#211 29.06.2006 15:21

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

Re: Animal Collective

Mistä sais Sung Tongsin tai muuta vanhempaa mazq?

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#212 29.06.2006 15:25

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

jookcha wrote:

eikös niitä ihan kaupasta saa? ainakin jossain cdon:issa taitaa olla kaikki levyt... ja ulkomailta vähän halvemmalla.

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#213 29.06.2006 15:35

jookcha

psychocandy wrote:
jookcha wrote:

eikös niitä ihan kaupasta saa? ainakin jossain cdon:issa taitaa olla kaikki levyt... ja ulkomailta vähän halvemmalla.

Ach joo CDONissa näyttäs olevan Sung Tongs, inkkari ja Spirit They've Gone..

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#214 29.06.2006 15:46

psychocandy
streittari-jantta
Website

sung tongs on parsa. mut tilaa ne kaikki!

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#215 29.06.2006 15:59

jookcha

psychocandy wrote:

sung tongs on parsa. mut tilaa ne kaikki!

Tilasin sungtongsin ja inkkarin. Spåmmmmm.

#216 29.06.2006 16:28

lejoncio
eraserhead
From: tku
Registered: 14.06.2005

En ole vielä ajatellut niin pitkälle, että tietäisin jostain mahdollisista lähtöajoista. Ehdotuksia.

Jostain pitäisi jotain mielellään ilmaista ja kohtuullisen turvallista parkkialuetta löytää jne (isäukon auto ja semmosta).
icon_eek

#217 29.06.2006 16:45

Pistooli-pepe
Member
Registered: 24.05.2006

Onkohan soittoajoista mitään tietoa täällä?
Eikös usein maanantaina ala soitto aikaisemmin?

#218 29.06.2006 17:36

jookcha

Pistooli-pepe wrote:

Mmmhhh ei? Veikkaisin aloitusajaksi seuraavaa: Islaja 22:30-23:00, AC 23:30-24:00 tms.

#219 29.06.2006 21:41

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

jookcha wrote:
Pistooli-pepe wrote:

Mmmhhh ei? Veikkaisin aloitusajaksi seuraavaa: Islaja 22:30-23:00, AC 23:30-24:00 tms.

Hmm-jaa, uskoisin, että Islaja on jo 22:30 aloittanut. Uskon. Toivon.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#220 30.06.2006 00:07

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

lejoncio wrote:

En ole vielä ajatellut niin pitkälle, että tietäisin jostain mahdollisista lähtöajoista. Ehdotuksia.

Jostain pitäisi jotain mielellään ilmaista ja kohtuullisen turvallista parkkialuetta löytää jne (isäukon auto ja semmosta).
icon_eek

En tiä parkkialueesta. Lähdetään iltapäivällä ja ajaa körötetään shinne vailla kiirettä.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#221 30.06.2006 00:48

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Huomasin että flunssaisena mun lauluääni kuulostaa vähän näiden laulajan Avey Taren ääneltä. Siksi oon laulanut työmatkoilla nyt Banshee Beattia sen verran kun erotan niistä sanoista. On muuten aivan mahdottoman hieno teksti biisissä.

Itse asiassa vasta viime aikoina on valjennut kunnolla se, millaisen trilogian biisit  Grass - Purple Bottle - Banshee Beat  muodostavat. Sehän on just niinkun että tutustutaan ja ujostellaan, sit eletään sitä aikaa fiiliksissä, ja sitte muija hyppää jonkun toisen kelkkaan lopussa.

Palaset liittyvät yhteen noiden kolmen biisin tarinoissa mitä hienoimmalla tavalla. Nyt pitääkin taas kuunnella lisää fiilssiä ja fiilistellä pian tulevaa keikkaa.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#222 30.06.2006 11:39

leposi
Viini-illan Göbbels

Vituttaa kun tulen missaamaan

center minulle

#223 30.06.2006 16:09

lejoncio
eraserhead
From: tku

Pitääkin luultavasti lähteä keikan jälkeen heti Turkuun päin. SPÅM.

#224 01.07.2006 18:35

Bedderi
Member
Registered: 12.06.2005

Työt loppuvat maanantaina 21.30, Helsingin rautatieasemalla olen muistaakseni 22.12, joten Islajaa en välttämättä näe kokonaan.

turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.

#225 01.07.2006 22:11

murmur
Member
Registered: 22.06.2005

Missä pelaa etkot?

