You are not logged in.
Jos saisin olla jokin bändi...
Mother of All Saints on 90-lukulaisen avant-indien Trout Mask Replica!
Nämä sanfranciscolaiset puuhastelevat välillä turhauttavankin itseriittoisesti - ko. ilmiötä kutsutaan tuttavallisesti feller-filleriksi, mutta valtaosa tuotannosta on kuitenkin tarttuvaa poplaulua toisensa perään enemmän tai vähemmän vinksahtaneesti esitettynä, ja toisinaan tiskiin rävähtää jotain sydämeenkäyvän kaunista (Empty Cup - maailman paras biisi?) tai etäisesti prågelta haiskahtavaa outoilua.
Aina näissä on kuitenkin jotain perin rakastettavaa ja mielialaa nostattavaa
Livenä haluaisin ilman muuta kokea, mutta parikymmenvuotisen historiansa aikana ovat käsittääkseni tehneet vain yhden minimaalisen Euroopan-"kiertueen" kymmenisen vuotta sitten. Vuonna 1992 kiersivät jenkkejä Sun City Girlsin kanssa - voi jospa oisin saanut olla mukana.
parhutta:
1. Mother of All Saints
2. I Hope It Lands
3. Strangers from the Universe
4. Bob Dinners and Larry Noodles Present Tubby Turdner's Celebrity Avalanche
5. Porcelain Entertainments (live)
biisinäytteitä:
http://www.tful282.com/ -> songs -> samples
arvosteluja:
http://www.markprindle.com/thinkina.htm
This must be what jail / I will scratch
juu, onhan tolla mutsis-levyllä aika paljon sellasita beefheart-hulinointia havaittavissa. ja hieno levy, vaikka lopussa tuota itseriittoista hulinaa puskee kehiin aika lailla. on aina hienoa kun kaoottisuus pysyy juuri ja juuri kontrollissa ja purkautuu musiikillisena vaikuttavuutena.
mut hei, pitäs kuulla muutakin kuin vain tuota mutsilevyä. ongelmana vaan taas se, et pitäs löytää ensin jostain laareista, eikä näy!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
yksi elämän tähtihetkiä oli kun sain viime vuonna viimein haltuuni thinkkareiden ja sunkkareiden caroliner-tribuutti-splittisinkun. thinkkarit vetää outhouse of the pryeeeeeeen niin komeasti että originaalikin kalpenee...
multa puuttuu pari näiden levyä, mutta tosiaan asiabändi. ja toinen mutsilevyn kannessa olevista tyypeistä soitti carolinerissa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Multa puuttuu melkein kaikki levyt, kun ne on vieläkin LAINASSA
Puuttuu myös kaikki levyt, pitäs korjata tilanne.
Ei puutu enää, sain takaisin
Unohdettiin pitää viikonloppuna Thinkkari-maraton! Kyllä kaikkia läsnäolleita nyt vituttaa.
Unohdettiin pitää viikonloppuna Thinkkari-maraton! Kyllä kaikkia läsnäolleita nyt vituttaa.
MTV Finlandin lanseerauksen seuraaminen korvasi kyllä pettymyksen helposti.
Olisikohan muuten mitenkään mahdollista että pitäisin tästä? Nimenä tämä on jotenkin tuttu, mutta eipä muuten.
eksyipä eilen pöydällä lojunut the funeral pudding soittimeen, hiukanko parhautta! pitääkin kaivaa loputkin taas esiin, onhan tää eräs kaikkien aikojen huikeimmista pändeistä.
jos jollain on myydä mulle tangle tai lovelyville niin ostan heti.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kuuntelin ketjun nousun innoittamana Mother of All Saintsin läpi. Kärsiihän tämä tosiaan vähän filleribiiseistä varsinkin loppupuolella (tai sitten en vain jaksanut keskittyä samalla teholla loppuun asti, en tiedä). Parhaimmat hetket ovat kieltämättä aika huikeita. Tykkään silti vähän enemmän popimmasta ja tiiviimmästä Strangers from the Universesta.
Ja näiden tulkinta Outhouse of Pryeeeeeeestä taitaa tosiaankin olla parempi kuin Carolinerin alkuperäinen.
jos jollain on myydä mulle tangle tai lovelyville niin ostan heti.
Lovelyvilleä ei ole mullakaan mutten silti maksaisi siitä maltaita sillä kyseessä taitaa olla heikoin Thinkkari-tuotos. Tai no, saattaisin kuitenkin maksaa.
Funeral Pudding tuli joitain viikkoja sitten Moopsilta tähänkin talouteen, ja hyvin todellakin pelaa. Siitä Caroliner-tribuuttiseiskasta olen teille molemmille kade...
Ja näiden tulkinta Outhouse of Pryeeeeeeestä taitaa tosiaankin olla parempi kuin Carolinerin alkuperäinen.
ja se kuulostaa milteipä enemmän carolinerilta kuin näiden alkuperäinen... mutta toisaalta, thinkkarityyppejä on tiettävästi vieraillut carolinerin äänityssessioissa.
