You are not logged in.
Dead Set
bzort glorf bööth
Rock of Love 2:ssa tippuivat sekä parhaimman näköinen että viihdyttävin nainen samassa jaksossa. Bret
sattumalta tullu seurattua tätä kun töiden jälkeen istahtanut soffalle kanavasurffailemaan, mahtava ohjelma joo, etenkin kun eiliseen asti ei ollu mitään hajua kuka tää bret ees on ihmettelin vain miks joku kornisti ruskettunu ja elämän turvottama vanha rokkari kiinnostaa edes tommosia tyhjäpääbimboja.
Nonni, oon hommannu jo neljä kautta Simpsoneita ja tarkoituksena on hommailla ne kaikki dvd:nä, ja nyt rupesin niitä kattomaan. Kyllä ekassa kaudessa on jo sitä jotain. On tämä vaan kaikkien aikojen parasta tv-sarja. Ei voi mitään. Ihan kreisii, että eka jakso on tullut ulos vuonna 1989.
Mä hankin aikoinaan kaudet 3-8. Ei ole ollut kiinnostusta hankkia tuon kulta-ajan ulkopuolisia kausia, 2 ekaa on kuitenkin vielä aika hakemista ja tylsää katsottavaa ja kasikauden jälkeisiä ei vaan jaksa mitenkään.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:df3ff5573c="leposi"]Nonni, oon hommannu jo neljä kautta Simpsoneita ja tarkoituksena on hommailla ne kaikki dvd:nä, ja nyt rupesin niitä kattomaan. Kyllä ekassa kaudessa on jo sitä jotain. On tämä vaan kaikkien aikojen parasta tv-sarja. Ei voi mitään. Ihan kreisii, että eka jakso on tullut ulos vuonna 1989.
Mä hankin aikoinaan kaudet 3-8. Ei ole ollut kiinnostusta hankkia tuon kulta-ajan ulkopuolisia kausia, 2 ekaa on kuitenkin vielä aika hakemista ja tylsää katsottavaa ja kasikauden jälkeisiä ei vaan jaksa mitenkään.[/quote:df3ff5573c]
Höpö höpö. Eka on jo just hyvä!
mad menin eka kausi meneillään, ihan jöösh!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:d2c4ee1702="turston"][quote:d2c4ee1702="leposi"]Nonni, oon hommannu jo neljä kautta Simpsoneita ja tarkoituksena on hommailla ne kaikki dvd:nä, ja nyt rupesin niitä kattomaan. Kyllä ekassa kaudessa on jo sitä jotain. On tämä vaan kaikkien aikojen parasta tv-sarja. Ei voi mitään. Ihan kreisii, että eka jakso on tullut ulos vuonna 1989.
Mä hankin aikoinaan kaudet 3-8. Ei ole ollut kiinnostusta hankkia tuon kulta-ajan ulkopuolisia kausia, 2 ekaa on kuitenkin vielä aika hakemista ja tylsää katsottavaa ja kasikauden jälkeisiä ei vaan jaksa mitenkään.[/quote:d2c4ee1702]
Höpö höpö. Eka on jo just hyvä![/quote:d2c4ee1702]
Mulla ei oo ku toi eka kausi, ja se on kyllä kieltämättä tylsä.
"A repo man's always intense"
Kesäsuosikki toki
Aattelin käydä Baywatchia seuraamaan, oli tänään niin hyvä jakso
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
murder one sarjaa tullut katseltua tässä parin jakson verran dvd:ltä. taisi tulla nimellä harkittu murha joskus telkkarista, mutta silloin ei tullut juurikaan katsottua. ihan hyvältä vaikuttaa, mutta toistaiseksi hahmot jääneet vähän yksipuolisiksi ja epäuskottavan ristiriidattomiksi. wiren jälkeen kaikki sarjat ovat tuntuneet jotenkin niin huonoilta.
Menetetty peli
toivottavasti sub näyttää vielä kaks seuraavaa kautta
bzort glorf bööth
Lewis'ta katselin niin kauan kuin sitä riitti. Upposi niin hyvin, että pitää varmaan tilata dvd-bokseja joskus myöhemmin, vaikka niissä on vain kausi eli neljä jaksoa per setti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo QI seurattu kyllä melkin livetahtiin. Kaikki jaksot spessuineen löytyy. uusimmasta kaudesta oli vissiin jossain digidigijutussa ekstrapitkät jaksot ja nekin on.