#226 02.07.2006 05:20

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

lejoncio wrote:

Pitääkin luultavasti lähteä keikan jälkeen heti Turkuun päin. SPÅM.

Jos ei auto o täynnä, niin minä + tyttöystävä voitais tulla kans. Ehkä.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#227 02.07.2006 11:45

heikki
Member
Registered: 16.12.2005

jollekin teistä lähetin kaks lippua pe-aamuna, jos ei oo perillä maanantaina niin saapi lähettää kakkaa Postille

#228 02.07.2006 12:33

anzut
Member
Registered: 16.06.2005

kri wrote:

Missä pelaa etkot?

Huomiseksi on luvattu 26 astetta lämmintä, etkot esim. ruttopuistossa?

#229 02.07.2006 17:43

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

Tää on kyllä semmonen bändi, että en tajua yhtään mikä tässä nyt on niin ihmeellistä. Onhan tämä ihan kivaa ja silleen, mutta eipä tästä voi enempää syttyä. Ehkä vaan liian iloista ja pirteätä mulle. Spåm.

#230 02.07.2006 18:03

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Website

ydinaukio wrote:

Tää on kyllä semmonen bändi, että en tajua yhtään mikä tässä nyt on niin ihmeellistä. Onhan tämä ihan kivaa ja silleen, mutta eipä tästä voi enempää syttyä.

Meitsi vm -05.

riemunkiljahduksia wrote:

ELUKKAKIIMA!!

Meitsi nyt.

I love you and dream about the Führer

#231 03.07.2006 07:55

jookcha

ydinaukio wrote:

Tää on kyllä semmonen bändi, että en tajua yhtään mikä tässä nyt on niin ihmeellistä. Onhan tämä ihan kivaa ja silleen, mutta eipä tästä voi enempää syttyä. Ehkä vaan liian iloista ja pirteätä mulle. Spåm.

Jotakuinkin smaa spåm. Feelsiä oon yrittäny mut ei vaan oikein kolahda. Onhan ne 'menobiisit' ihan kivoja. Ehkä keikalla sitten kokee jonkun valaistuksen.

#232 03.07.2006 09:36

psychocandy
streittari-jantta
Website

jookcha wrote:

Jotakuinkin smaa spåm. Feelsiä oon yrittäny mut ei vaan oikein kolahda. Onhan ne 'menobiisit' ihan kivoja. Ehkä keikalla sitten kokee jonkun valaistuksen.

ootas kun kuulet sung tongsin... jotenkin vähän sellanen taas olo että jahas, joutuu tänään raahautuu jonnekki tavastalle, plääh mut eiköhän KIIMA ehdi tässä vielä palata iltaan mennessä...

FJs1lyz.gif

#233 03.07.2006 14:12

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

Täytyy korjata lausuntoani sen verran, että kyllähän tämä paranee kuuntelussa. Sung tongs taitaa olla Feelsiä parempi.

Vähän väärään aikaan innostun.

#234 03.07.2006 14:57

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

Tuun sit puistoon jos siellä etkot.

Huvitti jossain iltalehdessä ollut teksti Animal Collectivesta, joka lehden mukaan soittaa "electropunkkia" tjsp.

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#235 03.07.2006 15:05

psychocandy
streittari-jantta
Website

Moronica wrote:

Huvitti jossain iltalehdessä ollut teksti Animal Collectivesta, joka lehden mukaan soittaa "electropunkkia" tjsp.

mitä, eiks  ne  ookkaan elektropunkkia? mua on huijattu,  jätän.

Moronica wrote:

Tuun sit puistoon jos siellä etkot.

en tuu puistoon ellei ex-kolja pakota. tänään taas semmonen päivä ettei tee mieli tavata ketään ihmisiä mut saa tulla varovasti esittäytyyn jos joku tunnistaa sit illalla.

spåm

FJs1lyz.gif

#236 03.07.2006 15:09

jookcha

psychocandy wrote:

jos joku tunnistaa sit illalla.

spåm

tuoppi ja kassi eiks je?

#237 03.07.2006 15:13

psychocandy
streittari-jantta
Website

jookcha wrote:
psychocandy wrote:

jos joku tunnistaa sit illalla.

spåm

tuoppi ja kassi eiks je?

melkeinpä luulen että tänään tyydyn karhupulloon mut varmaan joku levykassi on mukana juu. lisävinqqinä stalkkereille että mulla on päällä se paita mistä keskusteltiin joskus toisaalla, se jonka joku tyttö halus vaihtaa.

