You are not logged in.
Lähes joka viikonloppu jotain tänä kesänä. En laita tähän menneitä tapahtumia, mutta noihin ajattelin mennä:
ALPPIPUISTON KANSANJUHLA 2009
12.7.2009
KLO 12.00-22.00
VAPAA PÄÄSY
OHJELMA:
Op:l Bastards
Tuomari Nurmio -soolo
Polka Madre (Meksiko) feat. Tuomari Nurmio
Damn Seagulls
Plain Ride
Hidria Spacefolk
Underwater Sleeping Society
Pintandwefall
Miss Saana & The Missionaries
Jaakko & Jay
Manna
Kikipau
Tuomas Henrikin Jeesuksen Kristuksen Bändi
Kaisa Vala
Wedding Crashers
ja:
^Kutosella Legowelt
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
oranssi-festeillä pitäis olla myös keuhkot
[quote:b6cea250c8]
25.07.2009 Oranssi-fest 2009
Oranssi ry:n kesäfestari Oranssi-fest järjestetään taas tänä vuonna Helsingin Alppipuistossa 25.7. Festivaaleilla kuullaan musiikkiesityksiä ikään katsomatta lastenbändeistä vaihtoehtomusiikkiin. Paikalla myös jänniä järjestöjä ja teattereita. Sillee jännästi. Lisää infoa myspace.com/oranssiklubi
Messer Chups (RU), Keuhkot, Telluksen Tulevaisuus, Sydän, sydän[/quote:b6cea250c8]
[quote:e9d023df6e="Moronica"]^Kutosella Legowelt
[/quote:e9d023df6e]
mie kans, tosin klo 22-23 sielä ei varmaan ole vielä ketään.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
oranssi-festeillä pitäis olla myös keuhkot
Kake on parasta!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:05ba083137="psykokarkki"]oranssi-festeillä pitäis olla myös keuhkot
Kake on parasta! [/quote:05ba083137]
Voi paska. Naamat taitaa olla just tuollon.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Voisitteko hei feis´buukkailijat laittaa tota aikataulua sunnuntain jutusta tänne hei :x ja
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Lava Vasen:
12.00 WEDDING CRASHERS
13.20 KIKI PAU
14.40 MANNA
16.00 MISS SAANA & THE MISSIONARIES
17.20 TUOMARI NURMIO
18.40 POLKA MADRE feat. TUOMARI NURMIO
20.00 DAMN SEAGULLS
21.20 UNDERWATER SLEEPING SOCIETY
Lava Oikea:
12.40 KAISA VALA
14.00 TUOMAS HENRIKIN JEESUKSEN KRISTUKSEN BÄNDI
15.20 JAAKKO & JAY
16.40 PINTANDWEFALL
18.00 OP:L BASTARDS
19.20 PLAIN RIDE
20.40 HIDRIA SPACEFOLK
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
^Tattis!
Ketä tuttuja nimimerkkejä menossa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Hankitaanko Joe sunnuntaiseuraa tuolta?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
No sää varmaan, mutta määä
Kohta brewskille :x
Menossa ollaan säävarauksella.
Terveisin. "Tuttu nimimerkki"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jee! Ei sada! Vois kohta kömpiä kalja- ja piknikeväskauppaan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
tää on kuulemma peruttu ja perseestä!
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
äläs homostele.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Legoweltillä on siis kaksi keikkaa, en tosin tiedä, mitä tuo ensimmäinen mahtaa tarkoittaa.
Öh, lähtekääpä joku kuudeksi Alppipuistoon dokaamaan, naisseurani ei kumminkaan ole valmis siihen mennessä
[quote:2360607a5f]
Soittoaikataulut / Artist Schedule:
Perjantai / Friday 31.7.2009
ALPPIPUISTO (ilmainen/free)
17:00 - 18:00 Sarana LIVE
18:00 - 19:30 LEGOWELT's Astro Unicorn Show LIVE (NL)
19:30 - 20:00 Villa Nah LIVE
20:00 - 21:00 AGF / Delay LIVE (GER/FIN)
KUUDES LINJA: terassi "HYTKY friends" (ilmainen/free)
18:00 - 20:00 Disko Tekno Kollektiv: Kasiseisk & Yavi
20:00 - 22:00 Entropy: Huhtis & Ko
22:00 - 23:30 Introvert
KUUDES LINJA: klubi
22:00 - 22:45 Snoxn
22:45 - 23:30 Yavi
23:30 - 00:30 KinoSport (USA)
00:30 - 01:30 Uusitalo LIVE
01:30 - 03:30 Legowelt LIVE + DJ (NL)[/quote:2360607a5f]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:132b658c52="Moronica"]YLÖS
Legoweltillä on siis kaksi keikkaa, en tosin tiedä, mitä tuo ensimmäinen mahtaa tarkoittaa.
