You are not logged in.
^ tais siellä olla mut en jaxanu oikein keskittyä. pakko myöntää et tää kausi =
sama, tosin en ole katsonut yhtään noita extroja.
bzort glorf bööth
Vapun naama
Varikset komentavat
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
[quote:383d6c9ab6="KLMANE"]
[/quote:383d6c9ab6]
:roller::pint:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kumpi lähtee, kätlin vai ragnar? oikeestaan aika sama mut eiköhän raksun oo aika pakata kimpsunsa ja kampsunsa, sä saat potkut.
åhå hjalliksella nämä
Toi mensajäbä on aika pelottava...
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:00bc258f7a="psykokarkki"]kumpi lähtee, kätlin vai ragnar? oikeestaan aika sama mut eiköhän raksun oo aika pakata kimpsunsa ja kampsunsa, sä saat potkut.
åhå hjalliksella nämä [/quote:00bc258f7a]
Ai nekö on nyt. :? Mä en oo jaksanu seurata BB:tä pariin viikkoon. Sais kyllä vaihtelun vuoks lähtee joku jätkä, mut se Ragnar on tainnu olla niitä vähemmän ärsyttäviä. Hmm.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Siellä on Ragnar runkannu Sampoa paljussa ja Nino saanu hirveen mustasukkaisuuskohtauksen
Nino on parsain BB-hahmo ikuna.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Siellä on Ragnar runkannu Sampoa paljussa ja Nino saanu hirveen mustasukkaisuuskohtauksen
"A repo man's always intense"
[quote:fb281aaf65]Talon päällikkö tärisi hiljaa ja kaksikon tunnelma näytti todella läheiseltä.[/quote:fb281aaf65]
Kateeksi käy niitä jotka tätä työkseen kirjoittaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tuleeko (sic) illan jaksossa, en nähny eilistä orkl
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nino on parsain BB-hahmo ikuna.
Ehdottoman sama!
ninolle kyllä
toivottavasti ragnar tippuu.
Nino poistettu sääntörikkomuksen takia? Eikä missään kerrota, mitä se on tehny.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Oiskohan tää viime yön episodi:
[quote:231459457c]Nino ahdistelee vaihteeks Sampoa. Sampo huutaa paniikissa: "NINO LOPETA, LOPETA, LOPETA![/quote:231459457c]
[quote:231459457c]Nino ilmeisesti yritti tunkea kättä Sampon perseeseen. Isoveikka suuttui ja käski nukkumaan[/quote:231459457c]
[quote:231459457c]Nino ahdisteli Sampoa. Kauhea huuto.
Nino: "Mä vaan kokeilin!"
Sampo: "Et sä saa kokeilla ilman mun lupaa!"
BB kuulutti: "Menkää nukkumaan."[/quote:231459457c]
[quote:231459457c]Nino pikkaisen innostui karvakesteistä ja kävi taas Sampon kimppuun. Tunki kätensä ilmeisesti Sampon housuihin.
Sampo: Nino lopeta, lopeta, lopeta. Sä et voi tunkee kättäs mun perseeseen.
Isoveikka keskeytti jo potentiaalisen häirinnän kuulutuksella.[/quote:231459457c]
[quote:231459457c]Sampo: Nino et sä voi työntää kättäs mun perseeseen ilman mun lupaa
Nino: No en mä sinne ollu koskemassa
Dana: No mitä sä olisit tehny
Nino: No kokeillu kikulia
Sampo: (Sarkastisesti) No se oliskin ollu ihan ookoo[/quote:231459457c]
Jos Nino ois hetero, niin se ois lentänyt jo aikoja sitten pihalle naisten kähminnästä.
"A repo man's always intense"
[quote:93d0fa16bc]Talon päällikkö tärisi hiljaa ja kaksikon tunnelma näytti todella läheiseltä.[/quote:93d0fa16bc]
[quote:93d0fa16bc]
Nino ilmeisesti yritti tunkea kättä Sampon perseeseen.[/quote:93d0fa16bc]
En oikein käsitä, mistä on kyse mutta kyllähän tässä repsähdin kerran jos toisenkin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jos Nino ois hetero, niin se ois lentänyt jo aikoja sitten pihalle naisten kähminnästä.
Eikös se lentänyt pihalle? En kyllä oikein ole kärryillä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
ai nino lens pihalle, en viitti enää kattoo koko ohjelmaa honmot!!!!111
oho, pitää muistaa katsoa tänään.
bzort glorf bööth
[quote:09f8b17444="Leif Erikson"]Jos Nino ois hetero, niin se ois lentänyt jo aikoja sitten pihalle naisten kähminnästä.
Eikös se lentänyt pihalle? En kyllä oikein ole kärryillä.[/quote:09f8b17444]
taidat olla aika hyvin kärryillä, ihan tuore uutinenhan tuo