You are not logged in.
Ostan heti
organizing the boy scouts for murder is wrong
Siis perjantainahan on tää megapläjäys Lepiksessä.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
^Hevifanit :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Saakutan hyvältä kuulosti varsinkin levyn kakkospuoli, toisaalta vikaan biisiin olisivat voineet häröillä vielä paljon enemmän. Mut ihan mahtavia stygejä - anthemeita suorastaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vicessa ollut Crucifucks-laulaja Doc Bartin pitkä haastis näköjään täällä.
"How Crucifucks Frontman Doc Dart Became a Man Named 26"
Mielenkiintoinen juttu. Aikamoista outsider-elämää viettää nykyään.
Toi Death With a Daggerin lp on aivan mahtava. Tän vuoden kovimpia levyjä ehdottomasti. Tosiaan ihan anthem-tasoilla osa noista biiseistä. Lost in the Dark, Weekend Warrior, Antisocial Tendencies jne, hurjaa kamaa, jää soimaan päähän. Hersyvää riffittelyä ja just sopivan röyhkeää laulua. Harmi ku jäi eilinen keikka väliin.
Toi Death With a Daggerin lp on aivan mahtava. Tän vuoden kovimpia levyjä ehdottomasti. Tosiaan ihan anthem-tasoilla osa noista biiseistä. Lost in the Dark, Weekend Warrior, Antisocial Tendencies jne, hurjaa kamaa, jää soimaan päähän. Hersyvää riffittelyä ja just sopivan röyhkeää laulua. Harmi ku jäi eilinen keikka väliin.
Smaa smaa smaa. Perjantaina tuli levy postissa ja varsinkin eilisen kalianlipityksen ohella lähti kyllä aika kovaa ja useasti. Lost in the Dark jää suorastaan RIIVAAMAAN päähän.
FIND THE ENEMY!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vähän tässä makustelen että lähtiskö ens perjantaiksi Vastavirralle, jossa johtotähtenä nimenomaan DWAD. Muutkin kiintoisia eli Speedtrap, Viisikko + Arrestum. Saapa nähdä saapa nähdä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Vähän tässä makustelen että lähtiskö ens perjantaiksi Vastavirralle, jossa johtotähtenä nimenomaan DWAD. Muutkin kiintoisia eli Speedtrap, Viisikko + Arrestum. Saapa nähdä saapa nähdä.
WEEKEND WARRIOR!
Perjantaina DWADin lisäksi myös Speedtrap tuuletti koko Lepiksen. Tohon Viisikko päälle = naf sed.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
pitas kuulla toi dwadi missa pelaa
rakkauden levy soinu ihan citusti, neroo. kukaan muu ei tajuu, tai ehka vahan alusta mut missa kiima? pitaa hitaasti leipoa sita sinne
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
pitas kuulla toi dwadi missa pelaa
Gatefold-vinyylit on kalliita postittaa...
rakkauden levy soinu ihan citusti, neroo. kukaan muu ei tajuu, tai ehka vahan alusta mut missa kiima? pitaa hitaasti leipoa sita sinne
Onhan sitä hehkutettu tässäkin threadissä, mut sää oot vaan jälkijunassa ku asut siellä takapajulassa.
Sent from my iPhone 16
[quote:be55dae6df="huïg"]rakkauden levy soinu ihan citusti, neroo. kukaan muu ei tajuu, tai ehka vahan alusta mut missa kiima? pitaa hitaasti leipoa sita sinne
Onhan sitä hehkutettu tässäkin threadissä, mut sää oot vaan jälkijunassa ku asut siellä takapajulassa.[/quote:be55dae6df]
eiku just tarkotin et taalla, kun tuputan, niinku.
Hei, tsekatkaas radio noisesta mun japani-hc show :mad2::peuk:
[quote:8a188f8a3c="Jean-Babtiste"]Hei, tsekatkaas radio noisesta mun japani-hc show :mad2::peuk:
http://radio.noise.fi/soitin/index.php?id=4113[/quote:8a188f8a3c]
Tsekataan
Uus Delta Force 2 levy tulossa pian, täällä ennakkotilaus: http://www.killedbybed.com/df2preorder/
Piti toki levykeräilynörtteillä ja ottaa tommonen boxi
Kuuntelin ja tykkäsin varsinki Bad Dirty Hatesta ja tuosta Life:n biisistä. Löyty vielä molemmat levyt soulseekistä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
^Pitäis iteki imputella noita seiskoja, ku noi omathan kuluu joskus puhki
Sain Death With a Dagger LP:n synttärilahjaksi, mutta tämä ei kyllä millään lähde. Selittäkääpä mulle kun en ymmärrä, mikä tässä on niin neroa. Paska laulaja mongertaa tankeroenklantia kuppasten hevirallien päälle. Ilmeisesti tässä on nyt joku huumoriaspekti mikä pitäisi ymmärtää tai tätä ei pitäisi kuunnella selvinpäin. Kansi on kyllä hieno.
Sent from my iPhone 16
Diggaan samoista syistä ku vaikkapa Maidenin debystä. Punkin tuoksusta heviä. Tyhmiä, eli just hyviä riffejä, ehkä vähän kuppasta, mutta niimpä moni 70-luvun lopun juttu olikin. Tai jos ei kuppasta ni ainakin sopivan maanläheistä. Ja se härski laulu on piste iin päälle. Kaikesta vaan paistaa läpi se miten ne diggaa siitä soitosta, sellanen hyväntyylisuus joka monasti hevistä puuttuu.
Emmä osaa selittää tarkemmin, mut toimii mulle tosi hyvin. Ei ole mitään huumoriaspektia mukana.
