You are not logged in.
Tosin syytän myös ylipitkiä krokettimailoja huonosta tuloksesta
Voin ens kerralla ottaa niitä vanhoja lyhyempiä mailoja mukaan.
Noo, lähteeks Töölö-kroketti huomenna?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Noo, lähteeks Töölö-kroketti huomenna?
Mulle passaa kyl! Oisko klo 18.30 mitään vai onko liian myöhään?
Huomenna ens vieläkää pääse mut ens viikolla ei ole kuin tiistaiks sovittua iltamenoa joten yrittäkääpä sopia jo mikä kävis.
Mulle käy ens viikolla sillai kasilta joka ilta.
MUT HUOMENNA! Tuleeko kukaan?
[quote:f609512b8f="shanks"]Huomenna ens vieläkää pääse mut ens viikolla ei ole kuin tiistaiks sovittua iltamenoa joten yrittäkääpä sopia jo mikä kävis.
Mulle käy ens viikolla sillai kasilta joka ilta.
MUT HUOMENNA! Tuleeko kukaan?[/quote:f609512b8f]
Saattaishan tuo olla mahollista. Pitää vähän saada asioita hoidettua viikonlopun tieltä pois sitä ennen mut eiköhän täs kerkeä.
Toisaalta mitä vähemmän jengiä, sitä nopeemmin toi sujuu
Älä päästä painiks sitä
Tylsäks menee tää peli täällä. Voittoon oli saumat, mutta epävarmat otteet jatkuvat.
1. Bedderi
2. leposi
3. mitten
3. Taru
5. Kristiina
6. Kata
(En kyl oo ihan varma, että jäivätkö Mitskut samalle portille vai miten meni.)
Keskinkertaisella pelillä voittoon. Ei yhtään haamulyöntiä, ja kaksi suoraa ruohikkolyöntiä ohi. Vahva ylämäkipeli toi lopussa voiton. Oikeastaan kuka tahansa Töölö-kroketin vakionaamoista olisi tänään hyvällä pelillä voittanut.
Töölö-krokettiurani tähän mennessä:
4. 2. 1. 1. 1. 1.
Mestarini on ainoa tänä kesänä pelanneista, jota en ole voittanut.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:a2cedfe6f1="Bedderi"]Keskinkertaisella pelillä voittoon. Ei yhtään haamulyöntiä, ja kaksi suoraa ruohikkolyöntiä ohi. Vahva ylämäkipeli toi lopussa voiton. Oikeastaan kuka tahansa Töölö-kroketin vakionaamoista olisi tänään hyvällä pelillä voittanut.
4. 2. 1. 1. 1. 1.
Mestarini on ainoa tänä kesänä pelanneista, jota en ole voittanut. [/quote:a2cedfe6f1]Vieläkö pelaat sillä samalla tekniikalla? Pitää varmaan siirtyä samaan, jos tollasia tuloksia syntyy.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:364a461bdd="turston"][quote:364a461bdd="Bedderi"]Keskinkertaisella pelillä voittoon. Ei yhtään haamulyöntiä, ja kaksi suoraa ruohikkolyöntiä ohi. Vahva ylämäkipeli toi lopussa voiton. Oikeastaan kuka tahansa Töölö-kroketin vakionaamoista olisi tänään hyvällä pelillä voittanut.
4. 2. 1. 1. 1. 1.
Mestarini on ainoa tänä kesänä pelanneista, jota en ole voittanut. [/quote:364a461bdd]Vieläkö pelaat sillä samalla tekniikalla? Pitää varmaan siirtyä samaan, jos tollasia tuloksia syntyy.[/quote:364a461bdd]
Juu, on se lähipelissä tarkempi. Lienee Tampereellakin suosituin tyyli.
turston wrote:
[quote:8ef64f7120="Bedderi"][quote:8ef64f7120="turston"][quote:8ef64f7120="Bedderi"]Keskinkertaisella pelillä voittoon. Ei yhtään haamulyöntiä, ja kaksi suoraa ruohikkolyöntiä ohi. Vahva ylämäkipeli toi lopussa voiton. Oikeastaan kuka tahansa Töölö-kroketin vakionaamoista olisi tänään hyvällä pelillä voittanut.
4. 2. 1. 1. 1. 1.
