You are not logged in.
Mä lähden ostaa jonku julisteen nyt! Himottais Breakfest at Tiffany's -juliste. Sellanen pitkä, jossa on se tyttö lähes oikein pituisena
Audrey
(vaikka plaah plaah leffa onki)
Ostin sit tän, kun ei oikein mitään muuta hienompaa näkynyt.
Vois ehkä ton leffanki joskus kattoo
Vois ehkä ton leffanki joskus kattoo
Kantsii, Tatin paras miun mielestä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:3d0beb78ec="leposi"]Vois ehkä ton leffanki joskus kattoo
Kantsii, Tatin paras miun mielestä.[/quote:3d0beb78ec]
Oiskohan kirjastossa?
Oli muuten ihan surkea valikoima siellä tunnelin julistekaupassa.
Mul on tällanen t-paita. Tosin se on liian pieni, halpaa tekoa ja kuva jo haalentunut
en ole kolmekybänen emoboy
Mannerheimintiellä töölössä yks divari lopetti kun siihen tuli joku teinivaatekauppa. Siellä oli myynnissä paljon hienoja leffajulisteita jotka oli ollu käytössä Suomessa leffateattereissa. Nappasin pari ittelleni. Erityisesti eroottisten elokuvien julisteet oli musta jänniä.
Tämmöset ostin:
[quote:ddef8c1bef="leposi"]Vois ehkä ton leffanki joskus kattoo
Kantsii, Tatin paras miun mielestä.[/quote:ddef8c1bef]
Minusta Play Time pesee aika kevyesti, mutta vaati kyllä katsomista valkokankaalta.
Mutta siis, mistä te ostatte näitä julisteita? En tiedä kuin tuon allpostersin, joka on aika toimiva, mutta valikoima ei sieläkään ole ihmeellinen.
Oon kauan hakenut Dziga Vertovin Man With The Movie Camera -julistetta, mutta eipä ole näkynyt..
Menetetty peli
[quote:61ffaaa4da="tigrushka"][quote:61ffaaa4da="leposi"]Vois ehkä ton leffanki joskus kattoo
Kantsii, Tatin paras miun mielestä.[/quote:61ffaaa4da]
Minusta Play Time pesee aika kevyesti, mutta vaati kyllä katsomista valkokankaalta.
Mutta siis, mistä te ostatte näitä julisteita? En tiedä kuin tuon allpostersin, joka on aika toimiva, mutta valikoima ei sieläkään ole ihmeellinen.
Oon kauan hakenut Dziga Vertovin Man With The Movie Camera -julistetta, mutta eipä ole näkynyt..[/quote:61ffaaa4da]
Ihan kuin oisin muuten nähnyt Anttilan (??) mainoskataloogissa, että Tati-boksia olis myyty siellä naurettavaan 15 euron hintaan nyt kesän aikana. Ei kai se mikään muukaan paikka voi olla...
Meillä on seinällä tää:
Onks kukaan tilannu ikinä jostain ulkomailta leffajulisteita? Voiks niihin luottaa, että ne tulee ehjina perille saakka, eli siis että ovat pakanneet hyvin jne? Ja onko suosituksia jostain nettikaupasta?
luulis että sellainen pahvilieriö on aika standardi. allpostersilta tuli muistaakseni ainakin sellaisessa ja sisällä vielä muoviputkula, joissa julkat yleensä varastoidaan. taisi olla vielä niinkin nerokkaasti, että kaksi julistetta oli rullattu samaan tuubiin.
Menetetty peli
allpostersista on tilannut ja hyvin tuli perille pahviputkessa. Tuolla aika usein myös hyviä tarjouksia joita kannattanee seurata.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Omalta seinältä löytyy;
Onhan noita muitakin, mutta ne eivät nyt tähän mahdu. www.kukunor.com toimii. Myös asematunnelissa oleva popcityn(?) julistekaupasta löytää vaikka mitä. Edward Hopperin Nighthawksin sieltä kävin joskus hakemassa.
Tosin tuo nyt ei juurikaan elokuvajulisteisiin kuulu, mutta kuitenkin.
Tässä on juliste, jota olen kauan halajanut. Kukunoristakin jo tilannut, mutta kuulemma ei ole enää myynnissä, eikä Euroopan tukuistakaan saaneet.
Through the darkness of futures past
The Magician longs to see
One chants out between two worlds,
"Fire - Walk With Me"
Paskoja leffoja. Huig, asematunnelissa ei ole enää ollut moneen vuoteen mitään julistekauppaa.
Paskoja leffoja. Huig, asematunnelissa ei ole enää ollut moneen vuoteen mitään julistekauppaa.
Ja Kukunor on ihan paska kauppa.
missä mä oon asematunnelista mehustellu?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En oo muuten koskaan ostanu julistetta
[quote:93a6f5af5a="Kotei Kuolematon"]Omalta seinältä löytyy;
[/quote:93a6f5af5a]
Mulla kans toi.
Sit kans nää:
Kiss Me Deadly, Touch Of Evil, Texas Chainsaw Massacre, The Third Man, Mishima, À Bout De Souffle, Reservoir Dogs. Ilimaseks tai halavalla saatuja.
Itselläni on melko hyvä kokoelma 50-70-luvun seksileffojen julisteita löytyy Munkkien mehevintä muhinaa ja Riemua WC-reijällä plakaattia. Jostain syystä ainoastaan Olen utelias, keltainen on päätynyt seinälle...
Pienen Leffakaupan omistaja osti muuten hiljattaen melkoisen läjän suomijulkkia, joten kannattaa pitää tuntosarvet suunnattuna siihen suuntaan, jos nostalgia kiinnostaa.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Mihnä se oli se vuoden 2009 hienoimmat leffajulkat -linkkispämmi? Björkka tais sen jonnekin tunkea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oliko joku tilannut tuolta?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mitä vittua nyt taas
organizing the boy scouts for murder is wrong
barton_funk wrote:Mitä vittua nyt taas
Saksa on paska maa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tämän tilasin just
140x200cm
^Mistä tilasit? Kivan näköinen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ebaysta. mun huoneen seinä on kamalassa kunnossa, ja maalatakseni pitäisi peittää satoja pieniä koloja ja lukuisia isompia reikiä ja pari kunnon monttua. julisteet apuun siis!