You are not logged in.
Final Fantasy oli vekkuli Kuudennella Linjalla: harvemmin olen nähnyt sibelius-akatemialaisia groupieita eturivissä. Joku oli kokannut sille pullaa (kai joku tapa?), ja muusikko-opiskelijatytöt riisuivat äijää katsellaan koko keikan ajan.
Herrasmiehenä varmaan lohdutit jotain onnekasta opiskelijatyttöä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Voitin näitten mixtape-kilpailussa ja saan festaripassin plus pääsen soittamaan lyhyen setin jonnekin Dieselin ständille varmaan, joten täällä sittenkin
Kraftwerk-lippukin hommattuna
Sunnuntain työvuoro pitäisi vielä saada vaihdettua ettei jää festarit kesken
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:a52c7b62a5="risto_m"]Voitin näitten mixtape-kilpailussa ja saan festaripassin plus pääsen soittamaan lyhyen setin jonnekin Dieselin ständille varmaan, joten täällä sittenkin
Kraftwerk-lippukin hommattuna
Sunnuntain työvuoro pitäisi vielä saada vaihdettua ettei jää festarit kesken [/quote:a52c7b62a5]
Oho!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onnea risto! Kerro mixtapesta.
Tosta saa kuunnella! http://cult.diesel.com/profiles/band/dj_ripatti.html
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:0439558e43="Laatu"]Onnea risto! Kerro mixtapesta.[/quote:0439558e43]
Tosta saa kuunnella! http://cult.diesel.com/profiles/band/dj_ripatti.html
Upeeta Risto! Just kuuntelussa miksi ja täytyy kehua, että hyvää on mikähän mahtaa olla etäisesti hot chipahtava kakkosbiisi (ja oisko tracklistia muutenkin)?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
kakkonen taitaa olla junior boissii. hyvän kuulonen miksaus kyllä
Menetetty peli
Onneks olkoon, Risto! Hyviä biisejä, mm. Dark Desire. Jeejeee!
Tänks, tänks! Tää oli biisilista siis:
01. Pollyester - You Are Amen
02. Junior Boys - Parallel Lines
03. The Belle Stars - The Clapping Song (Social Disco Club edit)
04. Ephemera - Last Thing (Björn Torske remix)
05. Ace Of Base - All That She Wants (12" version)
06. Rune Lindbaek - 3 'Dudes' On A Harbour
07. Woolfy vs. Projections - The Return Of Starlight (Invisible Conga People remix)
08. Eko Quango - Na Mawazo
09. Noir Désir - Le Vent Nous Portera (Rubber Room re-rub)
10. John Talabot - Afrika
11. House Of House - Rushing To Paradise
12. Saint Etienne - Nothing Can Stop Us
[quote:9ebd1a2675="risto_m"]02. Junior Boys - Parallel Lines
[/quote:9ebd1a2675]
Eteenpäin on menty
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:1b69754e25="risto_m"]Tänks, tänks! Tää oli biisilista siis:
01. Pollyester - You Are Amen
02. Junior Boys - Parallel Lines
03. The Belle Stars - The Clapping Song (Social Disco Club edit)
04. Ephemera - Last Thing (Björn Torske remix)
05. Ace Of Base - All That She Wants (12" version)
06. Rune Lindbaek - 3 'Dudes' On A Harbour
07. Woolfy vs. Projections - The Return Of Starlight (Invisible Conga People remix)
08. Eko Quango - Na Mawazo
09. Noir Désir - Le Vent Nous Portera (Rubber Room re-rub)
10. John Talabot - Afrika
11. House Of House - Rushing To Paradise
12. Saint Etienne - Nothing Can Stop Us[/quote:1b69754e25]
Enhän minä tällaisesta mitään ymmärrä, mutta ponnee toki!
Sent from my iPhone 16
Näyttää pahasti siltä, että perjantaina sataa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vähät siitä, GRESIBAILATYAAN!!!!!
www.puhutaan vitusti muotiblogeista ja nauretaan tyylittömille ihmisille .com
www. kimppakivaa le corpse mince de francoisen tyttöjen kanssa samaan aikaan kun Juan Mc Lean ottaa taltioi aktia videokameralla .com
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Muista laittaa raporttia foorumille!
bzort glorf bööth
tuntuupa jotenkin raskaalta ajatukselta tämä just nyt. joutuu matkustamaan taas pirusti ja vaikka loistavia bändejä kyseessä, niin neljä päivää tuntuu aika pitkältä ajalta. varsinkin jos vettä tulee ja paikan päällä on niin ahdasta kuin olen kuullut.. ja tästä kaikesta pitää vielä maksaa
noh eiköhän tämä iloksi vielä muutu..
Menetetty peli
No ni ne kolmen päivän tiketit on loppu, ei tää maailma oo mattimyöhäsille :x
Kait sit vaan lauantai.
