You are not logged in.
[quote:03f03c5e0b="forssto"]PäiväUniFest Harjun nuorisotalon kentällä
02.07.2006
PäiväUniFest eli PUF on ensi kertaa Helsingin Kallion sydämessä järjestettävä ilmaisfestivaali, joka tuo luokseen niin eläimet kuin ihmisetkin. PUF järjestetään 2.7 (klo.13-21) Harjun nuorisotalon kentällä (Primon kahvilatehtaan vieressä). Kurkkaappa siis vielä vielä karttaa jos epäröit.
Paikalla bändejä on:
# Aloha Junktion
# Freaky Beats Circus
# Sydän Sydän
# Sininen Sinfonia
# Risto ja Joose Keskitalo
# Puppa J & Natural Vibrations
# Echo Is Your Love
# DJ:t Kpia & Avaruus Antti[/quote:03f03c5e0b]
Hmm. Pannaan korvan taakse.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:1c0570c8e2="forssto"]PäiväUniFest Harjun nuorisotalon kentällä
02.07.2006
PäiväUniFest eli PUF on ensi kertaa Helsingin Kallion sydämessä järjestettävä ilmaisfestivaali, joka tuo luokseen niin eläimet kuin ihmisetkin. PUF järjestetään 2.7 (klo.13-21) Harjun nuorisotalon kentällä (Primon kahvilatehtaan vieressä). Kurkkaappa siis vielä vielä karttaa jos epäröit.
Paikalla bändejä on:
# Aloha Junktion
# Freaky Beats Circus
# Sydän Sydän
# Sininen Sinfonia
# Echo Is Your Love
# DJ:t Kpia & Avaruus Antti[/quote:1c0570c8e2]
Orkl, juuri Roskilden aikana
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Orkl, juuri Roskilden aikana
Hööööj! Roskildehan on ollut käynnissä jo päiväkausia. Paras osa alkaa olemaan kohta jo ohi, kun bändit ja aloittelija-kävijät tulevat paikalle.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:1b86f46202="forssto"]PäiväUniFest Harjun nuorisotalon kentällä
02.07.2006
Paikalla bändejä on:
# Aloha Junktion
# Freaky Beats Circus
# Sydän Sydän
# Sininen Sinfonia
# Echo Is Your Love
# DJ:t Kpia & Avaruus Antti[/quote:1b86f46202]
Mitenhän oon pystynyt tähän asti olemaan täysin tietämätön tästä? Paikalle täytyy vääntäytyä ilman muuta, juu...
Paikalle täytyy vääntäytyä ilman muuta, juu...
Jos ilmat suosii niin mikä ettei. Tuolta sitten suoraan Orioniin Year Of The Horsea kattomaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Laakso olisi Tavastialla 15.7. Olis kiva nähdä pitkästä aikaa taas, mutta Tavastiaa ei vaan jaksa. Pitää joku "tekosyy" kai olla...
Eikös se niiden uudempi levy ole aika huono? "Kuulemma."
Emmä tiedä tai muista jos olen esim. itse jotain tuollaista sanonut...
[quote:e8eefbe711="lintumies"]Eikös se niiden uudempi levy ole aika huono? "Kuulemma."
Emmä tiedä tai muista jos olen esim. itse jotain tuollaista sanonut... [/quote:e8eefbe711]
Tällä kertaa ei kyllä ollut tarkoitus viitata siihen suuntaan.
Jostain muulta kuulin. Muistaakseni kuuntelin netissä ennen sitä levyä ilmestynyttä ep:tä, ja se oli ihan pl mutta ei kyllä läheskään aiempien veroinen.
jahas, joan as policewomanin lämppärinä on kuulemma tv-respa... pitää siis harkita asiaa uudelleen...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
jahas, joan as policewomanin lämppärinä on kuulemma tv-respa... pitää siis harkita asiaa uudelleen...
Jaahas.. Mogwain lämppärinä on sitten varmaan Paavoharju.
edit:
[quote:ce46f72bd3]To 6.7.
2103 Pitkä Kuuma Kesäklubi
Mogwai (UK)
Rubik [/quote:ce46f72bd3]
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:8557e0b176="psychocandy"]jahas, joan as policewomanin lämppärinä on kuulemma tv-respa... pitää siis harkita asiaa uudelleen...
