You are not logged in.
Roky Erickson ja Dominatrix
Ja Rife Paananen vaikka en ole koskaan kuullut
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mikä tuol oli meininki?
Varsin hyvä!
Ja Rife Paananen vaikka en ole koskaan kuullut
Tässä pelaa: http://www.youtube.com/watch?v=-XczFyamC_4
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8b7dbe2931="nordenstam"]Mikä tuol oli meininki? Itse en Korjaamolle asti selvinnyt.
Ja la Tavastia, kukas siellä oli?[/quote:8b7dbe2931]
minä olin korjaamolla, ihan jees, osu ohi pari kertaa kappalevalinnat, väki oli koreata ja nyrpeää, mutta kaljaa meni ja pizza oli täydellistä
mitä tavastiaan tulee niin, Aivan mahtavaa menoa, talo täynnä ipanaa bisse makso 3 euroo ja jekkua sai kahdella, sitä otti koko ajan sellasta vitosen komboa ja loppuun asti meni hujakoiden, tanssin myös lähekkäin martes martesin kanssa. Saatoinpa jopa kauniin naisen kotiansa! PARASTA
Oispa ollu kyllä kiva ehtiä tuonne Korjaamolle! Hitto kun sitä on pitäny alkaa seurustella rokkarin kans, niin joutuu nyt koko ajan sen keikoille (paitsi sillon kun on vielä parempi keikka muualla ). Jospa johonkin seuraavista Summer Guneista pääsis.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
[quote:6e9f900806="armashenrik"][quote:6e9f900806="nordenstam"]Mikä tuol oli meininki? Itse en Korjaamolle asti selvinnyt.
Ja la Tavastia, kukas siellä oli?[/quote:6e9f900806]
minä olin korjaamolla, ihan jees, osu ohi pari kertaa kappalevalinnat, väki oli koreata ja nyrpeää, mutta kaljaa meni ja pizza oli täydellistä
mitä tavastiaan tulee niin, Aivan mahtavaa menoa, talo täynnä ipanaa bisse makso 3 euroo ja jekkua sai kahdella, sitä otti koko ajan sellasta vitosen komboa ja loppuun asti meni hujakoiden, tanssin myös lähekkäin martes martesin kanssa. Saatoinpa jopa kauniin naisen kotiansa! PARASTA[/quote:6e9f900806]
Heheh, olisi kyllä ollut kiva päästä näkemään tuo Tavastian meno, mutta jono oli ihan toivottoman pitkä.
[quote:9186db0207="stratum"][quote:9186db0207="armashenrik"][quote:9186db0207="nordenstam"]
Ja la Tavastia, kukas siellä oli?[/quote:9186db0207]
mitä tavastiaan tulee niin, Aivan mahtavaa menoa, talo täynnä ipanaa bisse makso 3 euroo ja jekkua sai kahdella, sitä otti koko ajan sellasta vitosen komboa ja loppuun asti meni hujakoiden, tanssin myös lähekkäin martes martesin kanssa. Saatoinpa jopa kauniin naisen kotiansa! PARASTA[/quote:9186db0207]
Heheh, olisi kyllä ollut kiva päästä näkemään tuo Tavastian meno, mutta jono oli ihan toivottoman pitkä.[/quote:9186db0207]
Mua kiinnostais lähinnä, että millasta musaa siellä soi niinku, kun oon niin väsynyt tyyppi ja liian monta diskopettymystä on takana. Tosin se on vaan minä ja mun...
No siis kaikki kuviteltavissa olevat hitit. franz ferdinand, cure, omd, blur, new order jne...
Oli hauskaa, kun juominen oli halpaa. Tuli tanssittua. Jos juomatarjoukset jatkuvat, niin tonnehan vois kuvitella maksavansakin sisään.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:ee751a68c7="stratum"][quote:ee751a68c7="armashenrik"][quote:ee751a68c7="nordenstam"]Mikä tuol oli meininki? Itse en Korjaamolle asti selvinnyt.
