You are not logged in.
En tunnistanut Gracen biisiä Dickin Fuscossa tai edes Gracea Graceksi
Mut sitä mieltä olen, että toimittajien ei pitäisi kirjottaa riviäkään mistään, mihin eivät pysty syystä tai toisesta riittävästi perehtymään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f475e95437="Jean-Babtiste"]
Mut sitä mieltä olen, että toimittajien ei pitäisi kirjottaa riviäkään mistään, mihin eivät pysty syystä tai toisesta riittävästi perehtymään.[/quote:f475e95437]
Amatöörin mielipide Lähes kaikki toimittajat ovat jokapaikanhöyliä, jotka eivät voi kaikkeen perehtyä "riittävästi".
Aina pystyy sanomaan, miltä kuulosti ja näytti. Oliko kivaa ja vaikuttavaa vai ei. Ja raportoimaan, mitä tapahtui.
Tyhjin taskuin keikalle meneminen, vaikka sellaistakin joskus on saattanut kiireen takia tapahtua, on laiskuutta. Taustoittamista pitää harrastaa, siitä olen samaa mieltä. Tunnustan kuunnelleeni Gracen levyjä, myös uusinta, myös ihan silkasta nautinnosta ja kiinnostuksesta. On kuitenkin kohtuuton vaatimus, että esimerkiksi Roskilden 175 esiintyjästä pitäisi tuntea lähes kaikkien yhtyeiden koko tuotanto läpikotaisin.
Aina pystyy sanomaan, miltä kuulosti ja näytti.
Mutta nyt oli niin kiire, että raportointi jäi näyttämisen kommentointiin?
(Lisäsevityksiä netissä ei lasketa )
Aina pystyy sanomaan, miltä kuulosti ja näytti. Oliko kivaa ja vaikuttavaa vai ei. Ja raportoimaan, mitä tapahtui.
Niin, tämä on kyllä huomattu. Viittaan siis suomalaiseen valtavirta musiikkijournalismiin yleisellä tasolla.
[quote:a39725e503="aleksiii"]
Tyhjin taskuin keikalle meneminen, vaikka sellaistakin joskus on saattanut kiireen takia tapahtua, on laiskuutta. Taustoittamista pitää harrastaa, siitä olen samaa mieltä. Tunnustan kuunnelleeni Gracen levyjä, myös uusinta, myös ihan silkasta nautinnosta ja kiinnostuksesta. On kuitenkin kohtuuton vaatimus, että esimerkiksi Roskilden 175 esiintyjästä pitäisi tuntea lähes kaikkien yhtyeiden koko tuotanto läpikotaisin.[/quote:a39725e503]
Ei kai yhen tyypin pitäisi esitellä 175 esiintyjää
Ei vaan jos ei ole antaa jollain tavalla todellisuutta vastaavaa arviota, miksi vaivautua edes kirjoittamaan aiheesta? Tulee mieleen taannoin kuulemastani Hesarin Manowar-keikkakommentista, jossa kirjoittaja ei ollut kuulemma kirjoittanut yhtään asiaa siten miten se oikeasti tapahtui. Eli ei ole keikka oikeasti kiinnostanut, ja sitten on pitänyt keksiä juttuja hatarista muistikuvista.
Etenkin jossain sanomalehdissä pitäisi mielestäni kaikkein eniten pitäytyä mahdollisimman totuudenmukaisen kuvan antamisessa, eikä keksiä juttuja omasta päästään. Tämä ei tarkoita tylsää kirjoittamista, vaan asiallista kirjoittamista.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
aleksiii wrote:Mutta nyt oli niin kiire, että raportointi jäi näyttämisen kommentointiin?
Kyllä. Koska musiikki soi yllättävän laimeasti, Gracen kiehnäys lavalla varasti päähuomion. Päätin keskittyä siihen käytettävissä olleissa tiloissa.
Koska Roskilden kaltaisilla festareilla ei ole mahdollista kuunnella kaikkia keikkoja kokonaan, joskus on kerrottava ja kannattaa kertoa lyhyemmän tuntuman varassa. Todellisuudelle ja totuudelle pitää olla erittäin uskollinen, siitä olen samaa mieltä.