Festarikuvani voi tsekata, jos kaikki menee hyvin, sitten myöhemmin hellooksista hei
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:d16356eeae="Joe Caligula"]
Festarikuvani voi tsekata, jos kaikki menee hyvin, sitten myöhemmin hellooksista hei [/quote:d16356eeae]
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:22a010c107="Joe Caligula"]
Festarikuvani voi tsekata, jos kaikki menee hyvin, sitten myöhemmin hellooksista hei [/quote:22a010c107]
Ikävä rikkoa mielikuvasi, mutta emme liene ainoita kyborgeja alueelle, joten pelkkä nörttilasinelisilmäisyys ei kai riitä sivustolle pääsemiseen.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Nyt alkaa pukkaamaan jännäcaccaa pääsenkö vai enkö
Pankaas jo nyt tietoa ja jotain privapuhelinnumeroita tms, jos aivan yllättäen saapuva ja pilkkahintaan myyty la-su-lippu kiinnostaa. Håmman nimi siis se, että jos joudunkin synnyttämään niin olisi kiva että jippu joutuisi hyviin käsiin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oho jes lupaa sadetta festareille!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:59587dde11="börjeslandet"]http://www.flowfestival.com/media/pdf/flow_magazine.pdf
[quote:59587dde11]Valokuvaus / Photography
Valokuvaaminen henkilökohtaiseen käyttöön on sallittua. Muistat-
han kuitenkin kunnioittaa muiden festivaalikävijöiden yksityisyyttä.
Esitysten äänittäminen tai taltioiminen videolle on kielletty, kuten
myös videokameroiden tuominen alueelle.[/quote:59587dde11]
Näköjään Flow'ssa on lungimpi meno kuin Pitkässä kuumassa kesässä.[/quote:59587dde11]
Jahas, tätä on sitten muutettu. :x
[quote:59587dde11]Järjestelmäkamerat eivät ole sallittuja.[/quote:59587dde11]
http://www.flowfestival.com/fi/festari-info/
en ole kolmekybänen emoboy
Ei kyllä jaksais lähteä. No, kattellaan. Vettäkin tulee ja kaikki on perseestä. Katoin sentään aikatauluja, niin ei sillei ollut pahoja päällekkäisyyksiä, mutta en minä ole kyllä taas kerennyt tutustumaan mihinkään.
Tässä vähän mitä aattelin käydä tsekkii:
Vampire Weekend
Yann Tiersen
Oi pojat
Ladyhawke
HUORATRON
Grace Jones
White Lies
Hypnotic Brass Ensemble
Röyhkä&Rättö&Lehtisalo
The Juan Maclean
Vivian Girls
Eero Johannes
Villa Nah
Kode9
Fever Ray
Lily Allen
Jenny Wilson
Final Fantasy
Collie Buddz
Organ
Ei tärkeysjärjestyksessä. Ei näyttäis pahasti menevän ees päällekkäin.
Perjantaina katon aika montaa bändii ehkä kaksi biisiä, loppuillasta olen vitun kännissä ja jaksan seistä paikallani kauemmin ja katson ehkä pari biisiä kauemmin jos olen kalja-alueella mistä näkee bändiä edes vähän alusta. Yöllä käyttäydyn kuin 16-kesäinen ja äksyilen, jossain vaiheessa varmaan itken jos näen tiettyjä ihmisiä mestoilla, illalla löydän itseni Loosesta ja menen yöksi jonnekin jonka kanssa pitäisi olla vain kaveri ja huomaan herääväni tämän vierestä.
Lauantain-aamuna soitan kaverini läpi ja pummin josko jollakulla olisi lainaa satku.
Sitten lauantaina katon aika montaa ehkä kaksi biisiä, loppuillasta olen vitun kännissä ja jaksan seistä paikallani kauemmin ja katson ehkä pari biisiä kauemmin jos olen kalja-alueella mistä näkee bändiä edes vähän alusta. Yöllä käyttäydyn kuin 16-kesäinen ja äksyilen, jossain vaiheessa varmaan itken jos näen tiettyjä ihmisiä mestoilla, illalla löydän itseni Loosesta ja menen yöksi jonnekin jonka kanssa pitäisi olla vain kaveri ja huomaan herääväni tämän vierestä.
saas nähdä tuleeko tänä vuonna käytyä vai jatkuuko mun "erinnäiset ja typerät syyt, etten oo koskaan päässy Flowhun" -putki.
tänä vuonna yritys oli kova, mutta paskastihan siinä kävi. no, katotaan ny...
mitenköhän noi eri lavat on nyt laitettu, viimex oli vähe sillee että piti mennä aika lailla ajoissa mestoille tai sai jäädä takariviin ja nyt kun noi on kaikki päällekkäin ja sataakin vielä ni odotuksethan on katossa eiq mitäs
onnex on palkkapäivä perjantaina ni saa ees kallista kaljaa lipitellä jos ei muuta keksi
Pitää varmaan ottaa eväät, noi safkatarjoilut näytti suht riistohintasilta. Minkä vitun takia festareilla tarttee olla ees jotain tollasta vitun snobipaskaa ruokana? Se Ho Dain simppeli nuudelisoijamättö on hiton hyvää ja sitä saa joka festarilta, paitsi ehkä täältä. Tosin ei sekään liian halpaa ole, mutta ainakin täyttävää. Bissekin on varmaanjoku 7e pien tuoppi, jesh. Toivottavasti nuo festarit saa ainakin hyvät vuokrat noilta ruokakojuilta ja hyvät rahat panimoilta.