You are not logged in.
Kuin sattumalta kuuntelin just sitä livelevyy eilen. Mitähän settejä nää nykyään vetää...
Älä päästä painiks sitä
Ei saatana, pakko varmaan mennä.
Ei saatana, pakko varmaan mennä.
paino sanalla varmaan
Kuin sattumalta kuuntelin just sitä livelevyy eilen. Mitähän settejä nää nykyään vetää...
Älä päästä painiks sitä
Ei saatana, pakko mennä.
korjasin
Terveisiä hra Yowlta (MySpacesta napattu):
"September 16 at Tavastia Klubi.
Pretty exciting for us. Aint never been to Helsinki.
xoxoxoxo,
Yow"
Liput myynnissä!!!
Tiketti
0600-1- 1616 (0,98/min+pvm)
www.tiketti.fi
Kiitos Artemi :peuk:
organizing the boy scouts for murder is wrong
:O oi kulli menny ihan ohi tää, oon siel. tai tuol. tai siis ihan missä tahansa nää on. nyt oon kyl tääl. mut tuolloin oon siel. siis siel missä noi on. ja mäkin on siis siel.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Sillon ku tää keikka julkistettiin, olin vielä aika innoissani, mutta nyt on melko yhdentekevät fiilikset. Lippukin on ostamatta, ja niin saattaa jäädäkin... Kova juttu tää olis ollu mulle 90-luvun alussa, mutta ei näköjään enää 2009.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
joo kyllähän toi liar potkii mukavasti, mutta finanssiteknisistä syistä jipun voi ostaa vasta 15. päivä. jos on tuolloin loppuunmyyty ni sit blood stereo -keikalle
Tänään meen tsekkaan onko lippuja vielä jöjellå, jääny taas aika myöhäiseen vaiheeseen tämäkin. Meneekö tavastia kinni arkena yheltä? silloin saattais vielä ehtiä jkl:n bussiin. hmm. vai onko rotseilla joo bileet XD tiedossa? mjötähän tässä nyt tekis?
joo vasta kolmatta kertaa tällä sivulla mainos että tällasta tänään
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo mut kuvat on joka kerta uusia
Älä päästä painiks sitä
hesarissa sanoivat että luvassa koko perheen show; vaatteet pysyvät päällä :peuk:
Lippu hallussa (*psykeee*). Millo funit alottaa? paljon o narikka, paljon o tuoppi, pajon o taksi töölöön?
Pitää varmaan vähän ennen ysiä mennä juomaan kallista kaljaa sit. Ketäs tonne nyt sitten on tulossa? mä en uskoakseni tunnista muita kuin ehkä hantan, jos se on edes tulossa.
Äxän tyyppi sanoi perjantaina, kun ostin jipun, et vähissä alkaa oleen noi.
[quote:3a58017a1f="Phlegm"]Pitää varmaan vähän ennen ysiä mennä juomaan kallista kaljaa sit. Ketäs tonne nyt sitten on tulossa? mä en uskoakseni tunnista muita kuin ehkä hantan, jos se on edes tulossa.
Äxän tyyppi sanoi perjantaina, kun ostin jipun, et vähissä alkaa oleen noi.[/quote:3a58017a1f]
Tulkaa vaan hyvissä ajoissa juomaan kallista kaljaa. Kompensoin parhaalla levymusiikilla!
Sent from my iPhone 16
Huomenna!!! Soittoajat Fun klo. 21.00 ja THE JESUS LIZARD klo. 22.00.
[/
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kuuntelen ekaa kertaa eläessäni scratch acidia. onpas hyvää rokkimusaa.
SPAM!
ostin jipun keikalle
kuuntelen ekaa kertaa eläessäni scratch acidia. onpas hyvää rokkimusaa.
Eipä!
organizing the boy scouts for murder is wrong
ostin jipun keikalle
Snadisti kuummottaa ajatus Jipusta ja Liskoista samalla keikalla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ostin jipun keikalle
Taidan tulla tökkäsemään pökkäsemään, jos huomaan tutun naaman.
Mihnä etkot? Ei liskoon voi selvin pöwisn mennä.
Älä päästä painiks sitä
[quote:cb419ec33f="ILR"]Mihnä etkot? Ei liskoon voi selvin pöwisn mennä.
joo ei[/quote:cb419ec33f]
smaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:8dd3bdb67a="shanks"][quote:8dd3bdb67a="ILR"]Mihnä etkot? Ei liskoon voi selvin pöwisn mennä.
joo ei[/quote:8dd3bdb67a]
smaa[/quote:8dd3bdb67a]
eri :itku: