You are not logged in.
[quote:1335d887b2="huïg"][quote:1335d887b2="Pope"][quote:1335d887b2="janne m."][quote:1335d887b2="huïg"][quote:1335d887b2="harry-irene"][quote:1335d887b2="Neuvostoliitto"][quote:1335d887b2="Pope"]En kyllä käsitä mikä tossa Tiersenissä kiimaa nostattaa. 2000-luvun välimallin Michael Nyman, mies joka on brändännyt paskan museten soiton ja infektoinut hölmöilyllään kokonaisen sukupolven "sirkusvaikutteisen" musiikin tekijöitä
[/quote:1335d887b2]
Tällä saat Patton-ihailunkin anteeksi Pope! [/quote:1335d887b2]
Viestinne jäi hieman monitulkintaiseksi, joten joudun tarkistamaan erikseen:
ETTE KAI TE JUMALAUT JUST HAUKKUNEET MYÖS ZOO-SOUNDTRÄKKII? :x[/quote:1335d887b2]
SAMA JÄI HAMPAANKOLOON [/quote:1335d887b2]
TÄÄLLÄKIN VÄHÄN KAIVERTELEE :x[/quote:1335d887b2]
SISÄLUKUA PAPAT, TOSSA LUKEE "VÄLIMALLIN NYMAN" [/quote:1335d887b2]
SPÄMMI ON SPÄMMI VAIKKA VOISSA PAISTAIS. JA JOS OON PAPPA NIIN SOITAPPA POLIISIT [/quote:1335d887b2]
IKÄ ON VAIN NUMERO JA PAPPUUS ON KATSOJAN SILMISSÄ :FF:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
kukas tää frida hyvönen oli, sotkin sen siihen johonkin suomalaiseen joka soitti joskus vanhalla jollain festarilla (3 huonetta + keittiö tms), siinäkin joku pianistinainen?
Sotkitkohan Astrid Swaniin?
[quote:8410073c81="psykokarkki"]kukas tää frida hyvönen oli, sotkin sen siihen johonkin suomalaiseen joka soitti joskus vanhalla jollain festarilla (3 huonetta + keittiö tms), siinäkin joku pianistinainen?[/quote:8410073c81]
Sotkitkohan Astrid Swaniin?
jep, kiitti
tänään jatkuu, en tiä jaxanko vielä reginaan
tänään jatkuu, en tiä jaxanko vielä reginaan
Ite ajattelin tulla Röyhkä ja Rätto ja Lehtisaloon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:9a10702acf="psykokarkki"]tänään jatkuu, en tiä jaxanko vielä reginaan [/quote:9a10702acf]
Ite ajattelin tulla Röyhkä ja Rätto ja Lehtisaloon.
sinne toki viimeistään vaik villa nah vois olla kiva tsekkaa kans. toivon että tänään on antoisampi päivä musiikillisesti
[quote:e48eebe2ea="hrmunoita"][quote:e48eebe2ea="psykokarkki"]tänään jatkuu, en tiä jaxanko vielä reginaan [/quote:e48eebe2ea]
Ite ajattelin tulla Röyhkä ja Rätto ja Lehtisaloon.[/quote:e48eebe2ea]
sinne toki viimeistään vaik villa nah vois olla kiva tsekkaa kans. toivon että tänään on antoisampi päivä musiikillisesti
Joo villa nah ois kiva nähä mut ei oikeen niin aikaseks jaksa. Viideltä Hypnotic Brass Ensembleä kuuntelemaan.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:39d5ee68ab="psykokarkki"][quote:39d5ee68ab="hrmunoita"][quote:39d5ee68ab="psykokarkki"]tänään jatkuu, en tiä jaxanko vielä reginaan [/quote:39d5ee68ab]
Ite ajattelin tulla Röyhkä ja Rätto ja Lehtisaloon.[/quote:39d5ee68ab]
sinne toki viimeistään vaik villa nah vois olla kiva tsekkaa kans. toivon että tänään on antoisampi päivä musiikillisesti[/quote:39d5ee68ab]
Joo villa nah ois kiva nähä mut ei oikeen niin aikaseks jaksa. Viideltä Hypnotic Brass Ensembleä kuuntelemaan.