[quote:5b2878904c="harry-irene"]Mutta nyt oli niin kiire, että raportointi jäi näyttämisen kommentointiin?
Kyllä. Koska musiikki soi yllättävän laimeasti, Gracen kiehnäys lavalla varasti päähuomion. Päätin keskittyä siihen käytettävissä olleissa tiloissa.
[/quote:5b2878904c]
Mut just äskenhän sä sanoit että AINA pystyy sanomaan, miltä kuulostaa ja näyttää. Eli olit jo hetken sammaa mieltä ko mää?
oli kyllä aika timmissä kunnossa yli kuuskymppiseksi ja hulahulavanne pyöri komeasti. tais tulla suunnilleen kaikki tutut biisit ja just kun mietin että tulispa vielä slave to the thythm niin sieltähän tuli
näyttävä spektaakkeli ja hieno keikka muutenkin.
Älyttömän hyvä keikka.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joo ei helvetti. Ihan tajuttoman kova. Show varsinkin. Oispa youtubessa jotain kunnon videota siita ekasta encoresta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuli useaan otteeseen keikan aikana sellanen 'liian siistiä ollakseen totta' olo, leuka loksahteli uudestaan ja uudestaan, oli jotenkin niin erityislaatuisen upeaa. Ihan mahtavat sounditkin siihen kohtaan misä mä olin, eli n. parikytä metriä lavasta.
NO HUH HUH :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ei mene yhtään juxsaamisexsi jos sanoo että niiku ihan parasta ja ihanaa Grace ihanaa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tuli useaan otteeseen keikan aikana sellanen 'liian siistiä ollakseen totta' olo, leuka loksahteli uudestaan ja uudestaan, oli jotenkin niin erityislaatuisen upeaa. Ihan mahtavat sounditkin siihen kohtaan misä mä olin, eli n. parikytä metriä lavasta.
Et sitten ollut Voivodia katsomassa?
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
[quote:ceb0dfcd4c="janne m."]Tuli useaan otteeseen keikan aikana sellanen 'liian siistiä ollakseen totta' olo, leuka loksahteli uudestaan ja uudestaan, oli jotenkin niin erityislaatuisen upeaa. Ihan mahtavat sounditkin siihen kohtaan misä mä olin, eli n. parikytä metriä lavasta.
Et sitten ollut Voivodia katsomassa?[/quote:ceb0dfcd4c]
Olen ollut Oulussa jo kerran tänä vuonna, saa riittää.
[quote:138755f735="Rukoile kuolemaa"][quote:138755f735="janne m."]Tuli useaan otteeseen keikan aikana sellanen 'liian siistiä ollakseen totta' olo, leuka loksahteli uudestaan ja uudestaan, oli jotenkin niin erityislaatuisen upeaa. Ihan mahtavat sounditkin siihen kohtaan misä mä olin, eli n. parikytä metriä lavasta.
Et sitten ollut Voivodia katsomassa?[/quote:138755f735]
Olen ollut Oulussa jo kerran tänä vuonna, saa riittää.[/quote:138755f735]
No en itsekään ollut, enkä oo koskaan edes ollut Oulussa. Vähän harmittaa. Agent Steelinkin missasin.
[quote:6f6a993142="janne m."][quote:6f6a993142="Rukoile kuolemaa"][quote:6f6a993142="janne m."]Tuli useaan otteeseen keikan aikana sellanen 'liian siistiä ollakseen totta' olo, leuka loksahteli uudestaan ja uudestaan, oli jotenkin niin erityislaatuisen upeaa. Ihan mahtavat sounditkin siihen kohtaan misä mä olin, eli n. parikytä metriä lavasta.
Et sitten ollut Voivodia katsomassa?[/quote:6f6a993142]
Olen ollut Oulussa jo kerran tänä vuonna, saa riittää.[/quote:6f6a993142]
No en itsekään ollut, enkä oo koskaan edes ollut Oulussa. Vähän harmittaa. Agent Steelinkin missasin.[/quote:6f6a993142]
Joo no siis olishan toi jalometallin lineup ollut ihan vitummoinen, mutta ei vaa kyenny.
