You are not logged in.
Pages: 1
Eli mitkä on parhaita biisejä kun tahtoo get down with the ladies mut haluaa pitää silti indiekredunsa kunnossa rakastellessaan sitä ikkunalasisilla nörttilaseilla varustettua tyttöä/poikaa?
Tähän saa laittaa ehdotuksia!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
David Sylvian - Snow White in Appalachia
mikä tahansa tästä http://sickness-abounds.blogspot.com/20 … gy-ss.html
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mä luulin et tääl puhutaan indiebiiseistä joiden siivittämänä on hyvä itkeä.
Love Will Tear Us Apart
Maija Vilkkumaan tuotanto
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Niin minäkin. Pillujutut buu.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:1848e8dbff="harry-irene"]mä luulin et tääl puhutaan indiebiiseistä joiden siivittämänä on hyvä itkeä.
Niin minäkin. Pillujutut buu. [/quote:1848e8dbff]
Kuka tässä tussujutuista on puhunut? Tuli vain mieleen, että löytyykö miltään indiebändiltä mitään sellaista sopivan smoothia Prince-vääntöä. Kun ainahan nämä indieorkestereiden hiturit tuppaavat olemaan sellasia itkutusbiisejä eivätkä mitään bump and grind -vetoja. Ainakin Jesus and Mary Chainin Darklandsilta löytyy musiikillisesti sensuelleja kappaleita, tosin vain Cherry came too taitaa olla positiivisempi kappale tuolla, muut ovat sitä hani jätti -osastoa.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
jaa prince ei oo indiee?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hefner - When The Angels Play Their Drum Machines
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jipun tuotanto.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:c6bc871082="harry-irene"]mä luulin et tääl puhutaan indiebiiseistä joiden siivittämänä on hyvä itkeä.
Niin minäkin. Pillujutut buu. [/quote:c6bc871082]Sama.
bzort glorf bööth
SAMA
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Jipun tehotuotanto.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1