Onks toi millasta? Ite ajattelin menna Eero Johannekseen huutelemaan homoa tai jotain.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
toivon että tänään on antoisampi päivä musiikillisesti
Minä toivon, että ois antoisampi päivä seksuaalisesti.
Iha kivaa oli eilen ja yllättäen Ladyhawkin keikallakin oli aika hauskaa, kun yleisö oli niin messis. Huoratron oli kova. Yann Tiersen vähän yhdentekevä, Vampire Weekend aika jees ja Organkin. Organ tosin ihan liian täynnä. New Young Ponykin oli kai ihan jees. Hitto mä olin kyllä kännissä.
Perjantain kovin: DJ SNIFF! Huhhuh, olen vissiin elänyt niin turvallista tynnyrielämää, etten ennen ole kuullut DJ:tä, joka miksaa ja skrätsää limittäin ja päällekkäin balilaista ketchak-huutoa, freejazzia, breakbiittiä, ambienttia, noisea ja gamelania (ym.) - ja suvereeneilla skillseillä. Siinä kyl leukoja loksahteli.
[quote:6b6f5647fe="leposi"][quote:6b6f5647fe="psykokarkki"]kukas tää frida hyvönen oli, sotkin sen siihen johonkin suomalaiseen joka soitti joskus vanhalla jollain festarilla (3 huonetta + keittiö tms), siinäkin joku pianistinainen?[/quote:6b6f5647fe]
Sotkitkohan Astrid Swaniin?[/quote:6b6f5647fe]
jep, kiitti
Soittihan Fridakin Vanhalla silloin kerran...
mitähän tästä päivästä... regina soitteli ku kävelin sisään ja loppujen lopuksi yhden biisin näin ihan läheltä, sit villa nah joka oli iha pl, sellasta kivaa kasarimeininkii mut saisivat näyttää enempi kasareilta, rikkinäiset farkut ja sänki on enempi ysäriä
röyhkä ja rättö ja lehtisalo oli parhaimmillaan kun röyhkä oli enempi sivuosassa, ja kitaristit oli kyl niin cool ettei tosikaan. grace jones oli törkeen kova eikä juan macleanissakaan valittamista, lopuksi luultu pitkä versio happy housesta oli ehkä päivän kovin. mitäs muita, en nyt musita, rubik oli niin huono et menin saunapihalle chillaileen ja taisin nähdä a guy called geraldinkin hetken ennenq grace jones alotti. hypnotic brass ensemble oli ihan pl kaukaa seurattuna, tuula inari tms oli kans pl, kuupuu vähe parempi. en nyt musita muita
eiq joo, vivian girls oli hyvä
Meikähän on päissään ku käki, mutta näin taas yhdennks mun tulevista tyttöystävistä. Onks tää siellä privasektiolla, johon muut ei näe? No kuitenkin, se on kyllä ihan saatanan kaunis ja mä en ees tunnistanuyt sitä, kun me nähtiin, kun sillä oli hiukset kiinni ja mä oin päishään. Paitsi melkein heti tunnistin, mutta toisaalta se on vasta tuleva tyttöystävä. Onneks mulla on niin monta tulevaa tyttöystävää.
Juan Mäklkliin oli kyl vitun hyvä. Sit Grace Jones oli myös, mutta oli se saatanan kuuma, vaikka oli joku sata vuotta eli 60+. Ei Jeesus, ei mitään tolkkua.
Nyt väitellään tekijänoikeuksista, aika diippii.
Nähdä Grace ja kuolla
en ole kolmekybänen emoboy
Jppp neekerit vei illan. Grace ja Seun Kutikuti & co:n taustalaulajat :kulli::kulli::kulli::kulli::kulli::kulli::kulli:
käyttää enempi kalsareita
luin krapuloissani näin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hah. Sunnunttai Flöwleilijöille. SATAA IHAN VITUSTI. Onneks en oo siellä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hah. Sunnunttai Flöwleilijöille. SATAA IHAN VITUSTI. Onneks en oo siellä.
