You are not logged in.
splittiä pukkaa SONIC fuckin' YOUTHin kanssa huhtikuussa
splittiä pukkaa SONIC fuckin' YOUTHin kanssa huhtikuussa
en ole kolmekybänen emoboy
Etkoilua meillä sit lauantaina joskus seiskasta eteenpäin? tervetuloa. Privaviestitse osoutelut jne, asutaan ihan nosturin vieres
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Eipäsku etkot Ghédalia Tazartèsin keikalla klo 18:30-21:30, joka on Teatteri Universumissa siinä Perämiehenkadulla myöskin ihan Nosturin vieressä
organizing the boy scouts for murder is wrong
^Etkot kiinnostaa, mutta kun pitää mennä jo päivällä baariin niin ei taida kehdata...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:bdb686b90e="mitten"]Etkoilua meillä sit lauantaina joskus seiskasta eteenpäin? tervetuloa. Privaviestitse osoutelut jne, asutaan ihan nosturin vieres
[/quote:bdb686b90e]
Pitkämiehestä suoraan etkoille! Töihinkin vois mennä, mutta taidanpa jättää väliin.
Töihinkin vois mennä, mutta taidanpa jättää väliin.
Punk-musiikilla on vahingollinen vaikutus nuorisoon. Koviin huumeisiin on vain pieni askel töiden väheksymisestä.
Eli voishan tuota vähän bilettää
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Huomenna Nosturissa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=S2DFsW_2T5g
http://www.youtube.com/watch?v=0rob_TrU … re=related
http://www.youtube.com/watch?v=3zOA8i9UnEQ
http://www.youtube.com/watch?v=Eq0e2Kqp … re=related
21.00 ovet
22.00 The Lariots
22.45 The Heartburns
23.30 JAY REATARD
BLOOD VISIONS!!!
Töihinkin vois mennä, mutta taidanpa jättää väliin.
Hasitappa kuule tyttö sanonko mikä... NO EN SANO!
Sen verta myöhään noi keikat, että ehtis muilta menoilta vielä nosturiin
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Oli kyllä vitun hienoa kamaa. 50 minsaa ja jotain 20 biisiä, oli alussa eiliseltä vielä aika ilkeät liskot mutta heti kun eka biisi lähti niin tiesi että tää on nähtävä kokonaan. Jay Reatard vei sydänpysähdyksen pelon alle minuutissa. Nitrot mäkeen, Jay Reatardia tablettimuodossa kardiologien määräämäksi ykköslääkkeksi?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Oli tää kyl täyttä asiaa. Just sopivan mittanen setti, alko tosaki käymään tosi selväks miten samasta puusta niitä kappaleita on veistelty, mutta ei alkanu missään vaiheessa puuduttamaan.
..vaiks toki pitää tunnustaa että Heartburnsin veto oli sen verran rautanen, että ekat 5-10min Reatardia kattellessa oli sellanen olo että hähähä eikö lähe. Mut kyllähä se sit lähti.
[quote:a172b8f702="janne m."]Oli tää kyl täyttä asiaa. Just sopivan mittanen setti, alko tosaki käymään tosi selväks miten samasta puusta niitä kappaleita on veistelty, mutta ei alkanu missään vaiheessa puuduttamaan.
..vaiks toki pitää tunnustaa että Heartburnsin veto oli sen verran rautanen, että ekat 5-10min Reatardia kattellessa oli sellanen olo että hähähä eikö lähe. Mut kyllähä se sit lähti.[/quote:a172b8f702]
Totta. Just oikean mittainen setti tuli. Mulla taas heti alusta asti meni ihan täysillä kun Ugly Death lähti sellaista kyytiä että ei vittu. Tuo ja Trapped Here oli varmaan 2 isointa suosikkia. Nyt vaan levyversiot kuulostaa melko kesyiltä.
Ei täysin vakuuttanut...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:f4a92254a9="grasskirt"]:rokrok:
Hyvät hulinat oli! Pahemmilta vammoilta säästyttiin, vain muutaman mustelman sain käsivarteen. Mutta mihin jäi Blood Visions? [/quote:f4a92254a9]
smaa! silmälasit joutu laittaan laukkuun kun lähti parin minuutin sisään naamasta irti ja melkein hukku, totaalisen yltäpäätä hiessäriehuntaa sumuvisioisena! tokassa rivissä sormi vähen väänty jossain vaiheessa ennenkuin tajusin käyttää kylmästi "rugby stiff-arm" taktiikkaa isompia riehujia vastaan (muttei se niin mitään, jää vaan kiipeilyt pariks päiväks vielä väliin), tyttiksen 150cm/50kg pärjäsi vissiin vähän huonommin, helpotti kyl kun börje tuli taaksemme vähe suojaamaan liiallisilta hulinoitsijoilta
ei se BV puutoskaan niin haitannut, mahtavaa oli! vokaalit ois voinut miksaa vähän kovemmalle kun välillä vähän hukkuivat, mutten ees jaksa valittaa kun muutoin niin nautin
lämppärit jäi täysin väliin joten osaa niistä oikein sanoa mitään
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ei täysin vakuuttanut...
Mulla oli todella kivaa, enkä jaksa niuhottaa. Mutta vaikka olin aika kännissä koko keikan ajan, niin jotenkin jäi sellanen fiilis, ettei tämä ollut lähellekään Jayn paras päivä. Toivon mukaan tulee joskus vielä nähtyä uudestaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Muista keikast mitää, vittu. Heartburnsin kohalla alko mennä tajunta, eikä sillee hyvästi.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
uus levy vuoti justiisa. ihan vitun hieno kansi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^Mites muza?
Tuli kuvasta mieleen tämä mies:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:4a75b1aef8="barton_funk"]Tuli kuvasta mieleen tämä mies:
[/quote:4a75b1aef8]
Sääli ettei levy ollut yhtä hyvä kuin tuo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joo eipä kyllä jaksa enää. kaari blood visionsin brittiseiskaseiskasta matador singlesin janglepoppiin toimi helvetin hyvin, mutta nyt Jay syyllistyy pahimpaan mokaan eli itsensä rippaamiseen ja I'm Watching Youn siistitty versio on todellinen pohjanoteeraus. aikansa kutakin
^Mites muza?
taitas tälleesti pelata
bzort glorf bööth
Höh, olipa vähän tylsä. Ei sillä, että tarttis neliraiturisoundilla soittaa paskasta punkxia, mutta ku tolla jäbällä on ollu nimenomaan helkkarin hyviä biisejä aiemmin ni ny ei kyl oikein lähe. Odotellaan silti jatkoa.
Ei sillä, että tarttis neliraiturisoundilla soittaa paskasta punkxia
eipa!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:e7d246e25d="janne m."]Ei sillä, että tarttis neliraiturisoundilla soittaa paskasta punkxia[/quote:e7d246e25d]
eipa!
Kyl mä tykkäsin vielä monista niistä Matador singles jutuista vaikka poppikakaks monet tuntu haukkuvatn.