You are not logged in.
Hyi, nyt olet pappa seksistinen mulkku.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kuvittelin niiden aikojen olevan jo kaukana takana päin, että hellyyttävän huonosti/amatöörimäisesti soittavat (tyttö)bändit on automaattisesti hyviä ja hypetyksen arvoisia? Kun vielä biisitkään ei ole kummoisia...
Punk on kuollut.
Ja elkääpä muut tilatko sitä edellissivun paitaa, olin jo ehtinyt itse tilata eikä oo kiva jos jollain on samanlainen.
Hehe, haistappa Lapin poika vittu, tilasin kans
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Parin-kolmen viikon päästä pitäis ilmestyä Live in WFMU vinyylillä. Aikasemmin oli kait vaan jonain promo-CD:nä liikenteesh.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Kuuntelin ton älppärin läpi ja mietin että tämähän kuulostaa ajoittain Godzin Radar Eyes biisiltä ja horjuu hyvin. Hienoa.
No nyt kun kuuntelen oikealla nopeudella niin kieltämättä tyttömäisemmät noi vokaalit ja tolleen...
Ookoo bändi, mutta toki särmää ja tiukempia stygejä vois olla, mutta menee näinkin.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Uus biisi, Lake House:
[quote:c14043fce8="simo_vaatehuoneelta"][quote:c14043fce8="Artemi"]Ex-runpali misukka skulaa nykyään Crystal Stiltsissä, joka sekin muuten vähän hiton hyvä orkesteri!
Crystal Stiltsillä on kyllä tosi mielenkiintoinen soundi, mutta biisien kanssa onkin sitten vähän niin ja näin.[/quote:c14043fce8]
Sama. Estetiikka kunnossa mutta biisit pelaa tylsä peli.
Olen ihmetellyt jo pitkään samaa että mihnä se alkuperäinen rumpali kun ei mitään ilmoitustakaan missään ole näkynyt. Ajattelin sitten että on ottanut vähän kiloja, vaikka eihän ne ole muuten edes saman näköisiä. Harmi sinänsä koska se alkuperäinen rumpali ainakin oli vitun hyvä.[/quote:c14043fce8]
tossa taannoin hommasin sellasen yeti 6 kirjan jonka mukana tulee cd ja siinä ihan plpl piisi crystal stiltseiltä. menee vaan nää crystal-alkuset pändit c8, keksisivät kunnon nimiä, niinq vaikka cause co-motion!, joka on kans sillä levyllä ja liittykö grass window kans tähän... niin ja toi co-pändi piti toki kikkailla isoilla ja pienillä mut en musita miten.
spåm
[quote:626169d520="grasskirt"]Uus biisi, Lake House:
http://stereogum.com/mp3/Vivian%20Girls … 0House.mp3[/quote:626169d520]
oon ihan koukuttunut tähän biisiin.
En tuu paikalle, niin ei tartte pettyä.
bzort glorf bööth
[quote:b033558e5d="artsy"]kun nää nyt sitten tulee suomeen niin pitikö saatana sinne flowhun sitten hä.
jääpi näkemättä. vittu[/quote:b033558e5d]
kaitpa nyt sentään keikka pitkämiehessä päivällä?
Kai näiden tuotantoon pitää nyt sitten tutustua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:415cbcf713="hiirimattona"]
Katsoin, että Moronica oikealla.[/quote:415cbcf713]
Shannen Doherty vasemmalla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tää on sillai ihan kivaa, mutta eipä lähde sen paremmin. Kovasti oon yrittänyt tykätä.
No nyt just taitaa lähtee aika lujaa.
http://stereogum.com/archives/mp3/new-v … 79391.html
Kuulostaa niiiiiiin hyvältä! Ja näillä on keikka New Yorkissa elokuussa silloin kun minäkin olen siellä
[quote:855588d226="psykokarkki"][quote:855588d226="PrivateJoy"][quote:855588d226="nordenstam"]Täällä jonkun ärsyttävän idiootin lopullinen totuus. Kaikesta.
http://sue.fi/livearviot/flow-festival[/quote:855588d226]
en tiennyt että vivian girlsin tytöt on lepsoja.. ja toisaalta, tuo tieto ois ollut vielä viistoista vuotta sitten ollut ehkä vähän jännää, mutta ketä oikeasti moinen asia voi vielä nykypäivänä kiinnostaa..[/quote:855588d226]
sama, ihan yllärinä tuli tieto, turhaanko yritin niille hymyillä eturivissä [/quote:855588d226]
åhå eiq huigilla nämä
mutjoo keikka oli ihan hyvä, ei mikään huippu mut tykkäsin kyl
[quote:8608b6d0cd="noiseidea"][quote:8608b6d0cd="hiirimattona"]
Katsoin, että Moronica oikealla.[/quote:8608b6d0cd]
Shannen Doherty vasemmalla.[/quote:8608b6d0cd]
Onks näillä vaihtunu rumpali?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:7bee53a71e="Bedderi"][quote:7bee53a71e="noiseidea"][quote:7bee53a71e="hiirimattona"]
Katsoin, että Moronica oikealla.[/quote:7bee53a71e]
Shannen Doherty vasemmalla.[/quote:7bee53a71e]
Onks näillä vaihtunu rumpali?[/quote:7bee53a71e]
vaikutti kyl siltä.
[quote:2672cce4e2="Bedderi"][quote:2672cce4e2="noiseidea"][quote:2672cce4e2="hiirimattona"]
Katsoin, että Moronica oikealla.[/quote:2672cce4e2]
Shannen Doherty vasemmalla.[/quote:2672cce4e2]
Onks näillä vaihtunu rumpali?[/quote:2672cce4e2]
On.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
such a jokea edeltänyt uusi biisi oli muuten hemmetin hyvä. loppui vain kesken. senkin loppuun olisi sopinut niin hyvin vähän jumitusta
Menetetty peli
Kuulin jotain huhua että nää ois lesboja? (Ei kyllä ees varmaan pidä paikkansa. Lähde on niin paska.) Onkohan hyväkin bändi? Pitäiskö alkaa diggailemaan?
en ole kolmekybänen emoboy
kyllä vaan. jos et pidä näistä niin oot epävarma sexuaalisuudestas ja konservatiivi joka syö höyrymakkaraa kerran viikossa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!