You are not logged in.
"Buddy Does Seattle" ja "Buddy Does Jersey" ties kuinka monennetta kertaa
duncan pritchard: what is this thing called knowledge?
Jean Genet:n Prisoner Of Love valkkautu lomakirjoista luettavaksi, ja alun hohhoijatusten jälkeen jäi ja jatkuu. Tykkään kovasti!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Varikset komentavat
Lomalukemisena:
Anni Swan: Iris Rukka
Johanna Sinisalo: Linnunaivot
Gerd Brantenberg: Egalian tyttäret
Paul Auster: Leviatan
+ Erinäisiä Aku Ankan taskukirjoja
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
aloin lukemaan da vinci -koodia
aloin lukemaan da vinci -koodia
mix?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:4dcf59244e="psykokarkki"]aloin lukemaan da vinci -koodia
mix? [/quote:4dcf59244e]
pakollinen lomahömppäkiintiö täyteen
Markku Lahtela - Sirkus
Eeva-Liisa Manner - Kirkas, hämärä, kirkas: Kootut runot
Nicolas Fargues - Olin takanasi
Kaikille järkkymätön
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
F.M.Dostojevski - Sorrettuja ja solvattuja
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Viimeinen Stiggg Larsson tuli viimein pokkerina, joten ostin. Uskottavissa tunnelmissa mennään, kun elävältä haudattu ja päähän ammuttu sankaritar alkaa jo pikkuhiljaa olla täydessä pelikunnossa
ÅHÅPs sori spoileri
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Roger Mooren Nimeni on Moore, Roger Moore.
Hauska mies - sekä valkokankaalla että kirjan sivuilla. Monta kertaa tullut naurahdettua ääneen tätä lukiessa.
[quote:392ed5c9ac="Acedia"]Roger Mooren Nimeni on Moore, Roger Moore.
Hauska mies - sekä valkokankaalla että kirjan sivuilla. Monta kertaa tullut naurahdettua ääneen tätä lukiessa. [/quote:392ed5c9ac]
Ylivoimaisesti parhain mies Bondin rooliin. Mooren kausi on täysin suvereenia elokuvaa, jokainen filmi oli ääriteos oikeastaan kaikilla mittapuilla.
[quote:b162da96f2="Neuvostoliitto"][quote:b162da96f2="Acedia"]Roger Mooren Nimeni on Moore, Roger Moore.
Hauska mies - sekä valkokankaalla että kirjan sivuilla. Monta kertaa tullut naurahdettua ääneen tätä lukiessa. [/quote:b162da96f2]
Ylivoimaisesti parhain mies Bondin rooliin. Mooren kausi on täysin suvereenia elokuvaa, jokainen filmi oli ääriteos oikeastaan kaikilla mittapuilla.[/quote:b162da96f2]
Mooren ääriteoksille toki , mutta George Robert Lazenbyhan se paras bondi oli
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:468d755a22="Neuvostoliitto"][quote:468d755a22="Acedia"]Roger Mooren Nimeni on Moore, Roger Moore.
Hauska mies - sekä valkokankaalla että kirjan sivuilla. Monta kertaa tullut naurahdettua ääneen tätä lukiessa. [/quote:468d755a22]
Ylivoimaisesti parhain mies Bondin rooliin. Mooren kausi on täysin suvereenia elokuvaa, jokainen filmi oli ääriteos oikeastaan kaikilla mittapuilla.[/quote:468d755a22]Tähän täysi sama.
bzort glorf bööth
Viimeinen Stiggg Larsson tuli viimein pokkerina, joten ostin. Uskottavissa tunnelmissa mennään, kun elävältä haudattu ja päähän ammuttu sankaritar alkaa jo pikkuhiljaa olla täydessä pelikunnossa
salkkareissa nämä eiq
Mangojauhe goddamn.
2 x 2,48 m uudenkarheaa kirjahyllyä pystytetty. NYT LUETAAN PERKELE
Lähinnä imuroidaan kirjoja ja skitsoillaan, millä tavalla kotikirjaston luokitus nyt laaditaankaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:38f67201c1="Pope"]2 x 2,48 m uudenkarheaa kirjahyllyä pystytetty. NYT LUETAAN PERKELE
Lähinnä imuroidaan kirjoja ja skitsoillaan, millä tavalla kotikirjaston luokitus nyt laaditaankaan [/quote:38f67201c1]
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
[quote:1ffd8bc717="KLMANE"][quote:1ffd8bc717="Pope"]2 x 2,48 m uudenkarheaa kirjahyllyä pystytetty. NYT LUETAAN PERKELE
Lähinnä imuroidaan kirjoja ja skitsoillaan, millä tavalla kotikirjaston luokitus nyt laaditaankaan [/quote:1ffd8bc717]
http://hklj.kirjastot.fi/ [/quote:1ffd8bc717]
http://ykl.kirjastot.fi/index.aspx on standardimpi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
kerropa sitten onko hyvä! likessä kattelin tuota ja jotain toista kaurismäkikirjaa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on se von Baghin mainio haastettelukirja, vaan toki toikin on ostoslistalla.
Otin työn alle Susan Sontag -kokoelman "At The Same Time".
"luen" audiobookkina
Auidobookkien puoli:
a) kätevää kun menee nukkumaan, jossain vaiheessa vaan nukahtaa eikä tartte sammuttaa valoja tai pelätä heräävän kuolaten kirjaan
b) lenkillä voi lukea! mikä on about parhautta
c) sillon kun on kamala kuume eikä kykene fyysisesti lukemaan (itse ainakin päivässä-kahdessa kyllästyn leffojenkatseluun), kuuntelu on parhautta.
Itse kirja:
ideana tää on ihan milenkiintoinen, ja kait leffana tästä ollaan tekemässä joku versio, mut voi kökkö minkälainen kirjoitustyyli. just sellainen yliselittelevä (god I hate it when writers assume their readers are not intelligent or even able to make the most basic connections without you explaining the same thing TWICE to MAKE SURE the reader effing got it and when doing so doing it in like the most boring manner possible ) ja clicheitä hipaiseva jokseenkin ärsyttävällä tavalla. semmoinen myös josta kirjailijan tosi rajoittuneet (LAISKAT) henkilökohtaiset näkemykset ihmisistä (nololla tavalla myös nais-mies asioista) paistaa läpi.
mut ehkä sillei just hyvä audiobookkina - jos menee joku juttu ohi ei olekaan niin oleellista (tää on audiobookeissa paskinta se kelaus jos missaa jonkun kohdan kun keskittykin johkin muuhun - aidon kirjan kans tää on niin helppoo!)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ei se oikeastaan oma ole, mutta kirjan haltija on sen verran hyväsydäminen, että lainaus saattaisi jopa onnistua. Vaan siinä on toki omat ongelmansa kun en asu teidän kulmilla, menee postisähläykseksi tms.
Mutta katotaas sitten kun saan tän luettua.
Elmer Diktonius - Janne Kubik.
Sent from my iPhone 16