You are not logged in.
No niin no niin. Taas se sitten menoa! Vuosittainen urheilusyksyn päätapahtuma eli Tampereen NHL95 -mestaruusturnaus! Jo kolmatta kertaa järjestettävä turnaus kokoaa jälleen yhteen tuon klassisen ja legendaarisen urheilupelin parhaat taitajat ratkomaan yhden illan aikana keskinäisen parhautensa tässä klassikkopelissä.
Heruttelutopikki avataan tällä kertaa hyvissä ajoin eli kaksi kuukautta ennen turnauksen ajankohtaa joka on lauantaina 24.10. Turnauksen paikka tulee jälleen muuttumaan viime kaudesta, ja niinpä on tarkoitus uuteen hallikompleksiin upottaa kolme areenaa. Tämä tarkoittaa joukkuemäärän tarvittavaa kasvattamista aina 24 joukkueeseen asti.
Lähtökohtaisesti nyt lähdetään kuitenkin 16:sta joukkueen turnauksesta ja siten, että viime vuoden turnauksessa olleet pelaajat ovat etuoikeutettuja varaamaan paikkansa myös tämän kauden tapahtumaan samalla joukkueella. Näiden viime vuonna mukana olleiden pelaajien tulee varmistaa viimeistään syyskuun loppuun mennessä tulemisensa ja joukkueensa, tämän jälkeen vapaat joukkueet ovat vapaata riistaa kaikille.
Viime vuoden joukkueet (paksunnetulla ne jotka ovat varmistaneet tulonsa ja kenollaan ne jotka ovat varmistaneet etteivät pääse):
hooky - calgary
eppu - pittsburgh
kikipaupauKenkäkai - dallas
Laatu - ny rangers
Ulvis - montreal
Prakk - vancouver
stratum - la kings
fieldi - buffalo
hrmis - winnipeg
tapna - tampa bay
ILR - hartford
jarmo - boston
aqzu - new jersey
bedderi - toronto
jussi - detroit
Viime vuoden pelaajistosta tiedetään varmuudella että Laatu ja eppu eivät pääse mukaan tänä vuonna, toisaalta taas vuonna 2007 mainetta niittänyt juho on jälleen kuvioissa. Chicago on kiellettyjen listalla (ylivoimainen joukkue) mutta muuten kaikki on avoinna ja tarjolla. Täältä lisätietoja joukkueista:
http://www.segathon.com/NHL95_teams.html
Villeillä korteilla jo mukaan otettuja:
kikke - st. blues
juho - ny rangers
visa - anaheim
lassi - capitals
matti - ny islanders
niilo - pittsburgh
obi-wan - flyers
kraakku - oilers
alxity - sharks
pekka - quebec
ville - florida
risto - ottawa
aleksi - dallas
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tosiaan, nyt on vähän suunnitteilla että saataisiin kolme "areenaa" käyttöön kun kämppä on isompi eli siinä mielessä voitaisiin nostaa joukkuemäärä jopa 24:ään mikäli kiinnostuneita löytyy. Pokaalit tulee toki taas kolmelle parhaalle. *menee kiillottamaan takanreunalla olevaa viime vuoden voittopokaalia*
Tassahan alkaa olla jo varsin mittava KIIMA! Eteenpainmenoa tuskin tapahtuu ainakaan omalla kohdalla, mutta jos vaikka tana vuonna paasisi raiskaamaan fieldin sen omilla sapeleilla ja miksei vahan Ulvistakin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voin taas kerran toimia kirjurina vähän alusta ja sen jälkeen keskittyä kaljoitteluun
This must be what jail / I will scratch
Eteenpäin on mentävä.
Tapsan pelikirjaa opiskeltu videolta monta kuukautta, tällä kertaa voitto on varma.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tapnan pelikirjaa opiskeltu videolta monta kuukautta, tällä kertaa voitto on varma.
No nyt kyllä
Mukana toki
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Viimne vuodesta muistan että puolustuksen kautta se menestys tuli, meidän loistava alkulohkomme antoi siihen täydellisen pohjan kyllä. Puolustusta ja ns. "total hockeyta" lähetään luomaan ja rakentamaan vallitsevaksi ja voittavaksi trendiksi tänäkin vuonna.
Jännä kyllä nähdä millä mennään menestykseen kun '07 oli hyvin hurlumheita kun taas viime vuonna kurinalaisuus ja puolustaminen olivat niitä päivän sanoja.
Jos sitä lähtis taas Mighty Ducks -leffoista opitulla taktiikalla tänäkin vuonna eli yritän tehdä enemmän maaleja kuin vastustaja.
Bröm brön
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No ei tää ny valitettavasti vaan onnaa Whalers siis vapaata riistaa
Älä päästä painiks sitä
Kyllähän tänne vois tällä kertaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kyllähän tänne vois tällä kertaa
Tulossa jälleen!
KIIMAA!
Ja tänä vuonna ois tarkotus voittaa muutakin kuin lohko.
Sapelit ja sarvet on teroitettuna
http://www.youtube.com/watch?v=yLUwsd4rd98
:twisted:
No ei tää ny valitettavasti vaan onnaa
Whalers siis vapaata riistaa
Tää on kyllä harmillista. Vaikeeta kuvitella turnausta ilman Whalers-paitaa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:fe62d9f694="ILR"]No ei tää ny valitettavasti vaan onnaa
Whalers siis vapaata riistaa
Tää on kyllä harmillista. Vaikeeta kuvitella turnausta ilman Whalers-paitaa.[/quote:fe62d9f694]
joo niin on. on taas vaan sellainen tilanne ettei oikein muita viikonloppuja tuossa lähellä ole jotka itselle varmasti sopisivat... :/
Voin tietty ottaa ILR:n Whalers-paidan mukaan ja sit laitetaan se seinälle roikkumaan vaix.
Tää on ihan surrealistista kyl. Kolme areenaa Megadriveja ja jotain änäri-ysivitosta Hirvee kiima ois päällä mut nyt kävi näin.
Voimmä ton paidan lykätä mukaan, saatte vaikka pukea turnauksen alisuorittajan siihen sitten palkintojenjaon jälkeen.
Älä päästä painiks sitä
Juho kuittasi toisena isäntänä saapumisensa turnaukseen vuoden tauon jälkeen ja otti itselleen Laatulta vapautuvan NY Rangersin.
BERSERKRAISKAUS!
SAMA!
Älä päästä painiks sitä