You are not logged in.
mitäs tommoset seiska-laatikot kustantaa?
mitäs tommoset seiska-laatikot kustantaa?
8 euroa
tuotekuvauksen mukaan mahtuis 150 seiskaa.
lidlistä ostin tommottia muovibokseja jotka kasautuu levyks ja mitä voi pinota. just sopivia seiskoille ja on vielä kahvatki! 2,99 skipale. tarttis lisää noita itteasiassa mutta saa sit odottaa seuraavaa kertaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Noi muoviboxit on toki käteviä ja kestäviä, mutta pahvilaatikoiden etu on se että jos niitä pitää ns. esillä niin [perseily]ne sopivat meidän olkkarin sisustukseen paljon paremmin kuin Ikean muovilootat[/perseily]. Ja ainakin ne muoviset mitä itse joskus katselin olivat hiukan pieniä, siis verrattuna tuohon että yks pahvinen vetää 150 sinkkua.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Aika älyttömäks on kyllä käyny rajatuilla vinyylispessueditioneilla rahastaminen (AC:n Crackbox, Pixiesin Minotaur jne.) viime aikoina.. Mm. Täällä hyvää pohdintaa tästä. Toi Southern Lord on kyllä mainio esimerkki väreillä läträämisestä ja lisäpainosten ottamisesta; toisaalta mikäs siinä jos kauppa käy..
Missä kulkee rotsien raja vai kulkeeko raja missään? Itse olen ollu submit-painallusta vaille tilaamassa Eluviumin "Life Through Bombardment"-boxia ($100 + pk:t) mutta syyllisyys tuli väliin, onneksi.
Henk koht vieroksun kalliita spessupaketointeja ja tota southern lord tyylistä limited edition meininkiä, jolla tehdään levystä harvinaisuus kaksi tuntia julkaisun jälkeen. Toki Southernin puolustukseksi pitää sanoa, että he pitävät cd-julkaisut hyvin saatavilla, eli jos se itse musa kiinnostaa niin ei tartte maksaa ihan järjettömyyksiä.
Henk koht vieroksun kalliita spessupaketointeja ja tota southern lord tyylistä limited edition meininkiä, jolla tehdään levystä harvinaisuus kaksi tuntia julkaisun jälkeen. Toki Southernin puolustukseksi pitää sanoa, että he pitävät cd-julkaisut hyvin saatavilla, eli jos se itse musa kiinnostaa niin ei tartte maksaa ihan järjettömyyksiä.
Mutta ne Southern Lordin överipakkaukset on vaan niin SIISTEJÄ, ja samoin se kuinka ne itse mehuttavat niitä julkaisujaan; on stydit vinyylit ja gatefoldit, on spottilakkaukset ym. Kyl tossa on kyse ihan vinyylifetisismistä. Ostin sen 3LP:n sunn0)))/boris -levyn taannoin kännissä yhdeltä keikalta suht kohtuuhintaan ja onhan se nyt ihan alytön... ja olisinkohan kaksi kertaa sen kuunnellu.
Äxässä oon hypistelly tota uusimman sunn0))):n cd -julkasua, mutta jotenkin tuntuu siltä, että siitäkin varmaan tulee joku ihan hillitön vinyylipaketti joskus.
Levysoitin ei enää käynnistynyt
RIP 1973(?)2009
This must be what jail / I will scratch
Hattuu päästä ja rip
Hiljaiseksi vetää. Jaksamisia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Älä vaan heitä sillalta alas, haluun räpeltää "sitä".
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Uus soitin MENI JO tilaukseen.
Oliko tää se missä sai valittaa soitinongelmiaan? Tahtoisin ensinnäkin tietää, kuka mun teknaria on väännellyt ja rikkonut. Neula yhtäkkiä pomppii ja jyrisee niin, ettei mitään voi kuunnella. Kaikki ruuvit ja neulanpaineet ja mitä noi nyt on, oon väännellyt eikä mikään auta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
"Se" on nyt toiminnassa
bzort glorf bööth
Oliko tää se missä sai valittaa soitinongelmiaan? Tahtoisin ensinnäkin tietää, kuka mun teknaria on väännellyt ja rikkonut. Neula yhtäkkiä pomppii ja jyrisee niin, ettei mitään voi kuunnella. Kaikki ruuvit ja neulanpaineet ja mitä noi nyt on, oon väännellyt eikä mikään auta.
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
ostin divarista läjän vinyyliä, ja tähän mennessä yksikään ei ole soinut moitteetta. pari on jökkinyt aika pahastikin. pystyykö tuohon vaikuttamaan esim neulapainoa säätelemällä kuinka paljon? tai voisko noita jopa hioa jossain. vituttaa, vaikka odotettavissahan tuo on monesti noiden parin euron käyttiksien kanssa
ostin divarista läjän vinyyliä, ja tähän mennessä yksikään ei ole soinut moitteetta. pari on jökkinyt aika pahastikin. pystyykö tuohon vaikuttamaan esim neulapainoa säätelemällä kuinka paljon? tai voisko noita jopa hioa jossain. vituttaa, vaikka odotettavissahan tuo on monesti noiden parin euron käyttiksien kanssa
Kyllähän neulapaino jonkin verran vaikuttaa siihen, eiku kokeilemaan. Toki sit jos levyssä on ihan kunnon skraiduja niin ku neula on kevyempi, se myös pomppii helpommin.. Aika monesti noihin kirpparilevyihin auttaa ihan pesukin - jos siis on sellasta yleistöhnää siinä pinnassa. Urat saattaa olla täynnä paskaa vaikka sitä ei ihan selkeesti huomaiskaan. PIF:llä oli jossain paljon asiakirjottelua diy-pesuvinkkien tiimoilta, J-B tai Rukoile Kuolemaa tai joku joka muistaa voinee linkittää. Hiomaan en lähtis, sehä o sama ku kaivertais levyä uudelleen
siis ihan tiskirätillä vaan pesen vai?