Ei haittaa, aion katsoa vain pari täsmäkeikkaa ja taksilla kotiin
[quote:5bdd345ab0="barton_funk"]Hah. Sunnunttai Flöwleilijöille. SATAA IHAN VITUSTI. Onneks en oo siellä.[/quote:5bdd345ab0]
Ei haittaa, aion katsoa vain pari täsmäkeikkaa ja taksilla kotiin
porvari
Varsin kiva lauantai. Tultiin paikalle Hypnotic Brass Ensemblen aikaan, ja toi oli vähän pettymys. Etukäteen irtobiisien perusteella kuulostanut kivalta, mutta toi meni vähän mössöksi, tuulestakin johtuen. Olis ehkä pitänyt tunkea ihan eteen. Jotenkin jäi myös sellainen fiilis, että niiden sovituksien olisi pitänyt tuommoiselle torvimäärälle olla vähän monipuolisempia. Mut joo, tähän pitänee tutustua levyltä.
Vivian Girls oli tosi hyvä. Pelkäsin vähän etukäteen, että onko se liian hiottua ja rutiinimaista, mutta kakat. Hyvää räminää ja sopivan huterasti soitettua. Ihana keikka. Jos olen ollut aavistuksen skeptinen tän bändin suhteen ni ny kyl käännyttivät puolelleen. Toi levy alkaa kans kuulostamaan tosi hyvältä.
Grace Jones oli huikea, ihan veret seisauttava esiintyminen. Ei jääny mitään toivomisen varaa. Bändin soitto ja livesovitukset biiseistä oli kans oikein päteviä. Vuoden keikkoja.
Noiden lisäksi mielenkiintoisimmat jutut löyty vähemmän yllättäen Modigin kuratoimasta Makasiinista. Kuupuun keikka oli hauskan rytmikästä ja erilaista kuin aiemmin kuulemani, ihan kokonaan en tosin tätä nähny.
Eipä noiden isojen lavojen musa noin muuten ihan mun makuun ollut, Tiivistämössä olis ollut myöhemmin mielenkiintoisia juttuja, mutta sinne alko olla niin kamala jono että morjens. Mutta eipä tuo haitannut, yksistään Jonesista olisin ollu valmis maksamaan tuon päivälipun. Seun Kuti toki olis kiinnostanut, mutta meni harmillisesti päällekkäin Vivianin kanssa.
Ainoa oikein kunnon nillitys Raku Yan safkoille. Joo en syöny, mutta meinasin. Siis sushi-annokset oli: kasa riisiä ja pari inaritofu tai lohi viipaletta siinä sivussa. Mitä vittua?? Vaikka kuinka modernisoisitte sitä ruokaa, niin ei tuota enää voi kutsua sushiksi. Ja lohiannos 13 euroa Saiko sieltä jossain vaiheessa ihan kunnon sushia? Oliko niiltä vaan levä loppunut tms?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Nyt on kaks päivää dokattu ja maha ihan kuralla. tulee koko ajan. Närästää ja panettaa myös ihan perkeleesti.
Pitääpä muuten narista noista järjestylyistä taas vähän, kun eilen ihmetytti. Eilen ei enää saanut viedä edes tyhjiä vesipulloja alueelle. Mahtia. Vesipullo maksaa 3e plus pantti. Siihen ei saa korkkia, kun sen ostaa. Kätevä täyttää vesipulloa vesipisteellä, jos ei ole korkkia. Ei tullut mitenkään liikaa vettä nautittua ja vitutti kyllä suunnattomasti, kun nestehukkaa meinaa muutenkin aina festareilla pukata. Kaiken ton jälkeen toi 3 euron vesipullo ilman korkkia on kyllä aika "haista vittu"-meininkiä.
