You are not logged in.
[quote:9f6ef77332="leposi"]Skivsamlingen is back!!! Aloitan nakutuksen.
Ei haittaa vaikka kaikki vanhat tiedot on menneet kadoksiin. Toi on hyvä listauspalvelu.
http://www.skivsamlingen.se[/quote:9f6ef77332]
En oikein luota noihin onlinejuttuihin. Kuitenkin pitäis varmaan joku lista tehdä, kun on viime aikoina dementoitunut siinä määrin, että ostaa tuplia. Taijanpa käyttää tätä:
[quote:8e25564b7b="Feggy"][quote:8e25564b7b="leposi"]Skivsamlingen is back!!! Aloitan nakutuksen.
Ei haittaa vaikka kaikki vanhat tiedot on menneet kadoksiin. Toi on hyvä listauspalvelu.
http://www.skivsamlingen.se[/quote:8e25564b7b]
En oikein luota noihin onlinejuttuihin. Kuitenkin pitäis varmaan joku lista tehdä, kun on viime aikoina dementoitunut siinä määrin, että ostaa tuplia. Taijanpa käyttää tätä:
http://www.collectorz.com/music/?from=g … 1QodVFfFkw[/quote:8e25564b7b]
Mieki aion kyllä tällä kertaa kopioida tuon listan tuolta myös koneelle, ettei käy niin kuin viimeksi. Menee kyllä varmaan reilu viikko ennen kuin kaikki on naputeltu.
[quote:6e4ca4c0e7="leposi"][quote:6e4ca4c0e7="Feggy"][quote:6e4ca4c0e7="leposi"]Skivsamlingen is back!!! Aloitan nakutuksen.
http://www.skivsamlingen.se[/quote:6e4ca4c0e7]
http://www.collectorz.com/music/?from=g … 1QodVFfFkw[/quote:6e4ca4c0e7]
Mieki aion kyllä tällä kertaa kopioida tuon listan tuolta myös koneelle, ettei käy niin kuin viimeksi. Menee kyllä varmaan reilu viikko ennen kuin kaikki on naputeltu.[/quote:6e4ca4c0e7]
Mulla taitaa mennä reilu vuosi...ei tota jaksa kauheesti kerralla.
[quote:2d48a4066b="Feggy"][quote:2d48a4066b="leposi"][quote:2d48a4066b="Feggy"][quote:2d48a4066b="leposi"]Skivsamlingen is back!!! Aloitan nakutuksen.
http://www.skivsamlingen.se[/quote:2d48a4066b]
http://www.collectorz.com/music/?from=g … 1QodVFfFkw[/quote:2d48a4066b]
Mieki aion kyllä tällä kertaa kopioida tuon listan tuolta myös koneelle, ettei käy niin kuin viimeksi. Menee kyllä varmaan reilu viikko ennen kuin kaikki on naputeltu.[/quote:2d48a4066b]
Mulla taitaa mennä reilu vuosi...ei tota jaksa kauheesti kerralla.[/quote:2d48a4066b]
Teen listaa muusikoiden.netiin, mutta sama, varsinkin kun laitan levymerkin ja kataloginumeron myös tuonne ja niiden kanssa ottaa aina välillä vähän vaikeasti.
Enpä taida jaksaa tuonne ruveta enää vääntämään jos kerran vanhat tiedotkin on pyyhkiytyneet. Eikö tuo muusikoiden.netin listaus ole kuitenkin käytännössä identtinen?
[quote:f7d634c847="stratum"][quote:f7d634c847="Feggy"][quote:f7d634c847="leposi"][quote:f7d634c847="Feggy"][quote:f7d634c847="leposi"]Skivsamlingen is back!!! Aloitan nakutuksen.
http://www.skivsamlingen.se[/quote:f7d634c847]
http://www.collectorz.com/music/?from=g … 1QodVFfFkw[/quote:f7d634c847]
Mieki aion kyllä tällä kertaa kopioida tuon listan tuolta myös koneelle, ettei käy niin kuin viimeksi. Menee kyllä varmaan reilu viikko ennen kuin kaikki on naputeltu.[/quote:f7d634c847]
Mulla taitaa mennä reilu vuosi...ei tota jaksa kauheesti kerralla.[/quote:f7d634c847]
Teen listaa muusikoiden.netiin, mutta sama, varsinkin kun laitan levymerkin ja kataloginumeron myös tuonne ja niiden kanssa ottaa aina välillä vähän vaikeasti.