Ja la Tavastia, kukas siellä oli?[/quote:ee751a68c7]
mitä tavastiaan tulee niin, Aivan mahtavaa menoa, talo täynnä ipanaa bisse makso 3 euroo ja jekkua sai kahdella, sitä otti koko ajan sellasta vitosen komboa ja loppuun asti meni hujakoiden, tanssin myös lähekkäin martes martesin kanssa. Saatoinpa jopa kauniin naisen kotiansa! PARASTA[/quote:ee751a68c7]
Heheh, olisi kyllä ollut kiva päästä näkemään tuo Tavastian meno, mutta jono oli ihan toivottoman pitkä.[/quote:ee751a68c7]
smaa. ehkä vois yrittää joku toinen kerta, sinne kandee vissiin suunnata jo sillon 23:30.. toki ehkei tulevissa ihan niin pitkää jonoa kun nyt oli niitä vapareita + juomatarjouksia
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
eikös juomatarjouksia pitänyt olla jatkossakin?
toisaalta mulle sama, tuskinpa tulee mentyä
[quote:2c4591f6e0="börjeslandet"]No siis kaikki kuviteltavissa olevat hitit. franz ferdinand, cure, omd, blur, new order jne...
Oli hauskaa, kun juominen oli halpaa. Tuli tanssittua. Jos juomatarjoukset jatkuvat, niin tonnehan vois kuvitella maksavansakin sisään.[/quote:2c4591f6e0]
Junkieman puikoissa
Nasta kun oli nastaa! Juomatarjouxsista huolimatta lienee hiukan lepixsen discoja inhimillisempi meno
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Aika nappiin meni toi avajaisilta. Tanssilattia oli täynnä alusta loppuun, juomat oli halpoja ja jengillä näytti olevan kivaa.
Kutsuja oli jaettu lähes 1000 kpl, ja about sen verran siellä kävi jengiäkin. Jatkossa niitä varmaan jaetaan aika paljon vähemmän. Mutta juomatarjoukset ilmeisesti pysyvät, niitä vaan ei vissii saa pahemmin mainostella.
Musalinjasta sen verran, että jatkossa ei ole kai tarkoitus vetää ihan noin varman päälle. Eli vähän laajemmalla skaalalla, ja enemmän "yllättävämpiä" biisejä. Hittejä kuitenkaan unohtamatta.
[quote:c3f64df8f0="Joe Caligula"][quote:c3f64df8f0="börjeslandet"]No siis kaikki kuviteltavissa olevat hitit. franz ferdinand, cure, omd, blur, new order jne...
Oli hauskaa, kun juominen oli halpaa. Tuli tanssittua. Jos juomatarjoukset jatkuvat, niin tonnehan vois kuvitella maksavansakin sisään.[/quote:c3f64df8f0]
Junkieman puikoissa
Nasta kun oli nastaa! Juomatarjouxsista huolimatta lienee hiukan lepixsen discoja inhimillisempi meno [/quote:c3f64df8f0]
Tuus Kullikala hurmaa naiset tanssimuuveillas tonne Tavalle joku kerta. Lupaan vetää perseet ja katsella sinua haikeana.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:dbf67d8dab="Joe Caligula"][quote:dbf67d8dab="börjeslandet"]No siis kaikki kuviteltavissa olevat hitit. franz ferdinand, cure, omd, blur, new order jne...
Oli hauskaa, kun juominen oli halpaa. Tuli tanssittua. Jos juomatarjoukset jatkuvat, niin tonnehan vois kuvitella maksavansakin sisään.[/quote:dbf67d8dab]
Junkieman puikoissa
Nasta kun oli nastaa! Juomatarjouxsista huolimatta lienee hiukan lepixsen discoja inhimillisempi meno [/quote:dbf67d8dab]
Suorastaan harmittaa, ettei tullut lähdettyä tonne Tavastialle. Voi kyllä tavallinen kansa kiittää, jos FD:n asiakaskunta pysyy jatkossakin poissa
Mut joo, jos juomatarjoukset pysyvät, niin kyllähän tota on käytävä testaamassa.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
La 26.9.
DJ:t Erkko (Misf*ts) & Harvest (Loaded)
Klo 23.30-04. Liput 5 ovelta.
Tervetuloa!
[quote:f9dc563c9c="antti"]La 26.9.
DJ:t Erkko (Misf*ts) & Harvest (Loaded)
Klo 23.30-04. Liput 5 ovelta.
