You are not logged in.
Perulainen 60-luvun surffi/garagemeisninki
los saicos rules!
king khanin "velvet monobrow" seiska. herkkä candy says -pastissi a-puolella kolahtaa kovasti
Alibi of Carlos - Armahda armaani
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Seppo Tammilehto & Mikko Alatalo - Hei beibi
"Tunturissa on jytäjutajaiset"
Anthrax, Ghostface ja Adam & the Ants.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Alibi of Carlos - Armahda armaani
Loistobiisi. Noista (Alibi of) Carlosin nauhoista pitäs julkasta joku kokoelma.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:cda5a1aa66="Neuvostoliitto"]Alibi of Carlos - Armahda armaani
Loistobiisi. Noista (Alibi of) Carlosin nauhoista pitäs julkasta joku kokoelma.[/quote:cda5a1aa66]
tulikos niistä sitten magyar posse vai muistanko väärin? tolla biisillä tais rättö olla pääosassa.
parasta just nyt: afghan whigsin congregation
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:0ecd5b9aa6="janne m."][quote:0ecd5b9aa6="Neuvostoliitto"]Alibi of Carlos - Armahda armaani
Loistobiisi. Noista (Alibi of) Carlosin nauhoista pitäs julkasta joku kokoelma.[/quote:0ecd5b9aa6]
tulikos niistä sitten magyar posse vai muistanko väärin? tolla biisillä tais rättö olla pääosassa.[/quote:0ecd5b9aa6]
Joo, samat tyypit. Carlos Alibi of Carlos Magyar Posse.
The Go-Betweens
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hair Police
[quote:626a8cc122="hrmunoita"]:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:[/quote:626a8cc122]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:46a5f76b6e="janne m."][quote:46a5f76b6e="Neuvostoliitto"]Alibi of Carlos - Armahda armaani
Loistobiisi. Noista (Alibi of) Carlosin nauhoista pitäs julkasta joku kokoelma.[/quote:46a5f76b6e]
tulikos niistä sitten magyar posse vai muistanko väärin? tolla biisillä tais rättö olla pääosassa.
parasta just nyt: afghan whigsin congregation [/quote:46a5f76b6e]
Hieman tutunkuuloinen, silti häpeilemättömän hyvä sävelmä ja Rätöltä kunnon rokkilaulua, vaikeahan noilla korteilla olisi hävitä.
Ei ole Magyar Possesta oikein kuulunut mitään moneen vuoteen - ainakaan levytysrintamalla.
*
Parasta on kyllä Iggyn vetämänä "China Girl". Olen tehnyt virheen kun olen keskittynyt enemmän siihen Bowien versioon. Biisin sävellys on niin nero, että ton voisi tulkita vaikka käyttämällä soittimina pelkästään vettä ja paperia, eikä silti tulos olisi ollenkaan huono.
[quote:0e844879b7="Neuvostoliitto"]
Parasta on kyllä Iggyn vetämänä "China Girl". Olen tehnyt virheen kun olen keskittynyt enemmän siihen Bowien versioon. Biisin sävellys on niin nero, että ton voisi tulkita vaikka käyttämällä soittimina pelkästään vettä ja paperia, eikä silti tulos olisi ollenkaan huono.[/quote:0e844879b7]
Niin sama kun olla voi. Se väliosan riffi on jotain lyömätöntä, Bowien versio ei oikein ole tuntunut missään sen jälkeen. Ei siinä, The Idiot on kyllä niitä levyjä ettei ikinä tule skipattua yhtään biisiä
Nick Caven Your Funeral My Trial myös melko kovaa iskee just nyt. Oli ennen just se levy mihin ei meinannut päästä sisään mutta onhan täällä Carnyn lisäksi Sad Waters, Long Time Man ja Stranger Than Kindness
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tämä!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ab1c02b3d7="hrmunoita"]Tämä!
[/quote:ab1c02b3d7]
Kaveri oli aikanaan Turtlesien keikalla. Mä olin vaan jossain sysipaskassa disneyn jääshowssa
[quote:c4cffdc415="hrmunoita"]Tämä!
[/quote:c4cffdc415]
Henry Cow + Phil Ochs =
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Culture Club - Karma Chameleon
Culture Club - Karma Chameleon
Mahtava biisi. Huuliharppuyllätys sulattaa mut joka kerralla.
Luulin aikanaan vuosia, että biisin nimi on Come on, Emilia.
[quote:06b1385221="Bricolage"]Culture Club - Karma Chameleon
Mahtava biisi. Huuliharppuyllätys sulattaa mut joka kerralla.
Luulin aikanaan vuosia, että biisin nimi on Come on, Emilia.[/quote:06b1385221]
Luulin skidinä amerikkalaiseksi countrybiisiksi sen huuliharpun takia Ehkä särmättömin biisi ikinä mutta jää päähän kuin kokaiini Stevie Nicksin nenään
Big Star - September Gurls
onks tälle jo topiikki?
Roxy Music
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Brian Jonestown Massacre
Ei ole Magyar Possesta oikein kuulunut mitään moneen vuoteen - ainakaan levytysrintamalla.
Niin no sen leffasävellyksen tekivät, ja ovathan ne jonkin verran keikkailleet tässä viime vuosina. Kyllä niillä uusi levy on suunnitteilla.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
John Zorn & Masada.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
aloin kuuntelemaan harry partchia ja rakastuin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mikko Alatalo - Maailmanlopun meininki
Uusi Caspian.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON