You are not logged in.
Tänään Flowssa eturiviin, niin saattaa nänni vilahtaa!
Tänään Flowssa eturiviin, niin saattaa nänni vilahtaa!
Nytkyllä harmittaa ettei pääse.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kuvii keikalta tai nordenstamin kuvaraportti hotellihuoneesta, pliis.
bzort glorf bööth
Kuvii keikalta tai nordenstamin kuvaraportti hotellihuoneesta, pliis.
samaa oottelen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:ff9da76f79="hiirimattona"]Kuvii keikalta tai nordenstamin kuvaraportti hotellihuoneesta, pliis.
samaa oottelen [/quote:ff9da76f79]
en uskaltanu eturiviin ku pystyin kattoon vaan 10 minsaa, sit piti mennä organii kattoon mut... joo, greenien raporttia odotellessa
näiden keikkahan oli oikein hauska pisteet nous jo heti ensihetkillä kun ekan biisin aikana laulaja pelkästään hymyili eikä näyttänyt hetkeäkään koppavalta
sit siirryttiin taaemmas, en tiiä miltä näytti myöhemmin
No huuh!
Heräsin tossa justiin ihan älyttömään stondikseen, kun huomasin, että en voinut enää edes kylkeä vaihtaa. Niin intohimoinen pakkaus oli eilisen illan keikka, ilmeisesti.
Ehdin toki paikalle vasta toiseksiviimeisen biisin aikana. Epäonnisten sattumien seurauksena kävin nimittäin kuuntelemassa sellaisia toistaitoisia orkestereita kuin Yann Tiersen ja Organ. Onni kuitenkin onnettomuudessa, koska HETI Telttalavalle päästyäni tiesin, että todistin jotain erityistä. Siveyssyistä nostin lahkeesta vilkkuneen kullin takaisin shortseihin, missä se ei kuitenkaan kauaa viihtynyt kuultuani ja nähtyäni tämän musiikillisen Nina Hartleyn. Tuntemattomaksi jääneen biisin jälkeen jengi oli aivan tulessa ja hurmos tiivistyi, kun viimeinen biisi pärähti soimaan. Jumalauta Ray-Ban Glasses DUBI! Ejakuloin välittömästi useaan kertaan, levitin hieman neonsormivärejä sulkapäähineeseeni ja hymyilin typerästi tämän kosmisen orgasmin jälkeisessä seesteisessä olotilassa.
Raivoisat suosionosoitukset ja väenpaljouden todistettuani rupesin muistelemaan 30-luvulla järjestettyjä Nürnbergin festareiden hyvää fiilistä ja kollektiivista hurmosta.
Tässä summonoidaan nyt korkeampia voimia!
Aijoo, yritin ostaa myös Corpsuleiden fanipaidan, jonka hinta oli festareiden aikana noussut 15 eurosta 20 euroon. Olivat vaan koot loppu
Mut missä viipyy kuvat?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aijoo, yritin ostaa myös Corpsuleiden fanipaidan, jonka hinta oli festareiden aikana noussut 15 eurosta 20 euroon. Olivat vaan koot loppu
jaa ei teepaita kelvannu?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:e2563589b9="greenie"]Aijoo, yritin ostaa myös Corpsuleiden fanipaidan, jonka hinta oli festareiden aikana noussut 15 eurosta 20 euroon. Olivat vaan koot loppu
[/quote:e2563589b9]
jaa ei teepaita kelvannu?
Äläs ny, kyl mä vielä tänään tsekkaan, josko siellä olisi jotain!
Ihan uskomatonta, että aina ku oon ostamassa siitä tiskiltä jotain, niin ei oo kokoja, ei vaan oo tms.
Vaikka tiedän että "mince" meinaa ranxaksi laihaa niin koko ajan pääni tulkitsee tän bändin nimen "Francoisen jauhettu ruumis"
Vaikka tiedän että "mince" meinaa ranxaksi laihaa niin koko ajan pääni tulkitsee tän bändin nimen "Francoisen jauhettu ruumis"
Kylmaar, varsinkin kun corpse-sanasta tulee muutenkin ekana mieleen raato.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mun pää ei tulkitse mitään kun veri pakenee aivoista
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
[quote:b9cb435123="huïg"][quote:b9cb435123="greenie"]Aijoo, yritin ostaa myös Corpsuleiden fanipaidan, jonka hinta oli festareiden aikana noussut 15 eurosta 20 euroon. Olivat vaan koot loppu
[/quote:b9cb435123]
jaa ei teepaita kelvannu?[/quote:b9cb435123]
Äläs ny, kyl mä vielä tänään tsekkaan, josko siellä olisi jotain!
Ihan uskomatonta, että aina ku oon ostamassa siitä tiskiltä jotain, niin ei oo kokoja, ei vaan oo tms.
jaaa, kato luulin et piti olla koopaita
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvä raportti! Harmittaa missaus, mulle
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:29eff87b69="greenie"]No huuh!