Tervetuloa!
[/quote:f9dc563c9c]
Pieni erä kutsuja huomiselle on jaossa Stupido Shopissa!
Kuvia viime lauantailta: http://www.facebook.com/photo_search.ph … 6&view=all
Saako tuolta pillua helposti?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
En ainakaan lauantaina saanu, olin tuola varmaan tunnin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
yritikö ees saada?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vai juoksitko vain kieli pitkällä pallon perässä?
Pullon perässä enemmän
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kävin hakemassa kutsun stupidosta, että pääsee juoksee pullon perässä. Ilmeisesti niitä oli ihan reilusti jäljellä ku anto kaks.
Tänään tuonne. Hipsteripilluhan tässä on mielessä, mutta dokataan nyt ensin.
No niin, millaista oli Tavastialla?
Ei päässy sinne, oli vaan Loosessa kännissä. Mut neljstä naispuolisesta kaverista neljä (!!!) herutti itselleen Loosesta eilen! You go girls!
No niin, millaista oli Tavastialla?
Ihan kivaa. Paljon vähemmän jengiä, mutta tanssilattia oli täynnä 00-03. Tuoppi 3e, sidukka 4e. Musa ei ollut ihan niin hittipainotteista.
[quote:2d8564f01d="Rukoile kuolemaa"]No niin, millaista oli Tavastialla?
Ihan kivaa. Paljon vähemmän jengiä, mutta tanssilattia oli täynnä 00-03. Tuoppi 3e, sidukka 4e. Musa ei ollut ihan niin hittipainotteista.[/quote:2d8564f01d]
Mites kuvailisit tota musaa? Erikoisuuden tavoittelua, vai hyvällä maulla valittua.
Loosen meininki kuulostaa kyllä asialliselta. Girls' night out.
[quote:0c0d0e88e9="börjeslandet"][quote:0c0d0e88e9="Rukoile kuolemaa"]No niin, millaista oli Tavastialla?
Ihan kivaa. Paljon vähemmän jengiä, mutta tanssilattia oli täynnä 00-03. Tuoppi 3e, sidukka 4e. Musa ei ollut ihan niin hittipainotteista.[/quote:0c0d0e88e9]
Mites kuvailisit tota musaa? Erikoisuuden tavoittelua, vai hyvällä maulla valittua.
Loosen meininki kuulostaa kyllä asialliselta. Girls' night out.[/quote:0c0d0e88e9]
Mjaa, olihan tuolla rimanalituksia, mutta enimmäkseen musta hyvällä maulla valittuja biisejä. Tosin tuli kyllä epäuskoinen viha ihmiskuntaa kohtaan, kun joku saatanan La Roux vetää jengiä tanssilattialle. Mutta sen jälkeen tuli taas joitain aika oivia valintoja. Huvittavaa oli myös seurata miten jotkut öö "juntimman oloiset" tyttöporukat (nordensköltille ja muille pilluhaukoille todettakoon, että enemmistö asiakkaista vaikutti olevan tyttöjä) mietti miten tanssia Sonic Youthia, kun ei viitsinyt tanssilattialta poistuakaan.
edit: lisätään vielä tohon vitun La Roux'n että taitaa se saatanan spotify-mainonta toimia joillekin. Ite taidan olla sen verran tosikko, että vituttaa kaikki musa mitä tuputetaan ja tekee mieli vetää semmosia atp-dokkarissa nähtyjä turska moore saarnoja
La Roux
Hirveintä paskaa miesmuistiin tämä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:ee5b0c1c90="Rukoile kuolemaa"]Pistetään tällekin puolelle yksi mainos:
[/quote:ee5b0c1c90]
Nostetaas tätä taas ja muistakaa myös:
http://www.facebook.com/group.php?gid=144596280736
ja
http://www.facebook.com/event.php?eid=1 … 69&index=1
kun sitä panoseuraa zuumailette.
[quote:92ad599bd0="börjeslandet"]La Roux
Hirveintä paskaa miesmuistiin tämä.[/quote:92ad599bd0]
Menkääpä runccarit kahville. Ainakin se initforkill tjsp, tai joku hipsteriremix, on vitun kova.
Mulla on muuten kaxsi laroux rintanappiakii