You are not logged in.
oikeanpuoleinen kuva :itku::sydan:
åhå tein näille oman topikin, asiakirjoituksia ja kuvia odotellessa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sain 23-vuotislahjaksi 2 t-paitaa, turtles 2 -leffapaidan ja sonic youthin goo-paidan.
turtles-paita on vuosien varrella hävinnyt mystisesti
The Party Dude!
lapsuus meni näiden parissa. michelangelo oli suosikki, tottakai. elämäni paras joulu on kun sain sellasen pirun hienon turtles-auton
muistan yhden ihanan päivän kun olin kipeä ja katsoin 6 tuntia turtleseja putkeen vhs:ltä
Yritin etsiä tänään gameboytä ja sille turtles ykköstä ja kakkosta, mutten sitten löytänyt mitään niistä.
bzort glorf bööth
Yritin etsiä tänään gameboytä ja sille turtles ykköstä ja kakkosta, mutten sitten löytänyt mitään niistä.
Multa löytyy Turtles-peli Fall of the Foot Clan (perus-)Gameboylle! Olen valmis luopumaan jos "hinnasta" sovitaan.
Näistä ainakin löytyy Gameboy-kamaa:
http://www.pelikauppapelitalo.fi/
http://www.gamehouse.fi/index.php?alust … ne=Gameboy
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Toi on kova! Saatan laittaa myöhemmin privaa.
bzort glorf bööth
Onnee Kakopsyrkki!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Joissain yhteyksissä nää on Heroja ja joissain Ninjoja. Silppurillakin oli mielestäni joku toinenkin suomennettu nimi. Ihme häröilyä.
"A repo man's always intense"
Joissain yhteyksissä nää on Heroja ja joissain Ninjoja. Silppurillakin oli mielestäni joku toinenkin suomennettu nimi. Ihme häröilyä.
Kaikkihan tän tietää, mutta sana "ninja" oli joskus verboten.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nukuin taas viime yönä Turtles-lakanoissa.
[quote:55cf1fba57="Leif Erikson"]Joissain yhteyksissä nää on Heroja ja joissain Ninjoja. Silppurillakin oli mielestäni joku toinenkin suomennettu nimi. Ihme häröilyä.[/quote:55cf1fba57]
Kaikkihan tän tietää, mutta sana "ninja" oli joskus verboten.
Tästä tulikin mieleen se, kun lukioystäväni Tuomas kirjoitti vuonna -92 vanhaan puupulpettiin mustalla tussilla TEENAGE MUTANT HERO PILLU
[quote:942e5bd5b0="Pope"]Onnee Kakopsyrkki!
[/quote:942e5bd5b0]
kiitos
Nää oli kyllä älyttömän kova juttu lapsena. Seuraa lapsuusmuistelua:
Muistan kuinka joskus alle kouluikäsenä mua tapas vahtia päivisin joku lukioikänen tyttö. (En kyllä muista yhtään miks näin oli, luulis että päiväkoti olis ollu vähän fiksumpi järjestely.) Sillä oli hirvee kasa, tai ainakin tosi monta, Turtles-piirrettyä VHS-kaseteilla ja se oli ihan huippua kun pääs kattelemaan niitä. Sillon ehdoton lemppari oli osa, missä kerrottiin miten niistä tuli mutanttikilpikonnia jne.
Sit kaverilla oli sellanen matolaatikko-Nintendo ja siihen joku Turtles-peli siihen aikaan kans. Sekin oli ihan huippu, tosin ehkä vissiinkin aika vaikea. En muista sen tarkemmin.
Turtles-leluja mulla oli vaan yksi, muistaakseni Leonardo. Sillä oli takakilvessä sellanen nappi mistä painamalla sen silmät pullistu ulos.
Ala-asteella tajusin divarien olemassaolon ja ostelin huonokuntosia Turtles-lehtiä. Harmitti kun niitä oli ihan hajanumeroita, jatkosarjoista puuttu aina joku osa ni niitä oli vähän hölmö lukea.
Pienen lapsen silmin ne näytellut Turtles-elokuvat oli muuten ihan helvetin pelottavia. Pitäis ehkä ettiä ne jostain, en oo nähny niitä sen koommin. Niistäkään muista oikein mitään, joku hailakka muistikuva jostain keskiaikameiningeistä ja siitä, kuinka ne ratsasti hevosilla väärinpäin.
Toinen kova juttu pienenä oli sitte Prätkähiiret.