Heräsin tossa justiin ihan älyttömään stondikseen, kun huomasin, että en voinut enää edes kylkeä vaihtaa. Niin intohimoinen pakkaus oli eilisen illan keikka, ilmeisesti.
Ehdin toki paikalle vasta toiseksiviimeisen biisin aikana. Epäonnisten sattumien seurauksena kävin nimittäin kuuntelemassa sellaisia toistaitoisia orkestereita kuin Yann Tiersen ja Organ. Onni kuitenkin onnettomuudessa, koska HETI Telttalavalle päästyäni tiesin, että todistin jotain erityistä. Siveyssyistä nostin lahkeesta vilkkuneen kullin takaisin shortseihin, missä se ei kuitenkaan kauaa viihtynyt kuultuani ja nähtyäni tämän musiikillisen Nina Hartleyn. Tuntemattomaksi jääneen biisin jälkeen jengi oli aivan tulessa ja hurmos tiivistyi, kun viimeinen biisi pärähti soimaan. Jumalauta Ray-Ban Glasses DUBI! Ejakuloin välittömästi useaan kertaan, levitin hieman neonsormivärejä sulkapäähineeseeni ja hymyilin typerästi tämän kosmisen orgasmin jälkeisessä seesteisessä olotilassa.
Raivoisat suosionosoitukset ja väenpaljouden todistettuani rupesin muistelemaan 30-luvulla järjestettyjä Nürnbergin festareiden hyvää fiilistä ja kollektiivista hurmosta.
Tässä summonoidaan nyt korkeampia voimia![/quote:29eff87b69]
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
BAIL OON!
Nyt ei nähdä sitten tyttöjä vähään aikaan Hesas
[quote:9ca8267b4d]15 elo 2009 20:00
FLOW FESTIVAL HELSINKI (FI)
22 elo 2009 20:00
PUKKELPOP KIEWIT HASSELT (BE)
23 elo 2009 20:00
LOWLANDS BIDDINGHUIZEN (NL)
28 elo 2009 20:00
POPAGANDA, Eriksdalsbadet STOCKHOLM (SWE)
03 syys 2009 20:00
PEACHES SUPPORT, Magnolia MILAN (ITA)
04 syys 2009 20:00
PEACHES SUPPORT, Piper Club ROME (ITA)
05 syys 2009 20:00
PEACHES SUPPORT, Estragon Club BOLOGNA (ITA)
06 syys 2009 20:00
PEACHES SUPPORT, Fri-Son FRIBOURG (CH)
08 syys 2009 20:00
PEACHES SUPPORT, Limmathaus ZYRICH (CH)
17 syys 2009 20:00
PAVILLON CHAMBON PARIS (FR)
11 loka 2009 20:00
ODENSE OFFENTLIGE SLAGTEHUS ODENSE (DE)
13 loka 2009 20:00
ATOMIC CAFE MÜNICH (DE)
14 loka 2009 20:00
CONNIE ISLAND LEIPZIG (DE)
15 loka 2009 20:00
PRINZE BAR HAMBURG (DE)
16 loka 2009 20:00
FESTSAAL KREUTZBERG BERLIN (DE)
17 loka 2009 20:00
GEBAUDE 9 COLOGNE (DE)
18 loka 2009 20:00
KARLSTORBANNHOF HEIDELBERG (DE)
23 loka 2009 20:00
KOKO LONDON (UK)
24 loka 2009 20:00
PLAY IT BY EAR CLUB @ THE MONARCH LONDON (UK)
29 loka 2009 20:00
SMASH AND GRAB @ PROUD LONDON (UK)
14 marras 2009 20:00
LE CARGO CAEN,(FR)[/quote:9ca8267b4d]
Siistiä tosiaan, että Peachesin kanssa!
Siistiä tosiaan, että Peachesin kanssa!
:oops:
tää on kyllä totaalisen uskomatonta.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Toi peaches on pelkkä rotsi corpsíen rinnalla
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Trendihåmoilublogin haastis.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
digsuille!
bzort glorf bööth
Näiden tyttöjen haastattelut ei aiheuta mulla mitään inhotusreaktiota. toisin kuin pmmp:n vastaavat. Ystävyys meitä yhdistää, etäisyys tekee sielussa kipeää
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
toisin kuin pmmp:n vastaavat
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Katsokaas muuten noita digityttöjen muitakin haastiksia. Aika koomista meininkiä. Toivottavasti tässä ei ole sentään journalismin tulevaisuus.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Katsokaas muuten noita digityttöjen muitakin haastiksia. Aika koomista meininkiä. Toivottavasti tässä ei ole sentään journalismin tulevaisuus.
Luin jutun näistä Imagesta. Kuva jutun yhteydessä aiheutti huutonaurureaktion.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."