You are not logged in.
[quote:c557c5df21="lintumies"]The Lucksmiths Semifinalissa 4.9., sanoi Rumba.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
!!!!!!!!!!1
!!!!1
!!!
1!!
"#1
312
3
124
PEBa1111111111111111111111111
PARAS KEIKKA IKINÄ! Nyt ei tarvii lähte Hampuriin niiden takia!!!!!!!!
[/quote:c557c5df21]
Toivottavasti kanssa luin oikein enkä nähnyt unta tms.
[quote:b2ffe9adce="leposi"][quote:b2ffe9adce="lintumies"]The Lucksmiths Semifinalissa 4.9., sanoi Rumba.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
!!!!!!!!!!1
!!!!1
!!!
1!!
"#1
312
3
124
PEBa1111111111111111111111111
PARAS KEIKKA IKINÄ! Nyt ei tarvii lähte Hampuriin niiden takia!!!!!!!!
[/quote:b2ffe9adce]
Toivottavasti kanssa luin oikein enkä nähnyt unta tms. [/quote:b2ffe9adce]
Pitänee paikkaansa, kun ovat syyskuun alussa ainakin Hampurissa ja muutenkin Euroopassa.
Olenko siis tämän porukan ainut perjantaisessa John Calen konsertissa Tavastialla?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Olenko siis tämän porukan ainut perjantaisessa John Calen konsertissa Tavastialla?
Ehdin jo unohtaa...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
eix se o torstaina? mutta väliin jää, ei ehdi kaikkialle...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:9521192a39="aqzu"]Olenko siis tämän porukan ainut perjantaisessa John Calen konsertissa Tavastialla?
eix se o torstaina? mutta väliin jää, ei ehdi kaikkialle...[/quote:9521192a39]
niinhän alkuun luki, mutta sit tiketin sivuilla oli 16.6. ja Tavastiankin sivuilla on 16.6. Sopii minulle kun pitää erikseen sinne syrjäiseen rannikkokaupunkiin raahautua niin ei sit oo kiire takaisin.
Onko se PERJANTAINA? Jätin lipun hankkimatta kun luulin, että se olis torstaina? Vielköhän saa lippuja...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:7a785a8e97="forssto"]Sami Sanpäkkilän (Es, Kiila, Fonal-rekkids, kyltetiiätte) näyttely olisi tarjolla Kuvataideakatemian galleriassa Cantina Westiä vastapäätä.
Sinne.[/quote:7a785a8e97]
Joo toi pitää käydä zekkaamassa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onko se PERJANTAINA? Jätin lipun hankkimatta kun luulin, että se olis torstaina? Vielköhän saa lippuja...
Varmasti!
Sisters of Mercy hieman yllättäen Tuskassa. Vois mennä porttien ulkopuolelle kuuntelemaan. Temple of looveeeeeeeeaaaaahh
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tietääks kukaan enempää millaista se mystinen joan as policewoman on? toisaalta kaksi iltaa travastialla työviikon aikana lienee tarpeeksi... mutta ettei vaan jälkikäteen kaduta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
niinjoo, lauantaina 8.7. vissiin planned confusion -iltamat galleria maatilassa, ainakin grey park kuulemma soittaa. niiden edelline keikka samassa paikassa oli ehkä parasta mitä oon tänä vuonna nähnyt (ehkå yhtä hyvä ku charles hayward). en vaan itse taida päästä nyt paikalle mut menkää ihmeessä muut...
Tuolla vois kuunnella, mutta en jaxa -späm
kuunnelkaa joku ja kertokaa thänx.
laiska-spåm
kuulostaa joltain aor-versiolta cat powerista, "tavallisella" lauluäänellä...eiköhän tää ala kohta soimaan radio novalla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kuulostaa joltain aor-versiolta cat powerista, "tavallisella" lauluäänellä...eiköhän tää ala kohta soimaan radio novalla
voin siis jättää suosiolla väliin
muuten olen sitä mieltä että novan toimilupa pitäis perua eikä sävelradion.
[quote:4c89e73343]CLUB GÄNG! ja Welldone ylpeänä esittävät:
LOVE IS ALL (Swe)
7.7.
Kuudes Linja
Liput 12 euroa; ovelta.
Rough Trade valitsi Spinnning and Scratchin biisin Rough Trade shops Indiepop vol 1 kokoelmalevylleen yhdessä sellaisten bändien kuten My Bloody Valentine, The Jesus and Mary Chain, ja Primal Screamin kanssa.[/quote:4c89e73343]
katoppas, pitää kaivaa toi kokis esille ja tsekata, vaikka tarkoitus onkin tuolloin olla jo poissa kaupungista... ja olihan tuolla kokiksella myös leposin hypettämä camera obscura, senkään biisistä ei ole mitään mielikuvaa...
laitetaan tähän tämä toinenkin jos ei ole vielä mainittu, jotai ex-unicornseja:
[quote:4c89e73343]ISLANDS (Can)
8.7.
Kuudes Linja
Liput 12 euroa; ovelta.
Ikäraja 18 v. [/quote:4c89e73343]
Moon ihan tykästynyt tuohon Love Is Alliin, etenkin piisiin Make Out Fall Out Make Up, mutta aika tyhmän keikkapäivämäärän valinneet
EDIT: eihän tällä kyllä mitään noiden ohessa mainittujen kanssa ole musiikillisesti tekemistä.
I love you and dream about the Führer
[quote:c8746c591f]Rough Trade valitsi Spinnning and Scratchin biisin Rough Trade shops Indiepop vol 1 kokoelmalevylleen yhdessä sellaisten bändien kuten My Bloody Valentine, The Jesus and Mary Chain, ja Primal Screamin kanssa.
katoppas, pitää kaivaa toi kokis esille ja tsekata[/quote:c8746c591f]
Kaiva ihmeessä, mainio rokkibiisi se.
mutta aika tyhmän keikkapäivämäärän valinneet
No siis vittujen vittu. Täähn piti olla toukokuun lopulla, mutta siirtyi heinäkuulle. Ja nyt ei varmaan ole varaa tulla Helsinkiin, joten vittutaa aivan saatanasti jne. Ehkä kuitenkin yksi kuumimmista livebändeistä pitkään aikaan, jos nyt amerikkalaisia tovereita on uskominen. Ja se levy on tosi hyvä kans!
21.10. Peter Bjorn and John @ Kuudeslinja, Helsinki !
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
ke 6.9 @ semifinal:
SUNBURNED HAND OF TEH MAN
1.7.
Le Futur Pompiste @ Belly
[quote:1ae42f4d2c="psychocandy"]ke 6.9 @ semifinal:
SUNBURNED HAND OF TEH MAN[/quote:1ae42f4d2c]
Samassa paikassa:
To 14.9.
Hinterlandt (GER),
Mother Goose,
Short Cuts
Ke 20.9.
Sabot (CZE/USA),
Cause For Effect
[quote:1d46ac8822="psychocandy"]ke 6.9 @ semifinal:
SUNBURNED HAND OF TEH MAN[/quote:1d46ac8822]
EI VITTU!
Tuossa vaiheessa saatan saada jo opiskelija-alennuksia matkoista joten sinne.
smaaaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
PäiväUniFest Harjun nuorisotalon kentällä
02.07.2006
PäiväUniFest eli PUF on ensi kertaa Helsingin Kallion sydämessä järjestettävä ilmaisfestivaali, joka tuo luokseen niin eläimet kuin ihmisetkin. PUF järjestetään 2.7 (klo.13-21) Harjun nuorisotalon kentällä (Primon kahvilatehtaan vieressä). Kurkkaappa siis vielä vielä karttaa jos epäröit.
Paikalla bändejä on:
# Aloha Junktion
# Freaky Beats Circus
# Sydän Sydän
# Sininen Sinfonia
# Risto ja Joose Keskitalo
# Puppa J & Natural Vibrations
# Echo Is Your Love
# DJ:t Kpia & Avaruus Antti
Tero saatana, s'olet gay!