[quote:ef5a937726="riku"]Nää oli kyllä älyttömän kova juttu lapsena. Seuraa lapsuusmuistelua:
Muistan kuinka joskus alle kouluikäsenä mua tapas vahtia päivisin joku lukioikänen tyttö. (En kyllä muista yhtään miks näin oli, luulis että päiväkoti olis ollu vähän fiksumpi järjestely.) Sillä oli hirvee kasa, tai ainakin tosi monta, Turtles-piirrettyä VHS-kaseteilla ja se oli ihan huippua kun pääs kattelemaan niitä. Sillon ehdoton lemppari oli osa, missä kerrottiin miten niistä tuli mutanttikilpikonnia jne.[/quote:ef5a937726]
Sama lainauksen ensimmäiseen, toiseen ja viimeiseen virkkeeseen. Meillä oli kans kotona noita Turtles-VHS:siä. Paras oli tosiaan ensimmäinen osa, muistaakseni se oli nimeltään "Kuinka kaikki alkoi" tai jotain sinnepäin.
Yhteensä noita kasetteja taisi olla 10. Meillä oli aluksi yhdeksän, vain kahdeksas osa puuttui. Elämäni suurin pettymys taisi olla se, kun jostakin sain 100 markkaa (joka oli muuten iso raha pikkupojalle) ja menin R-kioskille ostamaan puuttuvan osan. Vitutti ihan käsittämättömän paljon, kun siinä 8. osassa oli enimmäkseen kertausta ja muisteloita aiemmista osista. Mikään taidekokemus ei ole tähän ikään mennessä aiheuttanut yhtä isoa pettymystä. Weezerin Maladroit tosin pääsi aikoinaan suht lähelle.
[quote:c117ef33f7="noiseidea"][quote:c117ef33f7="Leif Erikson"]Joissain yhteyksissä nää on Heroja ja joissain Ninjoja. Silppurillakin oli mielestäni joku toinenkin suomennettu nimi. Ihme häröilyä.[/quote:c117ef33f7]
Kaikkihan tän tietää, mutta sana "ninja" oli joskus verboten.[/quote:c117ef33f7]
Tästä tulikin mieleen se, kun lukioystäväni Tuomas kirjoitti vuonna -92 vanhaan puupulpettiin mustalla tussilla TEENAGE MUTANT HERO PILLU
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
http://www.fanfiction.net/topic/29718/1914233/1/
Hyvää pohdintaa
Eurooppalainen kukkahattutätisensuuri
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:09e7a2dea7="Leif Erikson"]Joissain yhteyksissä nää on Heroja ja joissain Ninjoja. Silppurillakin oli mielestäni joku toinenkin suomennettu nimi. Ihme häröilyä.[/quote:09e7a2dea7]
Eurooppalainen kukkahattutätisensuuri
Leonardo oli aina suosikkini. Ei minulla tainnut olla kuin pari VHS-nauhaa, joita tuli kelailtua aika monta kertaa. Muistaakseni kaikki jaksot kyllä näin jostain.
2000-luvun uusintakierros on ärsyttävän persoonaton. Nuo näyttävät kaikki ilkeiltä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:84da40409f="hrmunoita"][quote:84da40409f="Leif Erikson"]Joissain yhteyksissä nää on Heroja ja joissain Ninjoja. Silppurillakin oli mielestäni joku toinenkin suomennettu nimi. Ihme häröilyä.[/quote:84da40409f]
Eurooppalainen kukkahattutätisensuuri [/quote:84da40409f]
eli huikat niille jotka on pysyny ninjana
Sain testistä Michelangelon
katteltiin just eilen se eka leffa!! huigeeta!!
muksuna tuli kyl tsiikattua töllöstä ahkerasti sitä piirrossarjaa.. tilasinpa semmosen äärimmäisen coolin turtles t-paidanki netistä kerran!
nää rulaa.
And then, one day...
I came upon
a shattered glass jar...
and four baby turtles.
The little ones were crawling
into a strange glowing ooze...
from a broken canister nearby.
I gathered them up
in an old coffee can...
and when
I awoke the next morning...
I received a shock,
for they had doubled in size.
l, too, was growing,
particularly in intellect...
and I was amazed at how
intelligent they seemed.
But nothing could have prepared
me for what happened next.
One of them spoke.
Pizza! Pizza!
Turtles ykkösen soundtrack on ensimmäinen cd, jonka olen itse valinnut, vaikka isä antoiki rahat kassalla. Parasta ikinä!