You are not logged in.
Menjköön cupin asiat tämän alle... mites TPS tänään? Pistikö jatkoajalla läskiksi ja jos niin osasko tehdä edes taiten (tuloksesta päätellen ei)?
En ollut paikalla, mutta onhan se selvää, että jos Brown on pelikiellossa, Cleaver loukkaantunut ja Hämäläinenkään ei pysty koko peliä pelaamaan, niin nykyvireistä Honkaa vastaan käy huonosti.
Voi muuten olla, että Veikkausliigan päätöskierroksen TPS-Honka -pelissä on kohtalaisen suuret panokset.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Käytiin parin kaverin kera Äänekoskella tsiigaamassa Kolmosen pohjajoukkueiden kapina Huima-BET (1-1). Mukava tapahtuma nukkavieruissa puitteissa, nurmi toki melkoisen hyvä. Katsojiakin about saman verran mitä FCJ:n matseissa, joukossa sitkaat papat jotka ovat nähneet lukemattomia parempia Huiman joukkueita kuin nämä pojanklopit, se kai on sitä kulttuuria.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Sympaattiselle Kupsille toivois säilymistä sarjassa ja menestystä Cupissa. Homo-joukkueenkin tiputtivat. Jos Mypa upottaa JJK:n perjantaina, on Kups askeleen lähempänä säilymistä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
kupsin peli viimeksi täällä oli melkoisen kaukana sympaattisesta.
kupsin peli viimeksi täällä oli melkoisen kaukana sympaattisesta.
Mitäs joukkuetta kannatat?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:d100e45eaa="ydinaukio"]kupsin peli viimeksi täällä oli melkoisen kaukana sympaattisesta.
Mitäs joukkuetta kannatat? [/quote:d100e45eaa]
en ylipäätään tykkää sellaisesta futiksesta että tullaan kädet edellä joka tilanteeseen ja roikutaan paidassa aina kun tuomarin silmä välttää.
Raitala siirtyy sitten lopulta lainasopparilla Hoffenheimiin. Sopimus käsittää siis lainan huhtikuun loppuun asti ja osto-option. Saa nähä onko mitään tsäänssiä tunkeutua tuolla pelaavaan kokoonpanoon vai palaako maitojunalla takaisin ens kaudeks. Minkäslaista miestä siellä pitäs syrjäyttää?
Karlsruhesta hankittu Christian Eichner (on muuten Sinsheimin oma poika) ja Itävallan maajoukkuemies Andreas Ibertsberger taitaa vasemmalla pelata. Topparin koulutuksen saanut ja Saksan maajoukkueessakin debytoinut Marvin Compper on myös pelannut vasempana pakkina.En toki ole kertaakaan tällä kaudella vielä Hoppenheimiä nähnyt, mutta näin veikkaisin.
Aika vaikealta näyttää Raitalan mahdollisuudet säännölliseksi avauskokoonpanon pelaajaksi ilman loukkaantumisia. Klubilta vähän outo siirto antaa noinkin tärkeä mies lainalle.
Raitala siirtyy sitten lopulta lainasopparilla Hoffenheimiin. Sopimus käsittää siis lainan huhtikuun loppuun asti ja osto-option. Saa nähä onko mitään tsäänssiä tunkeutua tuolla pelaavaan kokoonpanoon vai palaako maitojunalla takaisin ens kaudeks. Minkäslaista miestä siellä pitäs syrjäyttää?
Eihän tuolla Hoffenheimissa mitään käsittämättömiä superosaajia ole vaan todella hyviä rotaatiopelaajia ja lupauksia enemmänkin. Kyllä Raitala varmaankin mahdollisuutensa saa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kyl toi mun mielestä on aika hyvä siirto. Vähän on enemmän tunkua tolle pelipaikalle mut loukkaantumisten myötähän utilitypelaaja Ibersberger näyttää pelaavan keskikentällä, mikä sit harventaa noiden laitapakkien rivejä. Näyttäis perus-bundesjyrä Eichner olevan se pääasiallinen ohitettava.