Mestarini on ainoa tänä kesänä pelanneista, jota en ole voittanut. [/quote:8ef64f7120]Vieläkö pelaat sillä samalla tekniikalla? Pitää varmaan siirtyä samaan, jos tollasia tuloksia syntyy.[/quote:8ef64f7120]
Juu, on se lähipelissä tarkempi. Lienee Tampereellakin suosituin tyyli.[/quote:8ef64f7120]
Millainen? Tampereella lyöntityylit ovat jakaantuneet kahtia - on kikikaikain ja alxityn sekä vähän jannenkin suosima "keskeltä molo heilahtaa" -tyyli ja allekirjoittaneen, gneen, hookyn ja muiden suosima "sivulta sivallus" -tyyli.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:732257783e="aqzu"][quote:732257783e="Bedderi"][quote:732257783e="turston"][quote:732257783e="Bedderi"]Keskinkertaisella pelillä voittoon. Ei yhtään haamulyöntiä, ja kaksi suoraa ruohikkolyöntiä ohi. Vahva ylämäkipeli toi lopussa voiton. Oikeastaan kuka tahansa Töölö-kroketin vakionaamoista olisi tänään hyvällä pelillä voittanut.
4. 2. 1. 1. 1. 1.
Mestarini on ainoa tänä kesänä pelanneista, jota en ole voittanut. [/quote:732257783e]Vieläkö pelaat sillä samalla tekniikalla? Pitää varmaan siirtyä samaan, jos tollasia tuloksia syntyy.[/quote:732257783e]
Juu, on se lähipelissä tarkempi. Lienee Tampereellakin suosituin tyyli.[/quote:732257783e]
Millainen? Tampereella lyöntityylit ovat jakaantuneet kahtia - on kikikaikain ja alxityn sekä vähän jannenkin suosima "keskeltä molo heilahtaa" -tyyli ja allekirjoittaneen, gneen, hookyn ja muiden suosima "sivulta sivallus" -tyyli.[/quote:732257783e]
Keskeltähän se heilahtaa. Sain Alxityn jutuista sellaisen kuvan, että lähes kaikki pelaavat sillä.
turston wrote:
Haarojen välistä pökkiminen on suunnilleen niinku heittäis koriksessa vapareita alakautta.
Älä päästä painiks sitä
[quote:f334246bc8="Bedderi"][quote:f334246bc8="aqzu"][quote:f334246bc8="Bedderi"][quote:f334246bc8="turston"][quote:f334246bc8="Bedderi"]Keskinkertaisella pelillä voittoon. Ei yhtään haamulyöntiä, ja kaksi suoraa ruohikkolyöntiä ohi. Vahva ylämäkipeli toi lopussa voiton. Oikeastaan kuka tahansa Töölö-kroketin vakionaamoista olisi tänään hyvällä pelillä voittanut.
4. 2. 1. 1. 1. 1.
Mestarini on ainoa tänä kesänä pelanneista, jota en ole voittanut. [/quote:f334246bc8]Vieläkö pelaat sillä samalla tekniikalla? Pitää varmaan siirtyä samaan, jos tollasia tuloksia syntyy.[/quote:f334246bc8]
Juu, on se lähipelissä tarkempi. Lienee Tampereellakin suosituin tyyli.[/quote:f334246bc8]
Millainen? Tampereella lyöntityylit ovat jakaantuneet kahtia - on kikikaikain ja alxityn sekä vähän jannenkin suosima "keskeltä molo heilahtaa" -tyyli ja allekirjoittaneen, gneen, hookyn ja muiden suosima "sivulta sivallus" -tyyli.[/quote:f334246bc8]
Keskeltähän se heilahtaa. Sain Alxityn jutuista sellaisen kuvan, että lähes kaikki pelaavat sillä. [/quote:f334246bc8]
Eei, itse esimerkiksi en osaa ollenkaan pelata niin - heti alkaa pupellus kun yrittää siten lyödä eikä sillä saa voimaa niihin lyönteihin kunnolla. Nää on taas näitä fiilis-juttuja, mutta kyllä sivultalyöjiä on varmaankin aikalailla puolet aktiivipelaajista.
En oikeastaan kuule mitä ILR sanoo, koska minulla on neljä Töölö Cup -sormusta tukkimassa korviani.
turston wrote:
Oisko keskiviikkona klo 19.45 alkaen krokettipelaajia Taka-Töölössä? Mä en pääse mitenkään aikaisemmin.
jåå
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vois sopia.
