You are not logged in.
[quote:68e1878863="leposi"][quote:68e1878863="asleep"]Jaksaakohan sitä kolmisteen?
Pari kaljaa ja pökkiminen kyllä maistuis![/quote:68e1878863]
Kyl mää ainaski jaksan. Mitä mieltä Stratum on? Just pari kaljaa ja pök pök olis hyvää tälle päivälle, kun muuten ei tuu tehtyä yhtään mitteen. Ja ehkä se Mitten vielä vastaaki...[/quote:68e1878863]
No tuun kummiski kirjastolle viim. 18.00. Pist viestii, jos tulloo muutoksia!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Pelattiin tänään kaksi peliä, joissa molemmissa nähtiin täysin ylivoimainen voitto.
I-peli:
1. leposi
2. stratum (3 porttia maaliin viiden lyöntikierroksen jälkeen)
3. asleep (4 porttia)
II-peli:
1. leposi
2. stratum (4 porttia maaliin viiden lyöntikierroksen jälkeen)
3. asleep (5 porttia)
Miten olis seuraavan kerran ensi tiistaina, esim. klo 17 tai 17.30?
Vittu, kun olen missannut tämän kaiken kosken lue sporttilaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Miten olis seuraavan kerran ensi tiistaina, esim. klo 17 tai 17.30?
Luulen että Bedde ehtii vasta kuudeksi, onnistuisko? Muuten varmaan me oltais taas mukana.
[quote:c4d85fbfcc="leposi"]Miten olis seuraavan kerran ensi tiistaina, esim. klo 17 tai 17.30?
Luulen että Bedde ehtii vasta kuudeksi, onnistuisko? Muuten varmaan me oltais taas mukana.[/quote:c4d85fbfcc]
Kai se kuudeltakin onnistuu, mutta sitten pitää oikeesti saada peli purkkiin parissa tunnissa, koska pimeys ja kylmyys on julmaa tähän aikaan vuodesta. Ja määhän voin mennä kyhäämään jonku kaa rataa jo varttia vaille tms, että päästään sitten heti kuudelta alottamaan, koska muuten jos menee se 20 min siihen radan tekoon, niin saattaa oikeesti pimeys hyvinkin yllättää.
[quote:fa92590aeb="anzut"][quote:fa92590aeb="leposi"]Miten olis seuraavan kerran ensi tiistaina, esim. klo 17 tai 17.30?
Luulen että Bedde ehtii vasta kuudeksi, onnistuisko? Muuten varmaan me oltais taas mukana.[/quote:fa92590aeb]
Kai se kuudeltakin onnistuu, mutta sitten pitää oikeesti saada peli purkkiin parissa tunnissa, koska pimeys ja kylmyys on julmaa tähän aikaan vuodesta. Ja määhän voin mennä kyhäämään jonku kaa rataa jo varttia vaille tms, että päästään sitten heti kuudelta alottamaan, koska muuten jos menee se 20 min siihen radan tekoon, niin saattaa oikeesti pimeys hyvinkin yllättää. [/quote:fa92590aeb]
Joo kyl mä veikkaan et tiistaina kerkeen.
Älä päästä painiks sitä
Voi olla että kerkeän.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No, monelta nyt pannaan toi huominen? Mä heittäisin edelleen sen puoli kuuden. Ja sitten Bedderi tulis just sopivasti paikalla kun rata on rakennettu.
Puol kuus on jees.
Alkaa kaheksan aikaan olemaan jo melekosen hämärää.
jpp!
Älä päästä painiks sitä
Puoli kuudeksi tuskin mitenkään pääsen, mutta jos kasaatte radan, niin yritän tulla ennen kuutta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Puoli kuudeksi tuskin mitenkään pääsen, mutta jos kasaatte radan, niin yritän tulla ennen kuutta.
Kuulostaa hyvältä!
yritän päästä kans paikalle, huomisen työkuviot on vielä vähän auki ni riippuu niistä.
Sadetta vähän lupailtu, pitänee tutkailla miltä näyttää tossa viiden aikaan.
Hyvältä näyttää. Jos jotain ropisee se on vaan pientä tihkua. PÖK PÖK GO GO
En tiiä monta on tulossa enkä jaksa laskea, mutta otathan Shanks silti varapalloja?
Vittu mitä paskaa
ILR witter
tupi 1 lyönti jöjesssö
Bedde 3 lyöntiä
leposi 4 lyöntiä
shanks 3 porttia jöjesssö
tolppamestari-asleep 4 porttia
börtsy 7 porttia
grasskirt DNF
Älä päästä painiks sitä
Miten olisi seuraava peli ens lauantaina? Mä oon vapaa neljästä eteenpäin... Mulle se taitaa olla vuoden viimeinen peli, ellei sitten vielä sitä seuraavana lauantaina pelaile. Sit saa kyllä riittää.
Olipa kiimainen peli, jännitys säilyi lopputolpalle asti. Voitto oli täysin omissa käsissä mutta ilmeisesti paineet kävivät liian koviksi ja ILR nousi liiankin tutusti voittoon.
Ihan hyvä peli tuo edellinen. Lyöntipeli oli ihan kohtuullisessa kunnossa, eikä suurta romahtamista tapahtunut missään vaiheessa. Kolmannella sijalla olin varmaan yli puolet peliajasta, joten kai se lopulta meni ihan oikein.
Lauantaina voisi pelata kyllä.
turston wrote:
Huomenna sitten neljältä, pl? En varmaan lue tätä foorumia ennen sitä, joten nähdään siellä sit. Vähän on epävakaista säätä luvattu...
pl
turston wrote:
tuun kans!
mää skippaan tän