Jaahas.. Mogwain lämppärinä on sitten varmaan Paavoharju.[/quote:8557e0b176]
Arsi Harju sopis paremmin...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:84df41d504="jookcha"]To 6.7.
2103 Pitkä Kuuma Kesäklubi
Mogwai (UK)
Rubik [/quote:84df41d504]
mikä v***n rubik? en löytäny fonalin sivuilta...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mikä v***n rubik? en löytäny fonalin sivuilta...
New Music Communityn artsypoppibändi. Tavallaan ihan vitun jees, mutta loppupeleissä tosi hajuton ja mauton. Sellaista nuorten miesten Mew meets Radiohead -tunnelmointia vuorenrinteellä vahvalla progevivahteella. Osaavat kyllä soittaa ja laulaja on ihan mahtava jos sen naismaisesta (tyyppi on mies) äänestä pääsee yli.
[quote:3dce345249="psychocandy"]mikä v***n rubik? en löytäny fonalin sivuilta...
New Music Communityn artsypoppibändi. Tavallaan ihan vitun jees, mutta loppupeleissä tosi hajuton ja mauton. Sellaista nuorten miesten Mew meets Radiohead -tunnelmointia vuorenrinteellä vahvalla progevivahteella. Osaavat kyllä soittaa ja laulaja on ihan mahtava jos sen naismaisesta (tyyppi on mies) äänestä pääsee yli.[/quote:3dce345249]
Ja ihan mukavia postrockmaisia väliosia, jos oikein muistan, mutta jäänyt myös minulle hieman sellaiseksi ihan ok -tapaukseksi.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:205cd506a8="psychocandy"]mikä v***n rubik? en löytäny fonalin sivuilta...
New Music Communityn artsypoppibändi. Tavallaan ihan vitun jees, mutta loppupeleissä tosi hajuton ja mauton. Sellaista nuorten miesten Mew meets Radiohead -tunnelmointia vuorenrinteellä vahvalla progevivahteella. Osaavat kyllä soittaa ja laulaja on ihan mahtava jos sen naismaisesta (tyyppi on mies) äänestä pääsee yli.[/quote:205cd506a8]
kuulostaa siltä ettei ole turhan kiire tavastialle torstaina...
Ja ihan mukavia postrockmaisia väliosia, jos oikein muistan, mutta jäänyt myös minulle hieman sellaiseksi ihan ok -tapaukseksi.
Ärsyttävä pikkunäppäryys on se juttu, joka minut kylmää Rubikin kohdalla.
Rubik? No voihan perse. En ole koskaan niitä livenä nähnyt, mutta parin kuulemani biisin perusteella aika kauheaa musaa.
Ja Radiohead on about maailman paras bändi mulle.
No henkilökohtaisesti se ei mun maailmaa kaava vaikka lämppärinä olis Virve Rosti. Mogwaitahan sinne ollaan menossa kattomaan ja kuuntelemaan. Muu on vaan aikaa kusihätien välissä.
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
No henkilökohtaisesti se ei mun maailmaa kaava vaikka lämppärinä olis Virve Rosti. Mogwaitahan sinne ollaan menossa kattomaan ja kuuntelemaan. Muu on vaan aikaa kusihätien välissä.
no joo mut olishan se kiva että sais enemmän vastinetta kalliille lipulle. välillä kyllä ihmettelee millä perusteella lämppäreitä valitaan, esim kerran radiopuhelimien lämppärinä oli joku järkyttävä kolmannen naisen sivuprojekti tms luunelonen... varmaan hirveintä ikinä.
[quote:6d7d317d1d="vanamo"]No henkilökohtaisesti se ei mun maailmaa kaava vaikka lämppärinä olis Virve Rosti. Mogwaitahan sinne ollaan menossa kattomaan ja kuuntelemaan. Muu on vaan aikaa kusihätien välissä.
no joo mut olishan se kiva että sais enemmän vastinetta kalliille lipulle. välillä kyllä ihmettelee millä perusteella lämppäreitä valitaan[/quote:6d7d317d1d]
Nimenomaan.
Mogwaitahan sinne mennään katsomaan, mutta 22 on aika suolainen hinta keikkalipulle. Olisivat saaneet hommata vaikka Magyar possen sinne ennemmin.
