You are not logged in.
Aivan hirveää meininkiä taas. Viimeinen sija sekä joukkueessa että yksin. Jälkimmäisessä ns. "sokeain kroketti" -pelissä nousin mummotatsilla ja superkrokkauksella YKSIN kolmen portin takaa käsittämättömään kahden portin johtoon, kunnes puppeloin neljästi varmasta paikasta ohi ylämäkiportin, joka oli koko pelin neljänneksi viimeinen. Hermot riekaleina.
Petankki sujui itseltäni vahvemmin kuin kroksu, tosin hermot vopite olla koetuksella jos pelailen kaksin tyttöystäväni, tuon kesäpelien kymmenottelijan, kanssa. Missään en oo parempi, tympii :x
Mangojauhe goddamn.
Jälkimmäisessä ns. "sokeain kroketti" -pelissä
Saisko tästä lisätietoja?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:740da677fd="tiptoo"]Jälkimmäisessä ns. "sokeain kroketti" -pelissä
Saisko tästä lisätietoja?[/quote:740da677fd]
Pelattiin niin pimeässä ja puiden katveessa, että mustan pallon pelaaja joutui lainaamaan keltaista mailaa nähdäkseen mihin huitoo, kello oli muistaakseni n. 23:40 kun kierros päättyi.
Mangojauhe goddamn.
Voisin koittaa kesälomalla tsekata Turun tämän hetkisen tason.
Ollaan aina valmiina
Tosin pallot alkaa olla melkosen kärsineitä jo
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
tulihan se voihto sitten vihdoin ihanan nousuhumalan siivittämänä. yökroketti märällä nurtsilla eevan ja mittenin kanssa helsinki-turku-fuusiosäännöillä. alussa huima johto, kääntökepillä tiukkaa vääntöä, mitten mummolyönnillä hurjaan johtoon mutta jumittui sitten omaan kikkailuporttiinsa. tästä sitten ohi ja kevyttä laskettelua loppukepille. i'm lovin' it. seuraava tavoite: riston päihittäminen kännissä.
Mangojauhe goddamn.