You are not logged in.
Pöh, ei kysynyt mitään käsittämättömän tyhmää, vaan Nikin asteikolla ihan asiallisia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Nikin asteikolla tyhmä olisi kysyä mustalta saksalaiselta "what do you think about the nazis" tjsp jos kerran nykyiset aivopierut ovat asiallisia.
Mutku tunteella eletään ja ollaan impulsiivisia ja niin ikkää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tässä tuo kuuluisa haastattelu. Evilälle kolme leijonaa ja suomalaiselle hyssynhyssyn-kieritääntässämeidänhuonoudessa -urheilutoimittamiselle
http://www.yle.fi/media/asxgene.php?fil … attelu.wmv
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Naurettavaa pullistelua Evilältä nuo jälkikommentit. Toki äijä. Kynttilä perseeseen ja Kotiteollisuus soimaan.
"KAUDEN KOLMANNEKSI PARAS"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Itsekin ihmettelin Evilän hiiltumistä, sillä kysymykset eivät olleet mitenkään erityisen tyhmiä. Tuntui, että mies ei oikein ymmärtänyt kysymyksiä.
Toki tuossa tilanteessa jokainen haastattelu varmasti vituttaa, mutta eipä tuossa toimittajassa (tällä kertaa) vikaa ollut.
"A repo man's always intense"
Evilän puheista sai sellaisen kuvan, että tokalla hypyllä teki ns. varman tuloksen. Aika typerää mieheltä, jonka perustaso on jossain kahdeksan metrin kieppeillä. Varmistelemalla lähtee tosta tasosta vähintään se kymppi pois ja tiesi varmasti tuossa vaiheessa, että sillä ei mennä finaaliin. Muutenkin aika pusia toimintaa mieheltä, jolla on isot puheet.
Tuntu että oli jo haastatteluun tultaessa päättänyt, että aikoo vähän haukkua toimittajaa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:7b5fa9f6af="turston"]Evilän puheista sai sellaisen kuvan, että tokalla hypyllä teki ns. varman tuloksen. Aika typerää mieheltä, jonka perustaso on jossain kahdeksan metrin kieppeillä. Varmistelemalla lähtee tosta tasosta vähintään se kymppi pois ja tiesi varmasti tuossa vaiheessa, että sillä ei mennä finaaliin. Muutenkin aika pusia toimintaa mieheltä, jolla on isot puheet.
Tuntu että oli jo haastatteluun tultaessa päättänyt, että aikoo vähän haukkua toimittajaa [/quote:7b5fa9f6af]
Juurikin näin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^Komp. Lisäksi Evilä on vituttavimman luokan herkkukurkku ja karnevaali-intiaani, vain muutamia mainitakseni.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
http://www.youtube.com/watch?v=tBWkgCFBKdw
Kameramiehelle :biggrin:8):peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mitä se Petja nyt taas on mennyt sekoilemaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
HEITÄ SITÄ KEIHÄSTÄ ISO POIKA
Ei helvetti, editoin vahingossa tästä Tuurkildsenin ihqkuvat pois kun yritin quotata
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Throw that fuckin' javelin, white boy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hyvä tuo Ruuskasen haastattelu; äijä on ku suoraan tuntemattomasta sotilaasta tuolla hurtilla savolais(?)murteella. Sympaattinen kaveri kaiken kaikkiaan.
Pielaveellä on kuulemma jo pullotettu omat sihijuomat etukäteen. Bongasin tänään ensimmäisen RUUSKANE #1 -lippalakin.
bzort glorf bööth
Ruuskasen bandwagonissa toki
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Juu, Ruuskasen bandwagonissa
Myös Steve Hookerin eiliselle suoritukselle vielä
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
vahvalla netti-teksti-tv-seurannalla mennään ekat kolme kierrosta
hienot kisat ollu kyllä, varsinkin loppua kohden katsonu melkolailla kaikki lähetykset. suomalaisista serkkulikalle peukku hyvästä yrityksestä. o-p kovin pettymys.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ja turskahan heittää
Onpa vekkuli keihäskilpailu. lol
Ja turskahan heittää
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:31fc8c725b="ginipoika"]Onpa vekkuli keihäskilpailu. lol
Ja turskahan heittää
[/quote:31fc8c725b]
NYT NUSSITAAN!
Eipä siinä mitään, onhan Andreas komea mies. Persleukaisuudesta pientä miinusta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eipä siinä mitään, onhan Andreas komea mies. Persleukaisuudesta pientä miinusta.
smaa
(erityisesti jälkimmäiseen kommenttiin)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
keihäsfinaali
Mua ainakin vitutti se että Ruuskanen tiputti Wirkkalan jatkokierroksilta. Nutipää on ollut koko kesän varmassa kunnossa ja kyllähän se nyt kolmella ekstraheitolla olisi jonkun tuloksen väkisin vääntänyt.
Plaa plaa plaa, ihan sama. Hyvät kisat ja hyvää viihdettä reilun viikon ajaksi. Ensi vuonna on EM-kisat jotka kovettavat vielä ihan eri tavalla. Keskisalo mitalisuosikkina esteisiin, pituuteen saadaan kolme hyppääjää (ja vielä hyvä kiista kotimaassa ketkä pääsevät!) ja tietty hepinkeittoa ja ties mitä. Parasta!
Kyllä Suomella olisi ehjänä pysyessään sellaisia potentiaalisia 10.20-10.30-menijöitä ja jos Hongisto viitsisi lypsyhommien sijaan treenata olisi EM-finaali 200 metrillä aika iisi homma. Pikaviestissä sitten loppukilpailuun myös.
Keskisalo oli nytkin toiseksi paras eurooppalainen maanosan ennätyksen juosseen Bob Tahrin (2.) jälkeen, jotain spanskeja ja ties mitä riittää toki EM-kisoihin, samaten toivoton ruotsalainen Musse Mohammed joka ei kirissä voita ketään. Nyt kisat taisivat mennä johonkin yrjötautiin tms, muutenhan Musse olisi lähtenyt finaalissakin yrittämään vauhdinpitoa. Toivotonta - ennätys on toki jotain alle 8.10 mutta sijoitus siinäkin kisassa lienee ollut jotain ynnämuita ziljoonan kenialaisen jälkeen.
Etelä-Afrikan 800 metrin voittanut Caster Semenya onkin paljastumassa mieheksi. Tai sekä mieheksi, että naiseksi. Saas nähä mitä tapauksen kanssa tehdään.
Varmaan jaetaan toinen kultamitali ja Semenyalle bännit naisten sarjoihin. Vähän ikävä tapaushan tämä kaiken kaikkiaan on.
Caster Semenyasta saa anagrammiksi Yes A Secret Man
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!