You are not logged in.
Pages: 1
voi juku ku potkii kovaa tämä uusin 200 million thousand. starting over varmaan bändin parhaimpia vetoja:
http://www.youtube.com/watch?v=jSMZ1N_UVSg
happopäistä psykegaragepunkkia oisko atlantasta. parin vuoden takaisen keikan missasin sivarileirin vuoksi ja provinssiin ei vaan jaksanu viime kesänä lähtee. nimihirviö toka albumi "we did not know the forest spirit made the flowers grow" ja erityisesti sen jälkeinen hittipläjäys "let it bloom" on varsin suositeltavaa tavaraa. sen jälkeen bändi vaihtoi vicelle ja viime levy "good bad not evil" oli vähän vaisu ehkä lievän nme-hypen ja sellout-leiman myötä ei jaksanut hirveesti kiinnostaa tai jotain mut joo ei mulla muuta
Se nimihirviölevy oli ihan hyvää menoa. "Vice" levy taas oli hyvin vaisu excluuding rallatus sinkkustyge, mutta kai tän uuden vois #tsekkkiä"..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
oon koittanut kuunnella tätä spotifystä pari kertaa, mutta en ole jostain syystä oikein innostunut vaikka haluaisin. vois koittaa vielä, jos tuolla biisitärpillä lähtis..
Menetetty peli
Let It Bloom on upeeta garagea, aikamoinen hittisikermä. Jääny sen jälkeiset levyt kuulematta, ei edes mistään erityisestä syystä. Kaippa noita vois kuulostella.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Eiku oonha mä sen livelevyn kuullu, joku epsanjankielinen nimihirviä kans. Oli kai ihan ok.
Tuli ostettua Good Bad Not Evil ku sai halvalla. Kuulostaa tosi mitäänsanomattomalta. Onpa tympeetä. Flowerit vittuun mun garage punkista jos se on tämmöstä sit.
Tuli ostettua Good Bad Not Evil ku sai halvalla. Kuulostaa tosi mitäänsanomattomalta. Onpa tympeetä. Flowerit vittuun mun garage punkista jos se on tämmöstä sit.
kuunteleppa uudestaan esim. biisit "Bad Kids", "It Feels Alright" ja vaiks "Lock and Key". siistitympi saundi edelliseen albumiin verrattuna joo, mut rutkasti hyviä biisejä. myönnettävä on, että tässä on aika heikosti läsnä sellanen out-of-control yllätyksellisyys mitä forest spiritissa ja let it bloomissa oli rutkasti
Koitetaas!
Lock and key
-täs o hieno kertsi ja muutenki kiva sovitus.
It feels alright
Bad kids
-nää ovat molemmat mun mielestä vaan kevyempänä versiona sitä samaa mitä ovat aiemminkin tehneet. Ihan ok poppisbiisejä, mutta se tulenpalava into mitä näillä on joskus ollu ei kyl ny näistä välity.
Mjoo. Ei tää ny toivottoman kehno ole, joitain hienoja biisejä (Cold hands soi just ny, tää o ihan mainio), mutta menoa & meininkiä kaipaan.
Tänään Nosturilla w/ DUM DUM GIRLS (US)!
Menkääpä turkulaiset paikalle! Oli nimittäin ihan pirun hyvä, vaikken levyltä mikään bändin fani olekaan. Hyvä meno, soittivat hyvin, vessapaperirulla lens, kaljaa lens... vasemmalla oleva jätkä leikki koko keikan ajan ja teki useamman kerran niin et räkäs ilmaan ja otti syljen takas suuhun.
en ole kolmekybänen emoboy
Molemmat keikat oli hyviä eilen! Paikoitellen alkoi se samanlainen paahtaminen vähän kyllästyttämään, mutta jostain kulman takaa löytyi aina jotakin mielenkiintoista. En tiennyt, että tällä bändillä on tällainen "kulttimaine" Suomessa. Luulin jopa, että olisi ollut näiden ensimmäinen keikka maassa (en ole lukenut mitään keikkapuffeja tai edes tätä ketjua ).
en jaksanu mennä ja kaikki ovat kehuneet helvetisti tota keikkaa
Oikein yllätti hyvyydellään tuo. Dum Dum Girls kiinnosti etukäteen enemmän ja tykkäsin kyllä siitäkin. Molemmissa alkoi vähän puuduttaa parinkymmenen minuutin jälkeen kun aika samasta puusta veistettyjä ne biisit molemmilla bändeillä tuppasivat olemaan, ainakin näin ulkopuolisen korvissa kun kumpikaan ei ole kovin tuttu eikä koko skene. Mutta kyllähän Black Lips vaan rokkasi kovaa, loppua kohti meno onneksi taas parani. Levyltä en varmaan jaksaisi kumpaakaan bändiä kun soundeissa tuskin päästään samaan kuin livenä tai ainakaan en tohtisi soittaa ikinä vaadittavalla volyymillä kotistereoissa.
Perjantaina 11. elokuuta Suvilahdessa: http://www.flowfestival.com/artists/black-lips
Pages: 1