You are not logged in.
Arthur Doylen Alabama Feeling. Huikeen monipuolinen free jazz levy, tulista ja räjähtelevää fonin soittoa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
BITCH MAGNET
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Eero Aven - Mandoliinikrapula
Irtoaisko ämpäriä jakoon tästä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:764411de28="Neuvostoliitto"]Eero Aven - Mandoliinikrapula
Irtoaisko ämpäriä jakoon tästä [/quote:764411de28]
http://rapidshare.com/files/271262146/M … n.mp3.html
Otapa siitä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Järjetön määrä keikkoja: http://concerts.wolfgangsvault.com/al/p … s/all.html
Brian Jonestown Massacren ohella parast just ny on tietty ILLOGIC! Varsinkin meikan suosikkilevy talta eli Unforeseen Shadows!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The KLF
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Paanpa nyt kun Desibelikin tykkää.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Tom Waits ei koskaan ole suuremmin iskenyt, mutta Marthalle nytkyllä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
xx (^) on kyllä yllättävänkin hyvä. Stupidon uutiskirjeissähän tuota kehutaan, periaatteessa oli siis syytä suhtautua skeptisesti, mutta tykkäsin kun kuuntelin.
Mutta vittu tuon(kin) bändin nimeä!
kaikki omat uudet äänitykset. kohta ei tarvi muiden levyjä ostaa ollenkaan.
xx (^) on kyllä yllättävänkin hyvä. Stupidon uutiskirjeissähän tuota kehutaan, periaatteessa oli siis syytä suhtautua skeptisesti, mutta tykkäsin kun kuuntelin.
Näkyy nousseen albumilistallekin eli kuulematta paxxaa
This must be what jail / I will scratch
Tom Waits ei koskaan ole suuremmin iskenyt, mutta Marthalle nytkyllä
:peuk:
Eräänä ensimmäisistä hauraan kohmeloisista aamuista lasteni isän kanssa hän lauloi tämän kappaleen minulle säestäen itseään kommuunin epävireisellä pianolla :itku::itku:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:55f94866b6="ginipoika"]Tom Waits ei koskaan ole suuremmin iskenyt, mutta Marthalle nytkyllä
:peuk:
Eräänä ensimmäisistä hauraan kohmeloisista aamuista lasteni isän kanssa hän lauloi tämän kappaleen minulle säestäen itseään kommuunin epävireisellä pianolla :itku::itku:[/quote:55f94866b6]
:itku::itku::itku:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
The Shirelles
Adam & the Ants - Stand and Deliver. Tsiisus mitä tykitystä, en mee nukkuu vaan soitan tätä vielä repeatilla Se rumpuhyökkäys ja lakoninen "ha!" - neroutta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Adam & the Ants - Stand and Deliver. Tsiisus mitä tykitystä, en mee nukkuu vaan soitan tätä vielä repeatilla Se rumpuhyökkäys ja lakoninen "ha!" - neroutta.
Bändin paras biisi. Riemuntunnetta aiheuttaa myös se, että se nerokas kitarakuvio, joka ottaa keulapaikan n. 1:20-1:40, on sellaisenaan pöllitty siihen Aknestikin "suomirokkia pihtiputaalla, suomirokkia aamukusella" -renkutukseen (ton biisin sanoissa kyllä tehtiin kunniaa monelle huippuartistille).
Itselle ei oikein ole maistunut mikään musiikki vähään aikaan. Saapuvan syksyn ambienssia tullut enemmän fiilisteltyä. Lou Reedin "Berlin" on kai ainoa levy jota olen ajatuksella jaksanut kuunnella albumimitassa. Päässäni osaan ne megalomaaniset basso- ja rumpuraidatkin ulkoa. Niitä levyjä joihin ei osaa kyllästyä.
Satunnaisista biiseistä on eniten iskenyt Antony & The Johnsonsin "Aeon", en jotenkin Crying Lightin ilmestyessä jaksanut ollenkaan ja niinpä huomasin vasta nyt että tuohan on mahtava kappale.
Synkkyyden lieventämiseksi olen kuunnellut Beach Boysien "Heroes & Villains" -biisistä sitä kohtaa, jossa musiikki lakkaa ja laulustemmat pääsee valloilleen, ja sitten rauhoitetaan tilannetta entisestään ja Brian Wilson aloittaa että Ive been in this town so long jne. Siinä on kuultavissa vanhenemisen ja aloilleenasettumisen ääni. Oikeastaan on hieman turhaa, että siitä enää mihinkään kertosäkeeseen palataan. Olisivat vaan antaneet laulun päättyä arvokkaaseen ja maailmaanähneeseen tunnelmaan.
Lambchop - Theöne
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
this heat
liquid liquid
23 skidoo
swell maps
suositelkaa jotain samanlaista.
[quote:745da573e6="ydinaukio"]this heat
liquid liquid
23 skidoo
swell maps
suositelkaa jotain samanlaista.[/quote:745da573e6]
Tsekkaappa vaikkapa tää kokkari: http://rateyourmusic.com/release/comp/v … 1978_1982/
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e8ddc1a0d8="ydinaukio"]this heat
liquid liquid
23 skidoo
swell maps
suositelkaa jotain samanlaista.[/quote:e8ddc1a0d8]
Art Bears vois toimia aika hyvin.
[quote:8184f75f95="hrmunoita"][quote:8184f75f95="ydinaukio"]this heat
liquid liquid
23 skidoo
swell maps
suositelkaa jotain samanlaista.[/quote:8184f75f95]
Tsekkaappa vaikkapa tää kokkari: http://rateyourmusic.com/release/comp/v … 1978_1982/[/quote:8184f75f95]
oon tuota joskus levykaupassa hypistellytkin, tsekataas. toi art bears myös
Itellä: Tumppi Varonen & Problems, Perulainen 60-luvun surffi/garagemeisninki ja käännösbiisit.
Future Bible Heroes
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mack Vickery: Live at the Alabama Women's Prison
circle: jäljet
17 minuuttia täydellistä ääntä cd:llä. miten tätä voi tämän paremmin tehdä, enpä kuule tiijä.
Carpenters - Superstar
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
:dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep::dubstep:
Pellolla on soinut merkittävästi Trio Erectuksen Kultalevy 1 ja Mikko Alatalon Herraksi synnytään.