You are not logged in.
En oo kuunnellu Joanna Newsomia hetkeen, nyt vahingossa koneelta tuli kaikki mahdollinen putkeen ja hirveä itkuhan siitä tuli heti
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kleerup ja The Golden Filter
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
En oo kuunnellu Joanna Newsomia hetkeen, nyt vahingossa koneelta tuli kaikki mahdollinen putkeen ja hirveä itkuhan siitä tuli heti
Mä en ekasta levystä ikinä niin, mutta Ysin jälkeen ei ole tainnut yhtä hyviä levyjä ilmestyä missään maailmassa. Ellei sit joku Will Oldhamin. Tänä vuonna pitäis kai tulla uutta levyä. Semmosia pitkiä teoksia ne on vissiin jatkossakin, ihanaa.
Emily
Colleen
Only Skin
Ja lyriikoiden englannille
*
Mutta alunperin olin tulossa tähän topikkiin hehkuttamaan, että miltei kaikki missä on nauhaton basso on mahtavaa. Maailman kauneimpia ääniä on tuotettu vanhalla kunnon nauhattomalla
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Stan Rogers
[quote:0a0d9f7a3a="Neuvostoliitto"]
Mutta alunperin olin tulossa tähän topikkiin hehkuttamaan, että miltei kaikki missä on nauhaton basso on mahtavaa. Maailman kauneimpia ääniä on tuotettu vanhalla kunnon nauhattomalla [/quote:0a0d9f7a3a]
tähän sama. mahdollisesti maailman paras soitin heti tamburan ja mellotronin jälkeen.
Plain Ride
bzort glorf bööth
Erkin Koray
Sheena Easton - Sugar Walls
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Brian Jonestown Massacren Whoever You Are on soinut tässä viikon aikana iihan vitusti.
http://www.youtube.com/watch?v=tWQVbxjVLaI
Ja sit toi Sweetheartin Stitches Removal Day on ollut koko kesän ihan parasta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tiger Trap. Sour Grass ep:n kuuntelin ja näemmä koko bändin tuotanto on sitten aika lailla täydellinen. Harmi että jäi näin vähään Words and Smiles
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Sheena Easton - Sugar Walls
Menetetty peli
O'Rourken Insignificance, ja sit Jope Ruonansuun "Kolme presidenttiä". Tai oikeastaan koko Piinapenkki-albumi. Tyylikäs ja tunnelmarikas kokonaisuus
O'Rourken Insignificance, ja sit Jope Ruonansuun "Kolme presidenttiä". Tai oikeastaan koko Piinapenkki-albumi. Tyylikäs ja tunnelmarikas kokonaisuus
Jumalavita mikä myllytys, kun nimibiisi vaihtuu "Enkeleitä toisillemme" -hittiin. Tunnelma tekee täyskäännöksen, tätä samaa temppua yritti myös The Beatles, laittamalla "While My Guitar Gently Weeps" -slovarin heti Bungalow Billin jälkeen. Sorry pitkätukat, Jope näyttää onnistuneen paljon paremmin tällä kertaa.
90-luvun jälkipuolisko oli kyllä Jopen vahvinta aikaa. Kuka voisi unohtaa Jorma Reinin tapausta provosoivasti kommentoineen, mutta nykyään huippuharvinaiseksi keräilykamaksi luokiteltavan "Kaikki menee kun sovittelee" -singlen? Ja b-puoli oli, tietenkin, "Mattiesko Hytönen".
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Human League: Mirror Man
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
:peuk:
Tar - Barry White.
Sent from my iPhone 16
Waylon Jennings! Tää taitaa ollakin lopulta se kovin Highwayman. Olen kuunnellut tota The Journey -boxia, ja näyttäis jotenkin siltä että tää tyyppi ei kovinkaan helposti epäonnistu. Genrestä genreen mennään ja tulkinnat on pirun vahvoja kaiken aikaa.
Sea Scoutsien Beacon of Hope :rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Paras ruotsalainen föyklevy ikinä
^ hieno kansi
Erkin Koray
Tää ja kebab.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
ja
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
The XX - Islands
En ole kuullut näin hyvää pop-biisiä miesmuistiin. Luin jostain että nää on iältään parikymppisiä, ja vielä kotoisin briteistä, joten siinä mielessä äärimmäisen hieno saavutus.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:181de07e33="Laatu"]The XX - Islands
En ole kuullut näin hyvää pop-biisiä miesmuistiin. Luin jostain että nää on iältään parikymppisiä, ja vielä kotoisin briteistä, joten siinä mielessä äärimmäisen hieno saavutus.[/quote:181de07e33]
On kyllä yksi vuoden parhaista levyistä. Tosi koukuttava tunnelma.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
[quote:0ed7f653ea="tln"]http://www.youtube.com/watch?v=zK-AUjAoN-s
Klasulle toki [/quote:0ed7f653ea]
Mannermainen meininki
[quote:c2cc235ad9="simo_vaatehuoneelta"][quote:c2cc235ad9="Laatu"]The XX - Islands
En ole kuullut näin hyvää pop-biisiä miesmuistiin. Luin jostain että nää on iältään parikymppisiä, ja vielä kotoisin briteistä, joten siinä mielessä äärimmäisen hieno saavutus.[/quote:c2cc235ad9]
On kyllä yksi vuoden parhaista levyistä. Tosi koukuttava tunnelma. [/quote:c2cc235ad9]
aika tylsää paskaahan tuo oli.