Täh? Noihan on loistavia biisejä: Lost in the Dark, War, Weekend Warrior, Antisocial Tendencies... Japcorea ja NWOBHM:ää. Tankeroenglanti on yhtä tankeroa kuin japseillakin - sitä ei kannata ehkä liian vakavasti ottaa.
Ehkä aukeneminen vaatii pari olutta, bändin keikalla iskussa hyvillä soundeilla, savukoneen - ja nyt väristrobot!
Ja voi olla, ettei noi biisit kaikkien mielestä ole kummosia. Mulle ne kuitenkin toimii, ne on erittäin selkeälinjaisia ja toimivia. Niistä tulee mielleyhtymiä kasarille, kun olin skidi ja kuuntelin hewyä! Niissä on mulle jopa jonkin sortin anthem-meininkiä.
Seuraava levy voiskin olla sit sietämättömän kokeellinen avaruustrippi parilla hitillä. Eli kulttiklassikko.
Jannen kanssa vielä yläfemmat
[quote:2e41d2abf4="Jean-Babtiste"]Täh? Noihan on loistavia biisejä: Lost in the Dark, War, Weekend Warrior, Antisocial Tendencies... Japcorea ja NWOBHM:ää. Tankeroenglanti on yhtä tankeroa kuin japseillakin - sitä ei kannata ehkä liian vakavasti ottaa.
[/quote:2e41d2abf4]
Nuo kuulemani japcorebändit ei oo hirveästi mun mielestä englantia käyttäny, tai sitten siitä ei oo vaan saanu mitään selvää. Mut tässä se on tosi framilla tuo laulu. Ja kun se on sekä paskaa että huonosti lausuttua niin ei oikein riitä ymmärrys.
[quote:2e41d2abf4="Jean-Babtiste"]
Ehkä aukeneminen vaatii pari olutta, bändin keikalla iskussa hyvillä soundeilla, savukoneen - ja nyt väristrobot!
Saattaa hyvinkin olla näin.
Ja voi olla, ettei noi biisit kaikkien mielestä ole kummosia. Mulle ne kuitenkin toimii, ne on erittäin selkeälinjaisia ja toimivia. Niistä tulee mielleyhtymiä kasarille, kun olin skidi ja kuuntelin hewyä! Niissä on mulle jopa jonkin sortin anthem-meininkiä.
Ajattelinkin että monilla viehätys perustuu tähän. Mulla ei tällaista menneisyyttä ole ja kasarihevi on edelleenkin melkolailla niu niu, vaikka jostakin jutuista diggaan. Biisit miinus laulaja oli mun mielestä aika peruskamaa, mutta kyllä siinä tavallaan viehätti sellainen rupinen Venom-aspekti.
Seuraava levy voiskin olla sit sietämättömän kokeellinen avaruustrippi parilla hitillä. Eli kulttiklassikko. [/quote:2e41d2abf4]
Siitä voisin sitten tykätäkin, kun just se viimeinen biisi levyllä toimi mulla parhaien.
Sent from my iPhone 16
Itsehän en ole uskaltanut DWADia ottaa vielä kuunteluun, ku ennoo edes keikalla jaksanu loppuun, ku on ollu "liian perushewyä".
Ja nyt kun diggailijatkin ovat ottaneet vertailukohdiksi vanhan Maidenin ja kasarilapsuushevin -- en aio edes kiirehtiä
PS. En tykkää kansistakaan...
No onhan toi aika suuri este varmaan diggailulle, et jos kasarihevi ei tipu, niin tuskin sitten tämäkään ihan täysin aukenee.
Kielestä vielä, et monestihan japcorebändit vetää samassa biisissä japsia ja engelskaa surutta sekasin, mutta ihan englanninkielisiäkin biisejä kyllä löytyy.
[quote:30faab82ff="Jean-Babtiste"]No onhan toi aika suuri este varmaan diggailulle, et jos kasarihevi ei tipu, niin tuskin sitten tämäkään ihan täysin aukenee.
[/quote:30faab82ff]
Kyllä oon vanhempina vuosina monesti yllättänyt itseni diggailemasta kasarihevistä tai ehkä lähinnä kasarivaikutteisesta hevistä. Ja kyllähän sen ajan thrashit on aina ollu mun mielestä rautaa. Mutta mitään nostalgista suhdetta siihen ei oikein ole.
Sent from my iPhone 16
Äh, erehdyin lukemaan tän topicin alusta asti. :x
Äh, erehdyin lukemaan tän topicin alusta asti. :x
Joo, saattoihan se olla melekone kulttuurishokki lukee levyistä vähä muutaki ku "on kova, ei leiki"? Vai meinaatko sitä ko tääl ei kukaan väittäny Die Kreuzenii noiserockiks tai Adrenalin OD:ta rimpuilucoren pioneeriks?
^Nyt tulee pahaa settiä...
Tais lukee vaan sivunumerot, lukihäiriö estää jopa kaksirivisten viestien kirjoittamisen. Tai sit tää on näitä tekstariteinejä.
[quote:f19d213148="Rukoile kuolemaa"]Äh, erehdyin lukemaan tän topicin alusta asti. :x
Joo, saattoihan se olla melekone kulttuurishokki lukee levyistä vähä muutaki ku "on kova, ei leiki"? Vai meinaatko sitä ko tääl ei kukaan väittäny Die Kreuzenii noiserockiks tai Adrenalin OD:ta rimpuilucoren pioneeriks?[/quote:f19d213148]
Itkettää tän foorumin puolesta.
edit: haha, sitäpaitti Jean-B totes Die Kreuzenin ekasta seuraavaa "tää on varmaan ihan ekoja noise-rock levyjä, mitä on tehty".
edit2: ja tosiaan, voi vittu sentään :x