Sitten vaikka Suomen alkoholilainsäädäntö onkin perseestä, niin voisi ne jossain ilmotella, että anniskelu loppuu silloin ja silloin tässä pisteessä eikä sen jälkeen hyväksytä enää edes pantteja. Ei saa kuulemma anniskelun lopetuksen jälkeen enää kassoista liikkua rahaa suuntaan tai toiseen lain mukaan. Ja niitä tölkkejä ei saanut viedä taas anniskelusta ulos luvan kanssa, niin sitten telttalavalta joutui smuglaamaan tyhjät tölkit vittuun, että ne sai johonkin edes palautettua. Jesh.
. Vesipullo maksaa 3e plus pantti. Siihen ei saa korkkia, kun sen ostaa. Kätevä täyttää vesipulloa vesipisteellä, jos ei ole korkkia. Ei tullut mitenkään liikaa vettä nautittua ja vitutti kyllä suunnattomasti, kun nestehukkaa meinaa muutenkin aina festareilla pukata. Kaiken ton jälkeen toi 3 euron vesipullo ilman korkkia on kyllä aika "haista vittu"-meininkiä.
Vahan myohassa taa info, mut siis kandee ostaa vedet sielta Kahvila Aaltopellista mika on Tiivistamon ja Makasiinien takana. Vesipullo euron.
[quote:34bf13b192="Junkieman"]. Vesipullo maksaa 3e plus pantti. Siihen ei saa korkkia, kun sen ostaa. Kätevä täyttää vesipulloa vesipisteellä, jos ei ole korkkia. Ei tullut mitenkään liikaa vettä nautittua ja vitutti kyllä suunnattomasti, kun nestehukkaa meinaa muutenkin aina festareilla pukata. Kaiken ton jälkeen toi 3 euron vesipullo ilman korkkia on kyllä aika "haista vittu"-meininkiä. [/quote:34bf13b192]
Vahan myohassa taa info, mut siis kandee ostaa vedet sielta Kahvila Aaltopellista mika on Tiivistamon ja Makasiinien takana. Vesipullo euron.
Kahvi myös euron siellä, reissari pari euroa jne, kiva että tuolta alueelta löytyy joku kiska joka ei vedä ylihintaa kaikesta.
Mun mielestä kaveri sai ostamaansa vesipulloon kyllä korkin
klassisille flow-nillityksille
ei mutta ihan asiaa toi sushi-, vesi- ja panttihomma. tai siis niistä valittaminen
köyhänä kävin juan macleanin keikan jälkeen kiikuttamassa 2 tyhjää (toinen löydetty) sinne voimalaan, onneksi ei ollut ihan samanmoinen ryysis kuin edellisenä iltana, ja vettähän ei tullut eilen juotua yhtään, pelkkää kaljaa
joo enpä ois enää tänään tonne jaksanutkaan mut kertokaapa joku minkä väriset rannekkeet on pe + su -tyypeillä, "yllättäen" ei eilen onnistuttu moisia bongaamaan
pannan vielä kokonaisarvosteluna että kivat festarit, todellakin ensi vuonna uudestaan, ja toivottavasti samassa paikassa kun en nyt taas muista koska ne alkaa remppaamaan sitä paikkaa tms.
[quote:6bfa81bdd7="psykokarkki"]
joo enpä ois enää tänään tonne jaksanutkaan mut kertokaapa joku minkä väriset rannekkeet on pe + su -tyypeillä, "yllättäen" ei eilen onnistuttu moisia bongaamaan [/quote:6bfa81bdd7]
Harmaa. Yrittivät pistää kaverille pe+su -rannekkeen aluksi, vaikka oli pe-su lippu.
Ja siis kyllä meitsikin on viihtynyt, mutta epäkohdista pitää vinkua, että ne joskus korjataan. Ehkä ensi vuonna.
Kiitti kahvilavinkistä, täytyy käydä tänään tsekkimäs.
pannan vielä kokonaisarvosteluna että kivat festarit, todellakin ensi vuonna uudestaan, ja toivottavasti samassa paikassa kun en nyt taas muista koska ne alkaa remppaamaan sitä paikkaa tms.