FJs1lyz.gif

#238 04.07.2006 02:08

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005

Olipas mainio keikka!
Parin ekan AC-biisin jälkeen olin kyl vähän kysymysmerkkinä, että mitäs vittua hippipojat siellä leikkii efekteillä, mutta kolmannesta biisistä eteenpäin tapahtui jotain jossain... Tulihan sieltä se ainut tunnistamani Grass-biisikin, joka tosin jäi kyllä levy-version varjoon, mutta so not. Parhaimmillaan aika saatanan hulvatonta menoa. Ehkä täytyy koittaa jonain sopivana hetkenä tutustua bändin levyihinkin...

Islajastakin tykkäsin, vaikka onhan siinä edelleen se sellanen epävarman hapuilun tuntu, joka tökki ihan kybällä vastaan esim puolentoista vuoden takaisella Hertta Lussu Ässä-keikalla Oranssilla. Setin pari vikaa rivakampaa vetoa kuulostikin sitten jo oikeesti hyviltä, mutta valitettavasti ne olikin vikat biisit...

Mutta mutta... Mitähän mahtoi dj soittaa orkestereiden välillä? Mieleen jäi semmonen melkein disco-biittinen, erittäin monotonista riffiä jauhanut biisi. Perkele, etten käyny kysymässä levyn soittajalta...

tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

#239 04.07.2006 08:57

jookcha

Vähän ristiriitaset fiilikset. Välillä oli ihan kivaa, välillä loistavaa ja välillä haukotutti. Odotin kai vähän erilaista sitten. Grasskin oli tosiaan vaisu. Ois ehkä pitäny ottaa tulpat pois korvista mutta so not. Purple Bottle ja se biisi missä toinen kitaristi alkoi rummuttelemaan oli parasta.

Islaja oli tosi kova. Toimii hyvin toi uus kokoonpano. Palaa aurinkoon oli aika hot.

#240 04.07.2006 09:26

psychocandy
streittari-jantta
Website

upsetter wrote:

Olipas mainio keikka!
Parin ekan AC-biisin jälkeen olin kyl vähän kysymysmerkkinä, että mitäs vittua hippipojat siellä leikkii efekteillä, mutta kolmannesta biisistä eteenpäin tapahtui jotain jossain...

joo, se tais olla reverend green, vielä julkaisematon pläjäys. tosiaan aluksi oli vähän jähmeämpää, ja did you see the words oli aika laimea mutta tuo oli kyllä semmonen että huh, ja sitten se dub-vaikutteinen biisi jonka aikana meni sellasia pinkkejä valopisteitä kaikkialla (olikohan safer?), ihan mieletöntä ne kaiut niissä lauluissa, jotenkin vaan oli odotukset katossa tän keikan suhteen ja loppupeleissä joudun myöntämään että kaikki odotukset kyllä palkittiin. jossain piireissä kohisuttanut uusi biisi peacebone kuulosti aluksi ärsyttävältä lastenlaululta, mutta loppua kohti parani (ehkå siinä vaiheessa  kun sanoista tunnistin kyseisen biisin), loppupeleissä aika saletisti tuleva hittisuosikki, ja se muuttuikin  saumattomasti we tigersiksi, joka oli hulinaa, vaikka taisikin olla  ainoa sung tongsilta, mut sou not. grass oli mainio mut setin päätteeksi kuultu purple bottle (toki "stevie wonder" versiona) ns. räjäytti pankin. eipä siinä enää jäänyt mitään kaipaamaan. paitsi että encore oli aivan mahtava, aluksi rauhallinen mutta siitä sitten kasvava banshee beat. aika täydellistä.

upsetter wrote:

Setin pari vikaa rivakampaa vetoa kuulostikin sitten jo oikeesti hyviltä, mutta valitettavasti ne olikin vikat biisit...

mun mielestä ehkä jopa liian varmaa meininkiä  jo islajalla (tykkäsin sikana hertta lussu ässän epävarmasta hapuilusta)... mut kyllä nyt kvartetti toimi paremmin ku 6dennella linjalla nähty trio, itse asiassa olisin tykänny vähintään yhtä sikana jos en olis jo jänskänny animal collectivea tuossa vaiheessa. palaa aurinkoon oli tosiaan hulinaa peuk

FJs1lyz.gif

Board footer