You are not logged in.
[quote:6d4633e4dd="harry-irene"]Achilifunk [/quote:6d4633e4dd]
Hain omani!
Varoitin kyl Erosta, että aion usuttaa hirveen kansainvaelluksen noutamaan omansa ennenku loppuu -- mutta en sentään arvannut että heti samana päivänä...
[quote:c94eb3bf3a="tomitarmo"][quote:c94eb3bf3a="harry-irene"]Achilifunk [/quote:c94eb3bf3a]
Hain omani! [/quote:c94eb3bf3a]
Varoitin kyl Erosta, että aion usuttaa hirveen kansainvaelluksen noutamaan omansa ennenku loppuu -- mutta en sentään arvannut että heti samana päivänä...
Eronen kyselikin, että oonko mä se joku, jolle tätä on suositeltu. Sanoin, että en tiä...saatan ollakin.
Perkeleen hyvä ostos, hyvin vinkattu!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:4843c13445="ginipoika"]
Ehkä parasta mitä youtubesta löytyy. Sohvalla verkkareissaan tunnelmoivalle Marvinille kaikki maailman -hymiöt.[/quote:4843c13445]
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Gloria Ann Taylor World That's Not Real
Tästä taustamusiikkia ranteiden viiltelyyn.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kannattaa vaivoja säästämättä hankkia itselleen tämä loistelias Soul Bros. Inc. -kokoelma.
Tässä maistiaisena Girls In The Hot Pants. :rockhands::psykostep:
Last edited by ginipoika (06.12.2010 16:31)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hienoja biisejä kaikki nuo (kuuntelin äsken kaikki tämän sivun biisit läpi) Olisin laittanut teille kuultavaksi Rahsaan Roland Kirkin hienon version What's Going Onista jos sellainen olisi youtubesta löytynyt...
Last edited by Alxity (17.07.2011 00:07)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hieno ketju.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Last edited by ginipoika (16.01.2012 13:53)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Töf töf
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Novoivittu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hieno ketju.
Pitää kaivaa omia suosikkeja tänne kans.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ellis & Cephas - I'm gonna miss you girl
Saa suositella, jos tiedätte tälläisiä hunajaisia, pölyisen kuuloisia ja synavetoisia soul/funk juttuja.
Onko kellään Chubby Checkerin sitä Damissa nauhoitettua psykesoulfunk lättyä? mp3 kiinnoistaisi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Laitetaas psyke-soul -rämistelyä.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Onks kellään tiedossa mitään kovia soul & funk -osaston Spotify-soittolistoja? Itsellä on on tiedossa toi Mark Lamarrin God's Jukebox -ohjelman biiseistä tehty massiivinen soittolista, jossa on sitäkin osastoo, mutta tekis mieli kuunnella kätevästi soittolistojen muodossa ihan tota funk&soul -osastoa.
EDIT: Nii se Lamarrin lista:
http://open.spotify.com/user/johndavis6 … OG3NWydTCh
Last edited by Junkieman (16.03.2012 17:17)
No mulla on tämmönen puolivalmis väsättynä, lisäilen sinne jotain aina silloin tällöin:
EDIT:
Täh? Samantien ku linkkasin tuon listan ni sieltä katos 8 biisiä?? Ainaki kaikki tän kokoelman biisit katos.
Oon ihmetelly joskus aiemminki, että eikö mun poppilistalla jo pitäny olla esim. M83:aa tai krauttilistalla Amon Düül kakkosta... no pitihän siellä: eli kun jotkut albumit katoa Spotifystä, katoaa myös kaikki sen kappaleet tehdyiltä soittolistoilta!
Vaivalla ku nuita väsää, ni jäis nyt ees näkyviin sinne harmaalla vaikkei niitä kuunnella voiskaan. Paskaa
Last edited by kumpiseta (16.03.2012 18:16)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Otis Redding -fragmentille :itku:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Bootsylle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.