Kirin viime sunnuntaiyönä itseni synkkaan True Bloodin kakkoskaudessa. On se vaan mahtis sarja. Kuutososa jäi muuten melkoisen jännään paikkaan
Jessica & Hoyt on ehkä söpöin tv-pariskunta ikinä
Hellyyttävää on myös kun Eric (The Viking) Vampire aina välillä puhuu ruotsia ja tuimistelee.
Sent from my iPhone 16
True Blood
Xena pyöris taas, sit pitäis taas tsikiditsekata, millon se Baywatch tulikaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Simpsonien kolmannen kauden loppu alkaa olee jo ihan täydellistä tykitystä.
Katoin Baywatchin. Mitch rakastu johonki prinsessaa, mut lopus prinsessan piti lähtä omille teilleen. Ei se mitn, Mitch, ota vähä brenkkuu mjötööh
frendejä ja simpsoneita, tosin puolivahingossa on tullu katsottua. ja tänään näin sattumalta ekaa kertaa ikinä jakson 6packia
Seuraan intohimeisesti Ex listiä. Yhteen aikaan, en jaksanu tommosta hömppää ollenkaan, mutta oon ruvennu arvostamaan, kun useat sarjat tuntuu olevan niin kovin kyynisiä ja masentavia ja hahmot on julmia ja itsekkäitä. Tässä on koko ajan kesä ja ongelmat on pinnallisia tai edes helposti ratkottavissa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Seuraan intohimeisesti Ex listiä. Yhteen aikaan, en jaksanu tommosta hömppää ollenkaan, mutta oon ruvennu arvostamaan, kun useat sarjat tuntuu olevan niin kovin kyynisiä ja masentavia ja hahmot on julmia ja itsekkäitä. Tässä on koko ajan kesä ja ongelmat on pinnallisia tai edes helposti ratkottavissa.
en oo tota sarjaa seurannu, mutta joudun kertomaan sulle valitettavan totuuden: toi sarja menesty niin huonosti jenkeissä, että siitä ei tehty ees kokonaista ekaa tuotantokautta. en tajuu miksi tollasia keskeneräisiä sarjoja ostetaan Suomen televisioon... njoo.. nauti nyt niistä jaksoista, kun niitä vielä on!!
feel good -sarjat <3
[quote:3272cd92f5="Pilke"]Seuraan intohimeisesti Ex listiä. Yhteen aikaan, en jaksanu tommosta hömppää ollenkaan, mutta oon ruvennu arvostamaan, kun useat sarjat tuntuu olevan niin kovin kyynisiä ja masentavia ja hahmot on julmia ja itsekkäitä. Tässä on koko ajan kesä ja ongelmat on pinnallisia tai edes helposti ratkottavissa.
en oo tota sarjaa seurannu, mutta joudun kertomaan sulle valitettavan totuuden: toi sarja menesty niin huonosti jenkeissä, että siitä ei tehty ees kokonaista ekaa tuotantokautta. en tajuu miksi tollasia keskeneräisiä sarjoja ostetaan Suomen televisioon... njoo.. nauti nyt niistä jaksoista, kun niitä vielä on!!
feel good -sarjat <3[/quote:3272cd92f5]
Eiku mummielestä sitä tehtiin 13 jaksoa, joista viimenen on päätösjakso, mutta kaikkia ei näytetty Jenkeissä, kun se ei menestyny. Näin muistan lukeneeni jostain, mutta jumankeuta, jos oon saanu väärää tietoa. Eihän tossa oo koko sarjassa mitään järkeä, jos se ei pääty johonkin. :x
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Huomenna alkais taas uus kausi Huippiksia!
Maajussille morsian -sarjassa Ari-Villen 'wagonissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:53a97895cf="anzut"]Huomenna alkais taas uus kausi Huippiksia!
[/quote:53a97895cf]
Suomen, Australian vai Samoan?
[quote:378c7a5c9e="stratum"][quote:378c7a5c9e="anzut"]Huomenna alkais taas uus kausi Huippiksia!
[/quote:378c7a5c9e]
Suomen, Australian vai Samoan?[/quote:378c7a5c9e]
Ihan aito Ameriikan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.