[quote:6b62f4d650="Rukoile kuolemaa"][quote:6b62f4d650="janne m."][quote:6b62f4d650="Rukoile kuolemaa"][quote:6b62f4d650="janne m."]Tuli useaan otteeseen keikan aikana sellanen 'liian siistiä ollakseen totta' olo, leuka loksahteli uudestaan ja uudestaan, oli jotenkin niin erityislaatuisen upeaa. Ihan mahtavat sounditkin siihen kohtaan misä mä olin, eli n. parikytä metriä lavasta.
Et sitten ollut Voivodia katsomassa?[/quote:6b62f4d650]
Olen ollut Oulussa jo kerran tänä vuonna, saa riittää.[/quote:6b62f4d650]
No en itsekään ollut, enkä oo koskaan edes ollut Oulussa. Vähän harmittaa. Agent Steelinkin missasin.[/quote:6b62f4d650]
Joo no siis olishan toi jalometallin lineup ollut ihan vitummoinen, mutta ei vaa kyenny.[/quote:6b62f4d650]
Joo, eipä tule parempaa kokonaisuutta mielen suomalaisilta festareilta, eikä paljon ulkomaan pellejenkään.
Tais tehä ittestään ensi vuoden selkeästi odotetuimman metallifestarin. Hauska itseasiassa nähä, että meneekö Tuska ensi vuonna vielä enempi Volbeat/jne suuntaan, niillä taitaa olla vähän itsetutkiskelun paikka.
homostelut privana jne
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
VOI VITUJ JÄTKÄT -- tommosen ekstaasikeikan jälkeen kehtasivat pilata Grace-topikin jollaiv vituh heviäijäilyllä!? :x
Palautetaas topikki ruotuun siteeraamalla Hesarin arviota:
[quote:81cd43cb24]Festivaalin suuri ja värikäs camp-yleisö osasi ainakin arvostaa show¹n lähes kuninkaallista diivamaisuutta.[/quote:81cd43cb24]
VOI VITUJ JÄTKÄT -- tommosen ekstaasikeikan jälkeen kehtasivat pilata Grace-topikin jollaiv vituh heviäijäilyllä!? :x
Suomi on kato hevimaa, ei kai tää yllätyksenä sulle tullu...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:180ce3c813="harry-irene"]VOI VITUJ JÄTKÄT -- tommosen ekstaasikeikan jälkeen kehtasivat pilata Grace-topikin jollaiv vituh heviäijäilyllä!? :x
Suomi on kato hevimaa, ei kai tää yllätyksenä sulle tullu...[/quote:180ce3c813]
Haha, homot! Mä sentään lensin Berliiniin katsomaan Gracea ja tän lisäksi musta on melko todennäköistä, että ilman tota reissua, Gracea ei oltaisi Suvilahdessa nähty. Eli fiilistelkää te täällä vain jollain vitun festarikeikalla, kun truu-fanit maksoivat pitkän pennin siitä, että näkivät rouvan asiallisissa olosuhteissa, asiallisen yleisön kanssa.
:butthead:
Itseasiassa ne, jotka eivät ole jostain syystä IHAN VITUN KÖYHIÄ, voivat pikkaisen miettiä, miksei Gracea tsekattu jo Hurricane-kiertueella.
Miksi keskustelu tyrehtyi?
niin miksiköhän
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:2404037fc0]Flow´n päälavan hivenen myöhässä vallannut Jones oli bändeineen nimenomaan vahvasti visuaalinen show enemmän kuin musiikillinen ilotulitus. Vaikka Nightclubbingilla aloitettu vaaniskelu on parhaimmillaan mielenkiintoista kuultavaa, niin Jones latistuu kyllä välillä aikamoiseen laiskaan kasari-jollotteluun. Siis jos käyttää pelkkiä korvia.[/quote:2404037fc0]
Laiskalle kasari-jollottelulle
Onks toi jollotus Tomskin kirjoittama :x
ei