Pokal-matseissa syvään päähän uimaan ja loppu sit kullosenkin tilanteen mukaan.
Älä päästä painiks sitä
[quote:3b48adced2="lejoncio"]
Aika vaikealta näyttää Raitalan mahdollisuudet säännölliseksi avauskokoonpanon pelaajaksi ilman loukkaantumisia. Klubilta vähän outo siirto antaa noinkin tärkeä mies lainalle.[/quote:3b48adced2]
Sama molempiin virkkeisiin. Noh, toivottavasti Raitala saa peliaikaa. HJK:n heikentymiselle toki myös
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:277e097895="ginipoika"][quote:277e097895="lejoncio"]
Aika vaikealta näyttää Raitalan mahdollisuudet säännölliseksi avauskokoonpanon pelaajaksi ilman loukkaantumisia. Klubilta vähän outo siirto antaa noinkin tärkeä mies lainalle.[/quote:277e097895]
Sama molempiin virkkeisiin. Noh, toivottavasti Raitala saa peliaikaa. HJK:n heikentymiselle toki myös [/quote:277e097895]
Ottaen huomioon sen, että kyseessä on Klubi, niin must tossa ei olen mitään outoa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
TamUssa rahat ihan totally finito kun parhaita pelaajia päästävät pois. Kujala Töpseli-paitaan ja Lindström Mursun miehistöön.
Ja Rautiainen jatkaa Töpsin valmentajana ainakin ensi kauden.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
edellisiin.
"A repo man's always intense"
Onkohan olemassa ihan todellinen riski sille että TamUsta päästetään ilmat?
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Onkohan olemassa ihan todellinen riski sille että TamUsta päästetään ilmat?
Sen luokan puuhastelulta tuo vaikuttaa tällä hetkellä, että en yhtään ihmettelisi jos näin tapahtuisi.
TamUssa rahat ihan totally finito kun parhaita pelaajia päästävät pois. Kujala Töpseli-paitaan ja Lindström Mursun miehistöön.
Siis molemmat ykköstopparit?
[quote:c4cd07be75="shanks"]TamUssa rahat ihan totally finito kun parhaita pelaajia päästävät pois. Kujala Töpseli-paitaan ja Lindström Mursun miehistöön.
Siis molemmat ykköstopparit?[/quote:c4cd07be75]
No niin!
Kiitos muovi 99-09
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:e0fafe8410="Katkennut petsari"]Onkohan olemassa ihan todellinen riski sille että TamUsta päästetään ilmat?
Sen luokan puuhastelulta tuo vaikuttaa tällä hetkellä, että en yhtään ihmettelisi jos näin tapahtuisi.[/quote:e0fafe8410]
Joo noinhan siinä nyt vähän tuntuisi olevan. Eipä siinä, onnea TPS - saitte kunnon lisän puolustukseenne ja mopo voi keulia entistä paremmin. Lindström taas on kyllä ollut tällä kaudella niiin hasardia että toivottavasti otteet paranevat siirron myötä ja peliaikaa löytyy.
[quote:7824ff15d6="lejoncio"][quote:7824ff15d6="Katkennut petsari"]Onkohan olemassa ihan todellinen riski sille että TamUsta päästetään ilmat?
Sen luokan puuhastelulta tuo vaikuttaa tällä hetkellä, että en yhtään ihmettelisi jos näin tapahtuisi.[/quote:7824ff15d6]
Joo noinhan siinä nyt vähän tuntuisi olevan.[/quote:7824ff15d6]
Voi sitä onnen päivää!