Öh, lähtekääpä joku kuudeksi Alppipuistoon dokaamaan, naisseurani ei kumminkaan ole valmis siihen mennessä[/quote:132b658c52]
Joo enköhän mä tonne pääsis. Oletettavasti meen illalla kattomaan A Place to Bury plaaplaaplaata Tavastialle mut siihen asti vois pyöriä tuol. Legoweltti kuulosti muistaakseni Jarrelta soittamassa Beverly Hills Kyttä -tunnaria. Meneekö edes lähelle?
Täytyy kyl sadevaraus pistää tohon ettei tuu luvattua liikoja. Huomen saattaa piskottaa ainakin leposin mukaan.
Älä päästä painiks sitä
Soitan kutosella eeppisen 45 minuutin setin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
[quote:57a32da5d1="ILR"][quote:57a32da5d1="Moronica"]YLÖS
Öh, lähtekääpä joku kuudeksi Alppipuistoon dokaamaan, naisseurani ei kumminkaan ole valmis siihen mennessä[/quote:57a32da5d1]
Joo enköhän mä tonne pääsis. Oletettavasti meen illalla kattomaan A Place to Bury plaaplaaplaata Tavastialle mut siihen asti vois pyöriä tuol. Legoweltti kuulosti muistaakseni Jarrelta soittamassa Beverly Hills Kyttä -tunnaria. Meneekö edes lähelle?
Täytyy kyl sadevaraus pistää tohon ettei tuu luvattua liikoja. Huomen saattaa piskottaa ainakin leposin mukaan.[/quote:57a32da5d1]
Sateelle tosiaan
[quote:63440e5298="Moronica"][quote:63440e5298="ILR"][quote:63440e5298="Moronica"]YLÖS
Öh, lähtekääpä joku kuudeksi Alppipuistoon dokaamaan, naisseurani ei kumminkaan ole valmis siihen mennessä[/quote:63440e5298]
Täytyy kyl sadevaraus pistää tohon ettei tuu luvattua liikoja. Huomen saattaa piskottaa ainakin leposin mukaan.[/quote:63440e5298]
Sateelle tosiaan
[/quote:63440e5298]
Mulla sama suunnitelma ku ilkalla. Eli voisin tulla kunhan ei vaan sada vitusti.
Sent from my iPhone 16
Joo-o...
Oli aika königsidea lähteä fillarilla liikkeelle ny iltapäivällä. Pistin saunan lämpiämään, katellaan miten toi rintama hiipuu.
Älä päästä painiks sitä
Tapahtuman nimeks vois vaihtaa I hate Helsinki tai jotain yhtä typerää kuin alkuperäinenkin nimi
en ole kolmekybänen emoboy
Tapahtuman nimi on kai Rytmikaravaani
Juu, eipä taidettu alppipuistoilla tänään.
Sent from my iPhone 16
Kävin Alpparissa tsekkaamassa Legoweltin. Pääsin paikalle vasta puoli tuntia myöhässä, mutta onneksi / harmiksi tää olikin dj-keikka. Toki olisin mieluummin kuullut Legoweltin omia biisejä, mutta toisaalta sää oli sen verran masentava että Danny varmaan säästeli paukkuja Kutoselle. Dj-setti olikin sitten ihan parasta mahtavuutta, klassisella homo/italo-diskomeiningillä mentiin aika vahvasti. 6. linja olis ehkä vähän kiinnostanu mutta huomenna työpäivä niin ei niin ei.
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Kävin Alpparissa tsekkaamassa Legoweltin. Pääsin paikalle vasta puoli tuntia myöhässä, mutta onneksi / harmiksi
tää olikin dj-keikka. Toki olisin mieluummin kuullut Legoweltin omia biisejä, mutta toisaalta sää oli sen verran masentava että Danny varmaan säästeli paukkuja Kutoselle. Dj-setti olikin sitten ihan parasta mahtavuutta, klassisella homo/italo-diskomeiningillä mentiin aika vahvasti. 6. linja olis ehkä vähän kiinnostanu mutta huomenna työpäivä niin ei niin ei.
No Shari Vitun Vari!!! Just tuttuja ja just parhaita biisejähän tuolla!