You are not logged in.
Ride sitten vaan Tavastialle
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:168b609805="Bedderi"]Ride sitten vaan Tavastialle
[/quote:168b609805]
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
>:{/
[quote:d6168855de="stratum"][quote:d6168855de="Bedderi"]Ride sitten vaan Tavastialle
[/quote:d6168855de]
[/quote:d6168855de]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hyvä homma, pelkäänpä vaan ettei se tälläkään kertaa ole lopullista. Mitä veikkaatte paluukiertueen ajankohdaksi? Kevät 2012? Syksy 2011? Vaiko jo aikaisemmin?
Sent from my iPhone 16
Turkulainen SSJR-janari arpomassa levykaupassa: Ostasisisinks ton uuden Oasisisin?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Lädit voi immee röhmyä.
Rock n Roll Star. Käsi sydämelle, kuinka moni artisti voi ilman ironian häivääkään laulaa ensimmäisen albuminsa ensimmäisellä kappaleella rokkitähteydestä? Vastaamalla kysymykseen rehellisesti pääsee lähelle sitä, miksi Oasis on ainutlaatuinen. Noel totesi joskus, että Oasis on kuin uskonto; siihen voi vain joko uskoa tai olla uskomatta. Omaa uskoani on koeteltu, mutta lopulta se on vain vahvistunut. Saa nyt sitten nähdä, miten on Noelin itsensä laita tällä kertaa. Oasis-faneus on eräällä tavalla etuoikeus. Nimittäin tajuamalla Oasiksen pääsee samalla osalliseksi siitä tavasta katsoa koko elämää ja maailmaa, mikä tiivistyy mielestäni oivallisesti yllä olevassa haastattelupätkässä. Oasis elää ikuisesti meistä onnekkaimpien sydämissä.
Olisin ihan mielelläni nähnyt vielä yhtyeen livenä, mutta eiköhän siihen tosiaan tule mahdollisuus joskus.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Olisin ihan mielelläni nähnyt vielä yhtyeen livenä, mutta eiköhän siihen tosiaan tule mahdollisuus joskus.
Primavera 2012.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/ … her-quotes
"On fatherhood
I don't know if I'm a dad. We had sex and a child was born. Does that make me a dad? Anyone who thinks they're a dad is a fooking knob (2005)"
Laimentamatonta matskua.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Whatever vaan sinkkuna. Kovin temppu ikinä.
Pakkohan se on luukuttaa Panasonicia.
Sama.
Sent from my iPhone 16
Whatever vaan sinkkuna. Kovin temppu ikinä.
Kyseisen tempun takia Oasis on vaan vitun kova. Nyt, aina ja ikuisesti.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
She's Electric
Kahden ekan levyn lähes mikä tahansa biisi
Hehheh...have you tried Kasabian?
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Tuo video on kyllä hirmu hauska.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Nostetaanpa tää ylös ihan vaan vittuillakseen. Tai no siis vissiin Noeli alkaa sooloilemaan ja Liam kokoaa jonkun bändin ja tiiä mitä siit sit tulee. Noelin soololle on ihan kovat odotukset ja liamin projektille ei niinkään. mut saas nähdä.
Mut hei silti OASIS with it hei
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
toivo elää siitä, että liam ostaa kirpparilta vanhan neliraiturin ja vuokraa kartanon merenrannalta
lienee syytä kopsata tänne:
[quote:1be46415c4="Pope "](What's the Story) Morning Glory. Nuåruusvuåsien ykköskrapulalevy korjaa yhä.
:peuk:
Miten on mahdollista ettei tolla ole yhtään täytepiisiä? No OK, ne lyhyet hassuttelut, mutta niitä lukuun ottamatta? Tää on Mansesterin älykääpiömulkuilta sellainen suoritus joka vastaa melkolailla "apinalauma naputtaa koneella vahingossa Shakespearen kootut" -skenaariota.
Hienoa myös, että sama levy sekä aiheuttaa kaljanjuontia että parantaa sen aiheuttamia vaurioita :peuk::!:[/quote:1be46415c4]
YLÖS.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
ROCKIN CHAIR
Hivenen polttelis perustaa sellanen hoosee-tason lädi-tsävi-bägi-modi-spämmiketju, johon ei olis saatana mitään asiaa, jos ei löydy aitoo kalanpyrstöparkaa räkistä, Tailgunnerin kiakkoo hyllystä ja tiätty Wellerin nimmarii kehystettynä seinältä