Nyt interneteissä kiertävät huhut tietävät, että TamU olisi lähestynyt ihmisiä kirjeitse ja pyytänyt tukea seuran olemassaolon pelastamiseksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Miesten kolmosen lohkossa 1 on tiukka kamppailu ykköspaikasta:
Joukkue O V T H Te Pä P
EBK 16 11 2 3 46 23 35
Ponnistus 17 10 5 2 29 15 35
FC HIK 17 10 4 3 36 18 34
Nyt interneteissä kiertävät huhut tietävät, että TamU olisi lähestynyt ihmisiä kirjeitse ja pyytänyt tukea seuran olemassaolon pelastamiseksi.
No Ilveshän on tullut takas ja TPV:kin porskuttaa joten eiköhän nää muutamat tampufriikit itselleen uuden seuran löyä.
elämme jänniä aikoja
bzort glorf bööth
[quote:6d240a03d5="ginipoika"]Nyt interneteissä kiertävät huhut tietävät, että TamU olisi lähestynyt ihmisiä kirjeitse ja pyytänyt tukea seuran olemassaolon pelastamiseksi.
No Ilveshän on tullut takas ja TPV:kin porskuttaa joten eiköhän nää muutamat tampufriikit itselleen uuden seuran löyä.[/quote:6d240a03d5]
Ei mua vituta "muoviseurat" lainkaan, pikemmin nämä kuolleista nostetut nostalgiazombit kuten etunenässä Ilves. Lutuurilasset sitten tatti tanassa huutamassa kuinka on perinteitä. Olisivat edes kiivennet koko matkan seiskasta saakka ylös.
---
Joo, jos muovi hajoaa niin tpv on edelleen ja porskuttaa. Suomen Rosenborg hehe.
[quote:9396d3af4e="shanks"]http://futisforum2.org/index.php?topic=33469.0
Melkoinen ennustus kyllä tuo avausviesti [/quote:9396d3af4e]
Toki.
"Ei hemmetti mikä topicci. Ei Tamu nyt yhteen turskapeliin kaadu, vaikka jotkut sitä kiihkeimmissään päiväunissaan ehkä toivovat. Tamu on hyvin johdettu seura, joka osaa tehdä laskelmoituja riskejä, kuten seuran lyhyen historian uskomaton menestys kertoo. Tamukin tekee pitkäjänteistä työtä, se on vain niin paljon parempaa kuin joillakin muilla että sen hedelmiä näkyy jo nytten!"
"A repo man's always intense"
http://futisforum2.org/index.php?topic=32987.0
Tästäkin tulee mieleen muinainen "Viekö Jokereiden ylivoima mielenkiinnon?"-topic...
---
Tuollainen turha ryvettäminen on turhaa. Muovi on muovia, tämä kaupunki on hyvin futis-vihamielinen ja tamun organisaatio todellista harrastelijoiden puuhastelua - eipä siinä ole muita vaihtoehtoja sitten. Sami Salonen jätti itsestään hyvän kuvan sellaisena "hands on" -miehenä ja silloin asiat näyttivät positiiviselta mutta kun organisaatio ja taustat eivät ole kunnossa niin näinhän tässä käy. Käsittämättömän huonosti hoidettu joukkue ja katsojia aliarvioiva ottelutapahtuma huonoine puitteineen (oheismyynti, stadion, katsomojärjestelyt, kuulutukset, jnejne) ei vaan voi olla pitkäkestoinen olomuoto.
Itse käyn peleissä edelleen jatkossakin ja repsään sinikaartille ja hjelmille ja kannustan muovi-tamua niin kauan kun on olemassa mutta kun joukkueen ongelma on perinteettömyys. Seuralla ei ole junnuorganisaatiota, ei perinteitä, ei legendoja eikä historiaa. Ei tuohon organisaatioon ole tullut todellista sidettä koskaan, toki oman kylän seura ja kannustus aina tamun puolella toista vastaan mutta ei tuolla tavalla saada sitä jatkuvuutta ja sidettä yhteisön ja joukkueen välille joka esim tässä tuppukylässä on hokihokin puolella olemassa.
Eipä muuta.