Multa puuttuu melkein kakki levyt, kun ne on vieläkin LAHNASSA
Tääki o hyvää vaikka onkin ei ihan vaan melkeen mut silti melkeen ihan vaan samanmuotoinen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ylös!
J-B on ostanut lovelyvillen
kakopsyrkki hehee
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
hehe, mutta nyt olis mahiksia myös asiakirjoitteluun
lueskelin tossa mark prindlen ansiokkaita caroliner-sepustuksia alkuperäisversiona, eli siinä nimet on vielä muuttamatta ja paljastui että onpas thinkkareita ollut isompikin läjä carolinerin riveissä aikanaan, varsinkin rise of the common woodpilella, eikä siis ihme että sen verran autenttisen versioinnin tekivät outhouse of the pryeeeeeeestä. vaan onpa mark pringles toki näillekin tehnyt oman sivun.
psychocandy wrote:jos jollain on myydä mulle tangle tai lovelyville niin ostan heti.
Lovelyvilleä ei ole mullakaan mutten silti maksaisi siitä maltaita sillä kyseessä taitaa olla heikoin Thinkkari-tuotos. Tai no, saattaisin kuitenkin maksaa.
Lovelyville on ehkä vähän epätasapainonen, mutta on sillä mahtavia hetkiä myös. Ei ny tuu mitään biisinimiä mieleen, mutta kyllä tuota tulee usein kuunneltua.
Tää bändi on kyllä kaikenkaikkiaan just semmosta outorokkia, josta mä tykkään ihan eniten.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joo, kahen kuuntelun perusteella Lovelyvillesta on tullu mieleen vain kaksi nimeä, ja nekin etäisesti: Beefheart ja Meringue. (Ja joo, ehkä Caroliner ja SCG.) Se Crowded Diaperin alku kuulostaa vieläpä tosi paljon siltä Beefheartin Trout Maskin yksikseenrallattelubiisiltä, paitsi että on repsäyttävämpi. Kolmosbiisi on pitkä ja dramaattinen. Kyllä tän levyn parissa varmaan vielä paljon mukavia hetkiä vietetään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
nostetaas tämäkin, eli sivuprojekteja
heavenly ten stems - aaj ki raat
caroliner-sivuprojekteja ovat vähe niinq myös
Keksinpä taas vaihteeksi tän topikin noston ansiosta etsiä ATK:sta Tanglea, ja discogsista löytyikin originaali lp hintaan $15 + $15 posteja!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Oho, ei löytynyt hyllystä ku Lovelyville - enkä ees muista millon oisin viimeks kuunnellu. Jaksaiskohan sitä vielä?
Oho, ei löytynyt hyllystä ku Lovelyville - enkä ees muista millon oisin viimeks kuunnellu. Jaksaiskohan sitä vielä?
Heitäs kuule Gracet ja mustalaisfunkit välillä vaihtopenkille, hyvää kamaa tää on edelleen!
eikäku myy mulle
niin tollanen jännä kokis ladattavana:
thinkkareita, sunkkareita yms yms. eablalla olis kaikkii jännii levyjä myynnissä mut eivät vastaile meiliin
haluun heavenly ten stemsin sinkun
Vau, mikä löytö! Joku on heittänyt youtubeen hyväsaundista TFUL282-liveä muutaman tunnin verran. Pätkät on 10-15 minuutin mittaisia per video. Kaikkia en ole vielä kerennyt läpi kuuntelemaan, mutta kaikki aikanaan. Noi on toki vain still-kuvilla tehtyjä videoita, mutta hyvä niinkin...
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 1
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 2
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 3
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 4
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 5
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 6
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 7
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 8
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 9
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 10
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 11
Thinking Fellers Union Local 282 Ultimate Concert - Part 12
Jokin aika sitten tuli hankittuu Admonishing 10" ja Funeral cdeepeeeeeeeeeeee
eablalla olis kaikkii jännii levyjä myynnissä mut eivät vastaile meiliin
haluun heavenly ten stemsin sinkun
päivitetäänpä tilanne, vastailivat lopulta ja sovittiin diili, lähetin rahat, lähettivät paketin mutta se ei ikinä tullut perille
lopulta lähettivät uuden paketin ilman eri maksua ja sehän löysi tiensä tänne
lovelyville cd:nkin oon hankkinut sitten viime spämmäilyn tässä topikissa, mutta tangle puuttuu vielä.
TFUL282:han soittaa ATP:ssa Briteissä 13.5, eli melkein täällä... ARTEMIIIII!!!
niin siellä animal collectiven järkkäämissä bileissä
sentään brothers unconnected sieltä tulossa mutjoo, ois aika huippua, ihmettelen vaan tekeeks nää muuten keikkoja vai onko ns. one-off