You are not logged in.
Laitoin änäriturnauksen kuvat webbiin. Parasta antia ehkä noin puolivälissä oleva sarja fieldin ja Laatun kohtaamisesta. fieldi häviää ja suuttuu, Ulvis fiilistelee taustalla.
kuvat voi katsoa tästä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
nikit tiskiin
bzort glorf bööth
Hyviä kuvia.. Erityisesti pidän noista finaalin kuvista joissa nousen 1-4 tappiolta 5-4 voittoon hrmista vastaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Jos tätä ollaan taas järkkäämässä, oma preferenssi menee tasolle 'mikä tahansa viikonloppu paitsi 23.-25. lokakuuta'. Tosin paikallepääsy ei oo ihan kirkossa kuulutettua muutenkaan, tos on yks toinen Tampereen keikka perinteisen järkkäysajankohdan lähimaastossa ja kahteen peräkkäiseen viikonloppuun ei lompakko enää nykysillä VR-hinnoilla ihan heittämällä taivu.
Älä päästä painiks sitä
Voee. Järjestelykomitea on järkkäämässä tätä juuri tuohon perinteiseen 24.10. ajankohtaan. Noh, täytyy nyt katsoa, täälläkin on juuri monena muuna viikonloppuna tekemistä. Onhan tässä aikaa.
Omaa elämääni olen suunnitellut tuon päivän mukaan, mutta kunhan ajoissa sovitaan.
KIIMAA!!
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Fieldi sut perseraiskataan taas.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo kyllä se tuo kyseinen päivä tulee hyvin todennäköisesti olemaan, tuon olen jo kansainväliselle lehdistöllekin ilmoittanut...