You are not logged in.
[quote:c0aed59180="lintumies"][quote:c0aed59180="Jean-Babtiste"]Jahas, JAMESin joku sinkula, joka sit kai sisälty Laid-levylle, kuulosti vallan hienolta.[/quote:c0aed59180]
Jamesia tuli jostain syystä aina ylenkatsottua, kunnes viime vuonna ostin Best Ofin, joka osoitti että bändillä on paljon timanttisia biisejä. Sen jälkeen olen ostellut muitakin niiden levyjä, kaikki hyviä.[/quote:c0aed59180]
Jep. Noisis taisi aikoinaan jopa vihata bändiä, piti niitä brittirunkkauksen pahimpana ruumiillistumana, johtuen paljon myös nimestään oletettavasti. Itteäkään ei mikään bändiltä kyllä säväyttänyt, varsinkaan aiemmista. Mutta tää Laid saattas ollakin jo eri juttu.
eikös stutter ollu se niiden hyvä levy, johnny yen
tästähän tuli suosikkitopikki
sit down
Ei oikein ikinä toiminut mulle. 1 tai 2 ihan ok biisiä mutta ne pari levyä mitä kuultu (Seven, Laid) ei vaan toimineet yhtään joten ei jatkoon.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
muistaakseni gold motherista tehtiin uusi painos kun jostain vanhasta sinkusta (sit down, come home tai joku vastaava) tuli hitti ja sieltä poistettiin pari biisiä ja laitettiin hitit tilalle. tän vois varmaan jostain wikipediasta tietty tarkistaa mut empä jaksa kumpaakaan versiota ei multa löydy mut vanhempi livelevy one man clapping oli muistaakseni yllättävänkin hyvä. näiden eka ep ilmestyi factorylle että siinäkin mielessä mielenkiintoinen pändi
Vanhimpia ja uusimpia levyjä en ole kuullut, mutta 90-luvun levyt on ainakin hyviksi todettu. Loisto-ostos aikoinaan tuo Best Of-levy, joka löytyi muutamalla eurolla Anttilan tai vastaavan alehyllystä. Tosin joitakin hittibiisejä ei pysty enää millään kuuntelemaan, kun tulee vain niin vahvat mielleyhtymät kännisiin lädeihin hoilaamassa Glastonburyssa kaatosateessa Sit Downia ym. Plus She's a Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar on aika helvetin rasittava renkutus
Plus She's a Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar on aika helvetin rasittava renkutus
Se on. "Sometimes" on mulle aina ollut se ykkösinhokki jotenkin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
lol suosikkitopikki ylös, parhaat biizit top-3:
johnny yen
sit down
chain mail
ylös ihan muuten vaan
Äskettäin kuuntelin niitä levyjä, jotka James teki Brian Enon kanssa. Voisin kuunnella enemmänkin. Kuulin kauan sitten Seven-levyn. Sillä levyllä ollut Heavens tuntui tutulta ja pidin ihan varmana, että se on hitti. Minusta se vieläpä on hittimäisen tarttuva. Yllätyin, kun minulle ilmeni, että sitä ei ole julkaistu singlenä.
ostin nyt sen tupla-cd:n justhipper, jolla näiden 2 ekaa levyä (stutter ja strip mine) + sen ajan sinkkubiisit/b-puolet. olihan noi albumit mulla jo vinskoina, mutta en ollut aikoihin kuunnellut paria yksittäistä biisiä lukuunottamatta. hyvää kamaa
En tunne tältä kuin Getting away with it kappaleen, joka on superihana (kai tää on se james)
en tunne kuin electronicilta tuon nimisen biisin, joten en tiedä
tsekkaa tosta ylempää pari mun postaamaa jos kiinnostaa.