You are not logged in.
[quote:ac8c2832de="shanks"]Eiköhän se 18.00 sovi kaikille(?)
Ketkäs tuo pelivermeet kun oletettavasti on tulossa yli kuus?[/quote:ac8c2832de]
joo 18:00 passaa ja mä voin tuoda vempaimet jossei leposi? (olis kyl sulle ehkä lyhyempi matka roudata? kun itse asun niiiiin kaukanan
)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:203c707490="shanks"]Eiköhän se 18.00 sovi kaikille(?)
Ketkäs tuo pelivermeet kun oletettavasti on tulossa yli kuus?[/quote:203c707490]
Klo 18 maanantaina ok. Mä nyt ainaski tietty tuon pelivälineet ko asun vieressä. Sopikaa keskenänne, että kuka tuo loput.
[quote:82a74eea43="leposi"][quote:82a74eea43="shanks"]Eiköhän se 18.00 sovi kaikille(?)
Ketkäs tuo pelivermeet kun oletettavasti on tulossa yli kuus?[/quote:82a74eea43]
Klo 18 maanantaina ok. Mä nyt ainaski tietty tuon pelivälineet ko asun vieressä. Sopikaa keskenänne, että kuka tuo loput.[/quote:82a74eea43]
shanksillä on hienompi kantopussukka!
Tulipa kokeiltua Matinkylän krokettimaastot. Kyllä se Töölö on paras, vaikka voitinkin. Ruoho oli liian pitkää, juuria oli liian vähän ja radalta löytyi Diapam-paketin kuoret.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Eilen oli tosiaan vähän huonot pelimaastot ja huonotasoinen, mutta kiva peli. Meilläkin on nyt oma setti sitten! Tulokset eiliseltä tais olla
1. Bedderi
2. maloun
3. anzut
4. airiss
[quote:7c59b6c1b8="shanks"]Espoo-kroketissa nämä.
voin ottaa taas joku neljä mailaa ja palloa mukaa vaik pitääki kyl samalla reissulla viedä kirjaston kirjat ja käydä ruokakaupassa.[/quote:7c59b6c1b8]
No voin mä tuoda mun oman setin kun kuitenkin bussilla brömistelen paikalle
Mukaani tulee varmasti +1 (Taru) ja ehkä vielä Marjo P!
On niin hutera olo mökkireussun jäljiltä, että jätän tän päiväsen kroketin väliin.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
On niin hutera olo mökkireussun jäljiltä, että jätän tän päiväsen kroketin väliin.
aww, paranemisia
Mihis aikaan tää tänpäivänen oli?
Älä päästä painiks sitä
Ja niinhän siinä kävi...
(10 portin rata.)
1. leposi
2. stratum (maaliin 3 lyöntiä jäljessä)
3. ILR (5 lyöntiä)
4. Bedderi (3 porttia maaliin viiden lyöntikierroksen jälkeen)
5. grasskirt (4 porttia)
6. Taru (5 porttia)
7. anzut (8 porttia)
7. mitten (8 porttia)
9. shanks (hermikuppi kääntökepillä ja jätti pelin kesken)
Ens viikolla vois taas. Oisko tiistai hyvä?
Olen tyytyväinen edellisen katastrofipelin jälkeen. Melkein koko ajan olin kärkikahinoissa mukana, ja peruslyöntipeli toimi. Oma peli kaatui samaan porttiin kuin Ilkalla (8, 9 tai 10 lyöntiä meni). Yhtäkkiä tipuin jaetulta kakkossijalta viidenneksi, mutta yhtä hyvin se satunnaislirutus olisi voinut mennä sisään heti alussa. Senkin jälkeen vielä mukava nousu neljänneksi.
Ja leposilta mukavan varmaa peliä. Ihan ansaittu voitto.
Ensi viikon tiistai käy.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tiistaina käy pelit. Lienee taas järkevintä alottaa kuudelta taas.
Kuudelta on hyvä.
Huomiseksi on luvattu melkoisesti sadetta. Onnistuukohan tämä?
Jos huomenna päätätte perua, niin laittaisko joku tekstiviestin, kun en pääse töistä oikein lukemaan.
turston wrote:
Huomiseksi on luvattu melkoisesti sadetta. Onnistuukohan tämä?
Niin tota, mitäs mieltä jengi on? Mä voin kyl pelata säällä kuin säällä. Ennusteiden mukaan sadetta jatkuu ainaki jonnekin viiteen saakka, että säkällä saattais olla "kuivaa" kuudelta. Vai pitäiskö suosiolla siirtää vaikka huomiselle?
[quote:bffd8baba6="Bedderi"]Huomiseksi on luvattu melkoisesti sadetta. Onnistuukohan tämä?
Niin tota, mitäs mieltä jengi on? Mä voin kyl pelata säällä kuin säällä. Ennusteiden mukaan sadetta jatkuu ainaki jonnekin viiteen saakka, että säkällä saattais olla "kuivaa" kuudelta. Vai pitäiskö suosiolla siirtää vaikka huomiselle?[/quote:bffd8baba6]
No vähän on tuskasen näkönen keli. Periaatteessa vois siirtää huomisellekin kun koko loppuviikko taitaa olla poutaa.
Älä päästä painiks sitä
[quote:55ba7e7868="Bedderi"]Huomiseksi on luvattu melkoisesti sadetta. Onnistuukohan tämä?
Niin tota, mitäs mieltä jengi on? Mä voin kyl pelata säällä kuin säällä. Ennusteiden mukaan sadetta jatkuu ainaki jonnekin viiteen saakka, että säkällä saattais olla "kuivaa" kuudelta. Vai pitäiskö suosiolla siirtää vaikka huomiselle?[/quote:55ba7e7868]
hs.fi/saa tutkan mukaan ropisee kyl kuudeltakin. mä ainakin feidaan jos sataa kun vähän kipee olo jo valmiiks
Eli krokettia huomenna. Klo 18 miitti kirjastolla. OK?
Huominen passaa!
See U there.
turston wrote:
Jep, mukana jos sää sallii.
Sama.
Raahatkaa sitten joku lisää mailoja ja palloja, kun näyttä tulevan yli kuusi pelaajaa taasen.
Raahatkaa sitten joku lisää mailoja ja palloja, kun näyttä tulevan yli kuusi pelaajaa taasen.
Mä en sittenkään pääse. En muistanu että on reenit.
Oli kyllä superjännä loppu. Harmillisen lähelle jäi kruunu huikealle loppukirille
Tosiaan vähän turhan pitkä peli, vaikka lopussa vasta heräsinkin.
Ikinä ei ole vituttanut kroketissa näin paljon. Vielä monta tuntia pelin jälkeen teki mieli hajottaa paikkoja. Ei niin ne krokkaukset, koska niitten jälkeen pääs aina takas kärkikamppailuun mukaan, mutta siis ne pari hassia, että pallo jää sentin päähän toisesta jne. Ja sitten tietty se lopun parista sentistä ylärimaan ja yli...
Joo kyl toi 3 tuntia on aika eksessiivistä. Ei siinä semmoista kuppaamista oikein missään kohtaa ole, ja kyllä tärkeeseen lyöntiin kuuluukin vähän enemmän keskittyä. Oisko noi krokkaukset sit verottaneet peliaikaa?
Kai meiän on paree vedellä näitä 10 portin ratoja.
Jännä kisa toi eilinen kyl. Shanksin irtiotto kesti maaliin asti ja peloton piti aika tiiviisti yhtä vaikka sisäistä fluktuaatiota olikin riittävästi draama-addikteille. Ja olihan siinä puhdasta niskaanhengitystäkin ihan jännät määrät vielä loppuporteilla.
Älä päästä painiks sitä