Toi alue oli muuten tänä vuonna toimivampi kuin viimeksi, erityisesti se päälavan paikka oli huomattavasti viksumpi. Ja ihme kyllä vaikka tuota jengiä oli niin älyttömästi, niin kovin pahoja sumppuja ei päässyt syntymään. Se Makasiinin edessä oleva "ruokakuja" oli välillä vähän tukossa, mutta sen nyt pääsi kiertämään.
Ainiainiaini: yks aiheellinen nillitys. Minkä ihmeen takia Saunapihan ohjelmistosta ei oltu tiedotettu tarkempaa aikataulua?!? Tai en ainakaan ite löytänyt mistään. Kuvittelin etukäteen, että siellä on jotain vapaamuotoista ohjelmaa koko ajan ilman mitään aikatauluja, mutta kyllä esim. Imatran Voima vs Mr Velcro Fastener keikka oli ihan ennaltasovittuun tiettyyn aikaan, siis ilman että sitä oltiin kerrottu missään. Missasin, toi harmitti. Eräs artisti ihmetteli myös tuota samaa.
[quote:ea5338bfd5="psykokarkki"]pannan vielä kokonaisarvosteluna että kivat festarit, todellakin ensi vuonna uudestaan, ja toivottavasti samassa paikassa kun en nyt taas muista koska ne alkaa remppaamaan sitä paikkaa tms.[/quote:ea5338bfd5]
Toi alue oli muuten tänä vuonna toimivampi kuin viimeksi, erityisesti se päälavan paikka oli huomattavasti viksumpi. Ja ihme kyllä vaikka tuota jengiä oli niin älyttömästi, niin kovin pahoja sumppuja ei päässyt syntymään. Se Makasiinin edessä oleva "ruokakuja" oli välillä vähän tukossa, mutta sen nyt pääsi kiertämään.
Ainiainiaini: yks aiheellinen nillitys. Minkä ihmeen takia Saunapihan ohjelmistosta ei oltu tiedotettu tarkempaa aikataulua?!? Tai en ainakaan ite löytänyt mistään. Kuvittelin etukäteen, että siellä on jotain vapaamuotoista ohjelmaa koko ajan ilman mitään aikatauluja, mutta kyllä esim. Imatran Voima vs Mr Velcro Fastener keikka oli ihan ennaltasovittuun tiettyyn aikaan, siis ilman että sitä oltiin kerrottu missään. Missasin, toi harmitti. Eräs artisti ihmetteli myös tuota samaa.
Siella oli jotain aikataululappuja nidottu puihin kiinni. Tosi vahan nitia kylla nakyi.
Ois ollut kans kiva nahda toi Pertsan ja Tatun setti, mut meni Eero Johanneksen kanssa paallekain.
Siella oli jotain aikataululappuja nidottu puihin kiinni. Tosi vahan nitia kylla nakyi.
Ok, no niitä taisi tosiaan olla aika vähän koska itse en huomannut. Noiden pistäminen etukäteen nettisivuille ei olis tehnyt pahaa.
Ois ollut kans kiva nahda toi Pertsan ja Tatun setti, mut meni Eero Johanneksen kanssa paallekain.
Joo, sama homma, kuulin jälkeenpäin että meni jo.
Jop, kyrpä maistuu pissalta tuolla, kakka on sinistä ja muutenkin keho syö haimurkinaa.
Kohta mennään, Catit tulessa jne jne jne!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
oli kyllä huvittava tilanne eilen just ennen the juan mcleanin keikan alkua. olin just hakenu pari bissee ja kävelin kavereiden luokse ja kuulin lyhyen keskustelupätkän:
"joo, oikeesti mun kaverin sukunimi on Matula! joo joo Matula!! etunimi on tavallisesti vain **************************."
Oli pakko kommentoida, että no ******** Matula! tunnen itsekin!
Oli kuulemma eturivissä äidin ostamilla lipuilla mutta en kyl nähny.
En odottanu että Gracen jälkeen voi mikään tuntua enää miltään, mutta kylläpä the juan mclean tanssitti kovasti!!