Voitko shanks ottaa lisää mailoja ja palloja, jos tulee yli kuusi pelaajaa?
[quote:1b069772ce="leposi"][quote:1b069772ce="shanks"]Vois sopia.
Voitko shanks ottaa lisää mailoja ja palloja, jos tulee yli kuusi pelaajaa? [/quote:1b069772ce]Voin kyl ja kenties porttejakin jos halutaan pelata enemmän kuin kymmenen.[/quote:1b069772ce]
Mulla on kyl 20 porttia, ettei niitä tartte. Jos ILR pitää eiliset puheensa ja tulee, niin meitä on nyt sitten jo kuusi. Mutta jos menee osallistujat kymmeneen niin vois panna joukkuepelin pystyyn. Alle sen voi pökkii yksinään kait... Kahtellaan ja tarkkaillaan.
Joo kyl mä tuun
Älä päästä painiks sitä
Voisin tulla kans pökkimään keskiviikkona, jos vaan pelivälineitä riittää!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Noniin Shanks, ota lisävälineitä mukaan!! Klo 19.45 kirjastolla treffit. Radan tekoon ja alkusähläykseen menneen se reilu vartti. Jos siinä ei oo ketään niin sitten ollaan jossain heti kirjaston takana tai Sibeliusmonumentin vieressä, eli sen ison tien toisella puolella. Ei voi missata.
menox
Älä päästä painiks sitä
Täs tulokset dramaattiselle ja vaihtelevalle krokettikierrokselle. Radalla oli pituutta 12 porttia ja sen tasoa luonnehtisin näin lonkalta melko haastavaksi.
ILR - witter
tupi - maaliin 2 lyöntiä jöjesssö
grasssskirt - 3 lyöntiä
leposi - 4 lyöntiä
turska - 5 lyöntiä
mitten - 1 portti maaliin viiden lyöntikierroksen jälkeen
Teemu - 6 porttia
shanks - 7 porttia
Muuten mieleen jäivät tupin Bedderimäisen vahva perussuoritustaso, turskan ja mittenin kuolemaa halveksuvat highlight-lyönnit (plus jälkimmäisen kolossaalinen sekoilu kentän loppumetreillä) sekä grasskirtin eeppinen nousu kääntökiepin peränpitäjästä palkintokorokkeelle. Jännä peli
Älä päästä painiks sitä
Eipä mahtanut mitään ILR:lle tänään. Toki voi spekuloida että jos ei olis pupeltanut sitä neljänneksi viimeistä(?) porttia lyömällä yli mutta sen jälkeen olisi kuitenkin tullut pelattua vähän eri lailla. ILR vaan tuli kuin juna takaa ohi, vaikka omassa kolmen vikan portin pelissä ei ollut oikeastaan mitään moittimista.
Mut joo, jännä peli muutenkin, sijoitukset vaihtuivat koko ajan ja ILR:kin taisi pupeltaa hännillä aika pitkään ennen ilmiömäistä nousuaan. mitten yllätti ainakin allekirjoittaneen melko varmalla pelillään, joka tosin kosahti kaksoisporteille aika täysin. Toinen positiivinen yllättäjä oli grasskirt paluukiekan nousullaan. leposi keskittyi lähinnä heittelemään mailaansa, ehkä myös sivuunkirjoittaneella meni turhaan energiaa mailanheittelyyn ja leukojenlouskutukseen. Väittäisin että Bedderi olisi ollut vähintäänkin tiukoilla tänään. Miksei muuten tullut? Jänisti?
Ollaan mökillä, mutta ens viikolla vois taas pelata joku ilta!
joo ei se kauden avaus oikeen lähteny. voisin laskea ranking-tilanteen kuhan löydän sen tanpere-kroketin käyttämän pisteytyksen.
neljällä pelaajalla:
1. 1p
2. 2p
3. 3p
4. 4p
viidellä:
1. 1p
2. 2p
3. 2,5p
4. 3p
5. 4p
kuudella:
1. 1p
2. 2p
3. 2,5p
4. 3p
5. 3,5p
6. 4p
seitsemällä:
1. 1p
2. 1,5p
3. 2p
4. 2,5p
5. 3p
6. 3,5p
7. 4p
ja yli seitsemällä tuota 3p-4p väliä levennetään..
Sopivan sekava
Lukemattomiin tolppakuteihin ja kaljan loppumseen se sitten kaatu
Maanantaina vois harjotella lisää!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu