You are not logged in.
Ason ja Ninon 'wagoneissa mennään loppuun asti.
Noi tais olla just ärsyttävimmän oloiset.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Treenaappa lisää pelkkää habaa
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
tatuoinnit
mitäs tossa kädessä lukee "... live for today, hope for tomorrow" ?
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
^Onko tuo kuvan henkilö se foobikko? Ei vois paljon homomman näköinen olla. Onko sillä tatuoidut kulmakarvat?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jos on homo, kai sitä homolta saa näyttää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hohhoijaa, esa j ja minna samassa porukassa et jos nyt mitenkään saatais äksönii
^Onko tuo kuvan henkilö se foobikko? Ei vois paljon homomman näköinen olla. Onko sillä tatuoidut kulmakarvat?
Eiku se NYPPII ne, kuten muutaman kerran mainitsi asiasta jossain jaksossa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Siellä on Danan pinppiä tongittu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Big Brother -talossa syntyi tänään pienehkö ongelmatilanne, kun BB-Dana oli hukannut jotain sisäänsä. Tilanteesta kauhistunut nuori nainen pyysi muilta naisilta apua etsimisessä, jolloin BB-Minna joutui toimimaan hetken aikaa gynekologina.
Ensin naiset miettivät päiväkirjahuoneeseen menoa ja lääkärin kutsumista paikalle. Sairaanhoitajana siviilissä toiminut Minna suostui kuitenkin vapaaehtoiseksi operaatioon. BB-Kätlin tosin ehdotti ensin tehtävän suorittajaksi myös Ragnaria, koska hänellä on Kätlinin mukaan pitkät sormet.
Naiset siirtyivät pian BB-talon kylpyhuoneeseen, jonka lattialle tilanteesta kauhuissaan ollut Dana meni makuulle ja riisui itsensä. Pelko osoittautui kuitenkin aiheettomaksi, sillä Minna ei löytänyt mitään. Dana oli kuitenkin häpeissään ja pyyteli Minnalta kovasti anteeksi koko juttua.
- Mä oon tehnyt näitä sisätutkimuksia kun oon kätilöksikin opiskellut. Tule vaan mun puoleen näissä gynekologisissa ongelmissa, Minna totesi operaation jälkeen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
että mitenkä?
bzort glorf bööth
onko kuvia?
No nyt kyllä tyttöjen välisille lääkärileikeille vahva
en ole kolmekybänen emoboy
Joo tää kahtiajako on ihan perseestä. Mitä järkeä, kun ne ei saa olla tekemisissä toistensa kanssa. Jotain kunnon viikkotehtäviä kehiin, niin tapahtuiskin jotain.
Ninolle
*
No nyt siellä on pantu
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
http://www.hs.fi/artikkeli/1135249069186?ref=rss
Nuorten päihteiden käytön vähentämistä edistävän Vantaa välittää -hankkeen mukaan suosittu tositelevisio-ohjelma markkinoi päihteiden käyttöä ja irtosuhteita. Hankkeen mukaan formaatin toteuttaminen vähemmän päihteitä ihannoivasti olisi mahdollista ilman, että ohjelmasta tulisi tylsä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:89102cc51f="KLMANE"]No nyt siellä on pantu
http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?947654[/quote:89102cc51f]
Luin "Katso LIMAINEN video"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo Aso ulos. Vituttaa kun slummilaiset ei voi äänestää. Ja vituttaa kun ei oo tallentavaa, en jaksa joka ilta valvoa. Voi paitsi nyt kun Aso itkee, niin mun käy sääliksi, enkä ehkä haluukaan, et se lähtee. Mutta. Aika hyvä porukka noin yleisesti. Ragnar on ihan Sauli kakkonen.
*
Joo Aso ulos.
KYLLÄ
enää pari minsaa aikaa
:center:
Awww se mensajäbä, kun se selitti jotain, että "jotkut täällä ajattelee tunteella, mut mä ajattelen järjellä" -juttua. Onneks jäi tuonne.
Awww se mensajäbä, kun se selitti jotain, että "jotkut täällä ajattelee tunteella, mut mä ajattelen särjellä" -juttua. Onneks jäi tuonne.
Nyt se särki käteen ja poseeraamaan
Aso on tosiaan ollut ensimmäisen känni-illan jälkeen luvattoman vaisu. Odotin kunnon hulinaa, mutta nyt kävi näin. Nino on ykkössuosikki, mutta eiköhän hänetkin tuolta piakkoin äänestetä ulos.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jelena
Mä en tykkää ku Nino ahistelee sitä nuorta jätkää.
Tykkäsin ennen Ninosta, mut se oli eilen ihan KAMALA Lotalle. Ihan puistattavan ilkeä.
*
Jelena hajonnut AIVAN täysin
Varikset komentavat
jellu vois muuttaa slummiin jos ei elämä paratiisissa iske
Jelena ja Nino
"A repo man's always intense"