[quote:9c3debbe38="psychocandy"][quote:9c3debbe38="vanamo"]No henkilökohtaisesti se ei mun maailmaa kaava vaikka lämppärinä olis Virve Rosti. Mogwaitahan sinne ollaan menossa kattomaan ja kuuntelemaan. Muu on vaan aikaa kusihätien välissä.
no joo mut olishan se kiva että sais enemmän vastinetta kalliille lipulle. välillä kyllä ihmettelee millä perusteella lämppäreitä valitaan[/quote:9c3debbe38]
Nimenomaan.
Mogwaitahan sinne mennään katsomaan, mutta 22 on aika suolainen hinta keikkalipulle. Olisivat saaneet hommata vaikka Magyar possen sinne ennemmin.[/quote:9c3debbe38]
Ihan hyvät pointit, mutta eikös se vanha kansa paasaa, ettei makeata mahan täydeltä. Ollaan vaan ilosia että jannut ylipäänsä suostuivat tulemaan tänne. Ja onhan Tavastia aina "Tavastia" ja Tavastian bisset "Tavastian bissejä" ja mitä näitä fraaseja nyt on...
Tosin The Twilight Singersin lämppärinä noilla hinnoilla pitäis olla vähintään... Afghan Whigs...
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
[quote:5c2c4088ef="forssto"][quote:5c2c4088ef="psychocandy"]mikä v***n rubik? en löytäny fonalin sivuilta...
New Music Communityn artsypoppibändi. Tavallaan ihan vitun jees, mutta loppupeleissä tosi hajuton ja mauton. Sellaista nuorten miesten Mew meets Radiohead -tunnelmointia vuorenrinteellä vahvalla progevivahteella. Osaavat kyllä soittaa ja laulaja on ihan mahtava jos sen naismaisesta (tyyppi on mies) äänestä pääsee yli.[/quote:5c2c4088ef]
kuulostaa siltä ettei ole turhan kiire tavastialle torstaina...[/quote:5c2c4088ef]
Joo, ei kyllä minuakaan toi Rubik innosta... sen vähän perusteella jota olen kuullut.
Mistähän johtuu että yksikään Radioheadista vaikutteita ammentava bändi (ja niiitähän on MONTA) ei tunnu koskaan olevan esikuvaansa rohkeampi, kokeellisempi tai villimpi tapaus... vaan kaikki nämä vaikutteita ottaneet ovat sellaista keskitason tylsää fiilistelyä!
Kun nyt kaikki parjaavat Rubikia niin pakko vähän puolustaa bändiä.
Muutaman keikan nähneenä voin vakuuttaa että monta huonompaakin vaihtoehtoa Mogwain lämmpäriksi olisi ollut tarjolla. Levyllä havaittavissa ehkä tiettyä tasapaksuutta, mutta keikalla bändi minusta toimii hienosti. Bändi soittaa erittäin hyvin ja laulajalla on karismaa reilusti keskimääräistä enemmän.
Ja jos tylsästä fiilistelystä puhutaan niin mun mielestä (ainakin debyyttilevynsä jälkeinen) Magyar Posse on huomattavasti väsyneempää kuin Rubik.
Eikä noi keikkaliput nyt mitään ihan mahdottoman kalliita ole. Veikkaisin että lippu esimerkiksi Mogwain keikalle vaikka Lontoossa maksaa vähintään saman kuin täälläkin.
vertailuksi että huomenna täällä on Robin Guthrien keikka joka maksaa 20e...harmi että juuri tuon takia saattaa jäädä välistä. On tuo kyllä paikalliseksi "ei nosteessa olevaksi" jäbäksi paljon. Tai ehkä cocteau twins on vaan niin kova juttu täällä. Mogwai olisi ehkä 25e kieppeillä. Ja lämppäri olisi takuuvarmasti paska
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:62b46d8427="ex-kolja"][quote:62b46d8427="forssto"]PäiväUniFest Harjun nuorisotalon kentällä
02.07.2006
Paikalla bändejä on:
# Aloha Junktion
# Freaky Beats Circus
# Sydän Sydän
# Sininen Sinfonia
# Echo Is Your Love
# DJ:t Kpia & Avaruus Antti[/quote:62b46d8427]
Hmm. Pannaan korvan taakse.[/quote:62b46d8427]
forssto tai joku muu, tiäättekö miten aikataulut menee sunnuntaina? Milloin Echot, entä milloin Joose&Risto?