Enpä taida jaksaa tuonne ruveta enää vääntämään jos kerran vanhat tiedotkin on pyyhkiytyneet. Eikö tuo muusikoiden.netin listaus ole kuitenkin käytännössä identtinen?[/quote:f7d634c847]
Discogs.com on mielestäni paljon parempi oman kokoelman listaukseen kuin vaikkapa Skivsamling. Toisaalta sieltä puuttuu paljon kaikenlaista omastakin kokoelmasta eikä uusien julkaisujen laittaminen tietokantaan ole moderoinnin takia kovinkaan nopeaa. Pahimmillaan uuden julkaisun hyväksymisessä voi mennä parikin kuukautta.. Mutta etenkin elektronista musaa keräilevälle toi on ehdottomasti paras paikka eikä se enää muunkaan indiemusan suhteen ole niin rajoittunut kuin aiemmin. Halutessaan oman kokoelman voi tuolla myös tallentaa koneelleen Excel-muodossa, jos ei luota online-palveluihin.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Klikkailin tuonne skivsamlingenin sivuille, katoin viimeksi lisättyjä levyjä ja taisin päätyä ehkä heti leposin kokoelman pariin.
Onko tuosta tullut jotain sähköpostia entisille käyttäjille vai ootko leposi hakannut F5:sta joka päivä viimeiset kaksi vuotta ja nyt tärppäs.
[quote:c4512dc691="tln"]Klikkailin tuonne skivsamlingenin sivuille, katoin viimeksi lisättyjä levyjä ja taisin päätyä ehkä heti leposin kokoelman pariin.
Onko tuosta tullut jotain sähköpostia entisille käyttäjille vai ootko leposi hakannut F5:sta joka päivä viimeiset kaksi vuotta ja nyt tärppäs.[/quote:c4512dc691]
Hehe. En oo hakannut F5:sta enkä omppuärrääkään. Ihan vain muutaman kuukauden välein olen googletellut tuota sivua. Nyt sitten tärppäs. Mä tykkään tuosta, koska on hienon näköinen ja simppeli. Tosin se edellinen oli vielä nätimpi. Nyt sitten jos saisi levyt ekaa kertaa jopa aakkostettua koko hyllyn sitä mukaan kun noita tuonne naputtelee.
muusikoiden netin systeemi on ihan hyvä.. periaatteessa sinne voi vielä katalooginumerot joskus näpytellä ja samalla sais tehtyä tarkastuslaskennan mut muuten se on parempi tku toi ruotsinkielinen apska.
muusikoiden netin systeemi on ihan hyvä.. periaatteessa sinne voi vielä katalooginumerot joskus näpytellä ja samalla sais tehtyä tarkastuslaskennan mut muuten se on parempi tku toi ruotsinkielinen apska.
Onkos täällä joku topicci noista SSJ:n muusikoiden.net listoista?
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
1830.
Ihan liikaa, vaikkei siihen joukkoon mitään turhuuksia mahdukaan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oonko mä todella ainut, jolla on yli 5000 levyä???
Et taida olla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a2935475e4="Rukoile kuolemaa"]Oonko mä todella ainut, jolla on yli 5000 levyä???
Et taida olla.[/quote:a2935475e4]
No sitähän minäkin. Olis ollut aika surkea musafoorumi.
hehe
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:78f3360e66="Rukoile kuolemaa"]Oonko mä todella ainut, jolla on yli 5000 levyä???
Et taida olla.[/quote:78f3360e66]
Kaikkia muita (eli Psykoa?) epäilemättä hävettää semmoset määrät, joten eivät ole kehdanneet äänestää
äänestys uusiks, tilanteet muuttuu.
kivikaudellako tää äänestys on startannut :x
äänestys uusiks, tilanteet muuttuu.
Kannatan. Tää lukkoon ja katotaan miten tulos on muuttunu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
kivikaudellako tää äänestys on startannut :x
vopite olla mut en oo vieläkään ehtinyt äänestää, levyjen lasku onh vielä kesken
Ei se määrä, vaan se laatu.
rukoile kuolemaa, top 10 pändit, anna tulla
[quote:1087f3c37c="Rukoile kuolemaa"]Oonko mä todella ainut, jolla on yli 5000 levyä???[/quote:1087f3c37c]
Ei se määrä, vaan se laatu.
Jep.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
listatopikissa jatkot
jep!
kaveri kantaa jostain syystä tonneittain levyjä kotiin ja mulla ei oo ainakaan mitään hajua minkälaisesta musasta tää häiskä niinq "diggaa":rolleyes:
[quote:113f6ff7d4="psykokarkki"]listatopikissa jatkot [/quote:113f6ff7d4]
jep!kaveri kantaa jostain syystä tonneittain levyjä kotiin ja mulla ei oo ainakaan mitään hajua minkälaisesta musasta tää häiskä niinq "diggaa":rolleyes:
saanks mä kertoo? eiq enhän mäkään tiedä :redface:
avatarista voi toki jotain päätellä :x
[quote:339a9852fc="psykokarkki"]listatopikissa jatkot [/quote:339a9852fc]
jep!kaveri kantaa jostain syystä tonneittain levyjä kotiin ja mulla ei oo ainakaan mitään hajua minkälaisesta musasta tää häiskä niinq "diggaa":rolleyes:
Se tykkää vissiin aikalailla kaikesta paitsi Short Cutsista.
organizing the boy scouts for murder is wrong