näyttäis noissa kyllä aika pahoja naarmujakin olevan, joutuu varmaan viemään jotain takas kauppaan jos vielä huolii
[quote:a72a506036="ydinaukio"]siis ihan tiskirätillä vaan pesen vai?
näyttäis noissa kyllä aika pahoja naarmujakin olevan, joutuu varmaan viemään jotain takas kauppaan jos vielä huolii [/quote:a72a506036]
Eiku pitää käyttää tislattua vettä ja jotain muuta siihen sekotettuna, muuten jää kalkkia uriin. Tota saanee apteekeistakin. Siellä pifillä tuli ihan hyviä vinkkejä tohon, ei kande lähtee millään fairilla vetelemään ihan tän mun neuvon perusteella.. Itellä on joku parikymmentä levyä, jotka tekis mieli pestä.
Täällä tää PIFin topikki. Ei siinä ny ollukaan niin paljoa tekstiä ku muistin, oliskohan aiheesta ollu sit pidemmin imperiumilla tai jossain.
Mutta pari hyvää vinkkiä tuollakin, just toi tislattu vesi. Melkein ite suosisin ennemmin tommosta ku maksasin ylihintaa sellasesta muovisesta pesulaitteesta..
Käytin aiemmin semmosta fifti-fifti yhdistettä tislatusta vedestä ja isopropanolista (alkoholi, saa apteekista) mut nykysellään oon kyllästyny tohon nysväämiseen ja käyttäny vuoden ajan läppärin ruutuun tarkotettavaa puhdistussuihketta. En oo huomannu juuri mitään eroa. Vähän nopeemmin tää kyl haihtuu.
Älä päästä painiks sitä
kiitti vinkeistä, täytyy kokeilla
Pitäiskin tosiaan puhdistella noita vinyylejä.Hyviä vinkkejä kyl!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
käyttäny vuoden ajan läppärin ruutuun tarkotettavaa puhdistussuihketta. En oo huomannu juuri mitään eroa. Vähän nopeemmin tää kyl haihtuu.
Mulla taitaa olla työpaikalla tätä jongin verran jemmassa, pitää testaa
Ja siis tarkennuksena vielä että suihkutan sitä näyttösumutetta tohon rätille pari suihkaisua ja pyyhin sillä rätillä sitten lautasella pyörivän levyn. En oo koskaan suihkinu suoraan levylle mut jos se oikein törkyseen kuntoon on päässy niin sit ei varmaan vaihtoehtojakaan hirveesti oo.
Älä päästä painiks sitä
[quote:bfcabf154f="janne m."]Täällä tää PIFin topikki. Ei siinä ny ollukaan niin paljoa tekstiä ku muistin, oliskohan aiheesta ollu sit pidemmin imperiumilla tai jossain.
Mutta pari hyvää vinkkiä tuollakin, just toi tislattu vesi. Melkein ite suosisin ennemmin tommosta ku maksasin ylihintaa sellasesta muovisesta pesulaitteesta..[/quote:bfcabf154f]
Eiku Lifesaverin foorumilla joku sekoboltsi (varmaan kirjoittaa tällekin foorumille) kirjoitti todella erikoisen jutun aiheesta, plus pisti linkit kehiin. En nyt jaksa etsiä sitä juttua, etsikää itse.
Muuten, niin uskomattomalta kuin se tuntuu, niin lautasen sähköistyminen voi auheittaa pomppimiselta vaikuttavaa ilmiötä. Kannattaa vaihtaa levymatto, niin huolet häipyvät.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Jos vahvistin on ihan vanha paska eikä ole mikään tajuton hifisti, niin paljon levysoittimesta kannattaa maksaa? Mistä niitä ylipäätään sais suht halvalla? Toi nykynen ei ihan palvele tarkoitusta (nopeuden vaihto rikki ja muutenkin paska).
en ole kolmekybänen emoboy
Jos vahvistin on ihan vanha paska eikä ole mikään tajuton hifisti, niin paljon levysoittimesta kannattaa maksaa? Mistä niitä ylipäätään sais suht halvalla? Toi nykynen ei ihan palvele tarkoitusta (nopeuden vaihto rikki ja muutenkin paska).
Jos ei oo hifistelyn ohella myöskään ulkonäkövaatimuksia, niin kyllä maar ihan parillakympillä (halvemmallakin) saa jonkun kelvollisen pyörittimen. Lisää toki hintaa, jos tarvii heti uuden neulan/hihnan.
Kirppareilta (voi kyl joutua ettimään turhan kauan), osto- ja myyntiliikkeistä, huuto.netistä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni