024d7="Feggy"]Moody Blues: Nights in White Satin
*[/quote:93656024d7]
Tykkään vaan leikatusta versiosta, albumilla tuppaa häiritsemään se runonlausunta. Mellotronia on käytetty maailmassa kovin vähän niin hienosti kuin tuossa biisissä.[/quote:93656024d7]
Erillisenä biisinä runolausunta on vähe höttöä, mut albumikokonaisuudessa kuuluu asiaan. Ja albumina aina paras.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:15808e6259="Pilke"]albumina aina paras.
*[/quote:15808e6259]
Harvoin poikkeuksin tämä.
Mutta niin, onko Moody Bluesin albumit hyviä? Mitkä niistä pitäisi kuulla?
Mutta niin, onko Moody Bluesin albumit hyviä? Mitkä niistä pitäisi kuulla?
oliko näille topikkia? haluisin kuulla semmosen levyn ku long distance voyager, onko hyvä? the voice on ainaki mahti piisi
Mikko Alatalo - Joulun laulut
Me ollaan hengissä, hyvää joulua
[quote:57cff33ee4="Neuvostoliitto"][quote:57cff33ee4="Pilke"]albumina aina paras.
*[/quote:57cff33ee4]
Harvoin poikkeuksin tämä.
Mutta niin, onko Moody Bluesin albumit hyviä? Mitkä niistä pitäisi kuulla?[/quote:57cff33ee4]
Eka on aika hyvä, mutta mulle on riittänyt This is Moody Blues-tuplakokoelma.
naiselleni
Paras outro koskaan?
[quote:e8c25a9d8c="Okko"]naiselleni
Paras outro koskaan?[/quote:e8c25a9d8c]
No se ois kyllä Thunder Road
[quote:80bcdcc4ad="Neuvostoliitto"][quote:80bcdcc4ad="Okko"]naiselleni
Paras outro koskaan?[/quote:80bcdcc4ad]
No se ois kyllä Thunder Road [/quote:80bcdcc4ad]
No vois se sekin olla.. Tai Camarillo Brillo.
Nyt kun aloin miettimään, niin Brucellahan on pirusti huippuoutroja. Racing In The Street esimerkiksi, tai Jungleland
[quote:eeefa4a038="Bricolage"][quote:eeefa4a038="Neuvostoliitto"][quote:eeefa4a038="Okko"]naiselleni
Paras outro koskaan?[/quote:eeefa4a038]
No se ois kyllä Thunder Road [/quote:eeefa4a038]
No vois se sekin olla.. Tai Camarillo Brillo.
Nyt kun aloin miettimään, niin Brucellahan on pirusti huippuoutroja. Racing In The Street esimerkiksi, tai Jungleland[/quote:eeefa4a038]
Noi on kyllä totta. Ja E Street Shufflen kakkospuolen kaikissa biiseissä on aivan tajuttomia. Incident on 57th Street vika nuotti muuttuu Rosalitan ekaks aivan mahtavalla tavalla. New York City Serenade on sitten ihan oma lukunsa.
Roxy Music - Oh Yeah
Itku tulee...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
David Bowie - Strangers When We Meet
Miten tänkin oikein on unohtanut